Löytyisikö Seinäjoelta miestä harrastamaan suuseksiä hyväkroppaisen bi-miehen kanssa? Olen 28v kokeilunhaluinen, huumorintajuinen leppoisa mies.
Haluan kovasti päästä ottamaan mieheltä suihin ja muakin saa imee. Paikka olisi hyvä olla.. Muutakin voi ehdotella :)
SEINÄJOKI suihinotto
Anonyymi-ap
8
1341
Vastaukset
- Anonyymi
Vois kiinnostaa, onko kik viestittely mahdollisuutta?
- Anonyymi
Ja paikkakin silloin tällöin on
- Anonyymi
Kirjoita mistä sut sais kiinni? Niin mietin asiaa paremmin
- Anonyymi
Ei Seinäjoella ole homoja. Mutta mene paariin Nurmoos. Huura siellä paaritiskillä, notta pesäpallo on homoojen laji. Saat seuraa takuuvarmasti.
- Anonyymi
paikka koskue arkisin 07.00 -14.00
- Anonyymi
Onko ihmisiä lukemassa vai onko keskustelu niinsanotusti jo jäätynyt?
- Anonyymi
jos sut saan suullani kovaks saanko myös peppuun huuhtelen ja voitelen valmiiksi tauti vapaa siis paljaalla
Ketjusta on poistettu 57 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde283151Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän352874- 1502358
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542299Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti261970Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3961778Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1101723- 3231630
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151492- 1351489