Löytyisikö Seinäjoelta miestä harrastamaan suuseksiä hyväkroppaisen bi-miehen kanssa? Olen 28v kokeilunhaluinen, huumorintajuinen leppoisa mies.
Haluan kovasti päästä ottamaan mieheltä suihin ja muakin saa imee. Paikka olisi hyvä olla.. Muutakin voi ehdotella :)
SEINÄJOKI suihinotto
16
1723
Vastaukset 16
- Anonyymi
Vois kiinnostaa, onko kik viestittely mahdollisuutta?
- Anonyymi
Ja paikkakin silloin tällöin on
- Anonyymi
Kirjoita mistä sut sais kiinni? Niin mietin asiaa paremmin
- Anonyymi00073
Buaahaa spede buaahaa mitäs olet hähähää
- Anonyymi00074
Sää mää ja bää tietää buaahaa.
- Anonyymi
Ei Seinäjoella ole homoja. Mutta mene paariin Nurmoos. Huura siellä paaritiskillä, notta pesäpallo on homoojen laji. Saat seuraa takuuvarmasti.
- Anonyymi
paikka koskue arkisin 07.00 -14.00
- Anonyymi
Onko ihmisiä lukemassa vai onko keskustelu niinsanotusti jo jäätynyt?
- Anonyymi00075
Mitäs luet. Et taida varmaan ymmärtää lukemaasi.
- Anonyymi
jos sut saan suullani kovaks saanko myös peppuun huuhtelen ja voitelen valmiiksi tauti vapaa siis paljaalla
- Anonyymi00066
Saat
- Anonyymi00077
Katos mitäs porsas taas röhkimässä. Aika sana valmis possu hähähäää
- Anonyymi00067
Multa vois ottaa suihin
- Anonyymi00068
Multakin vois ottaa sui
- Anonyymi00078
Mikäs paikka tuo on. Olet varmaan jo kauan ollut siellä.
Ketjusta on poistettu 62 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta422006- 901035
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil292907Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii296829Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste75810Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O49809- 69704
- 90665
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty63658- 33613