Paavali julisti ja opetti Jeesuksen Kristuksen evankeliumia! (1) (S24-kristinusko) ALUKSI Tällä

Anonyymi-ap

Paavali julisti ja opetti Jeesuksen Kristuksen evankeliumia! (1)


(S24-kristinusko)

ALUKSI

Tällä palstalla näkyy krooninen agenda, jossa mm. apostoli Paavali on pantu tikun nokkaan!


1) ”Kirjoitusten kieroon vääntäjät!”

Jo apostolien toiminta-aikana oli liikkeellä niitä paholaisen palvelijoita, joiden missio oli ”eksyttää”, harhauttaa tai koettaa romuttaa Jeesuksen uskovien uskoa!

PIETARI, 2 Piet 3:15-16
• ”...ja lukekaa meidän Herramme pitkämielisyys pelastukseksi, josta myös meidän rakas veljemme Paavali hänelle annetun viisauden mukaan teille on kirjoittanut; niinkuin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat
- vääntävät kieroon -
niinkuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen.”

PAAVALI, Gal 1:6-9
• ”Minua kummastuttaa, että te niin äkkiä käännytte hänestä, joka on kutsunut teidät Kristuksen armossa, pois toisenlaiseen evankeliumiin, joka kuitenkaan ei ole mikään toinen; on vain eräitä, jotka hämmentävät teitä ja tahtovat vääristellä Kristuksen evankeliumin.
Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet,
• - hän olkoon kirottu.”
”Niinkuin ennenkin olemme sanoneet, niin sanon nytkin taas: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä te olette saaneet,
- - hän olkoon kirottu.

• ”Jos joku ei pidä Herraa rakkaana, hän olkoon kirottu! Maran ata.” ( 1 Kor 16:22).


2) Valheprofeetat, harhaopettajat, horjuvien sielujen viekoittelijat! (Kirotut)
-------------------------------------------------------------------------------

• ”Mutta myös valheprofeettoja oli kansan seassa, niinkuin teidänkin keskuudessanne on oleva valheenopettajia, jotka salaa kuljettavat sisään turmiollisia harhaoppeja, kieltävätpä Herrankin, joka on heidät ostanut, ja tuottavat itselleen äkillisen perikadon. "

• ”Ja moni on seuraava heidän irstauksiaan, ja heidän tähtensä totuuden tie tulee häväistyksi; heidän silmänsä ovat täynnä haureutta eivätkä saa kylläänsä synnistä; he viekoittelevat horjuvia sieluja, heillä on ahneuteen harjaantunut sydän;
he ovat kirouksen lapsia.”

• "Himokkain silmin he katsovat naisia eivätkä saa synninteosta kyllikseen. He viekoittelevat ihmisiä, jotka eivät vielä ole varmalla pohjalla. . . ( 2 Piet 2:14, KR1992)
- Nuo kirotut!
2. Piet. 2:1-3, 14

3) Yhteenveto 1-2

UT:n, Paavalin, Pietarin, Juudaan - kaikki kirjoitetut tekstit ( joista edellä vain osa) lausuvat lahjomattoman ankarasti: Kirjoitusten kieroon vääntäjät ovat ”kirouksen lapsia”, kirottuja. Sellaisen olotilan he ovat ITSE itselleen hankkineet, tilanneet!

Kun näin asiat olivat jo kristikunnan alkuaikoina, kuka kuvitteli, että nyt yli 2000 vuotta sitten tilanne olisi ”jalostuneempi”?
Jokainen totinen; hengellinen Jeesuksen seuraaja, hereillä oleva, valvova sellainen - tajuaa, että taistelu ”sielujen” omistuksesta käy yhä kiivaampana. Paholaisen agentit ovat päivä päivältä röyhkeämpiä. He eivät kaihda pilkata Herraamme Jeesusta ”syntiseksi”, lainrikkojaksi, jne.
He röyhkeydessään nostavat itsensä Tuomarin Korokkeelle, ja paukuttelevat omatekoisia ja pimeitä ”tuomioita” jopa Jeesuksen päälle! Uskomatonta julkeutta!

Mikään ei ole heille ”pyhää” ja kunnioitettavaa, koska heidän mielensä on likainen, turmeltunut, saastainen. Pimeässä ei loista Sanan valo! Omassa turmeltuneessa mielessään nämä harhaopettajat lukevat kuin ”piru Raamattua” ( kuten vanha sanonta lausuu). Ja näitä pimeitä (Sanan) valheväännöksiään he koettavat tarjoilla. Kuin pilaantunutta, kontaminoitunutta menua, jossa valheen virukset muhivat. Karttakaa sellaisia! ( Tiit 3.10-11, 1 Kor 5:5)

Aloitus jatkuu

45

380

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jatkoa aloitukseen: Paavali julisti ja opetti Jeesuksen Kristuksen evankeliumia! (1)


      4) Paavali julisti ja opetti Jeesuksen Kristuksen evankeliumia! (1)
      --------------------------------------------------------------------------------

      Nyt aloituksen otsikkoon!

      Apostoli Paavali oli Jeesuksen itsensä kutsuma ja asettama ”pakanain apostoli”.

      ( Apt 16: 2-4, Apt 18:5, 9-10, Apt 20: 18- 38, Apt 26:12-25,

      Hän julisti:
      • Ristin evankeliumia
      (1. Kor 2: 1-5, Gal 6:14, Filipp 3:8-14, Gal 2:19-20, 1 Tim 2: 5-7, 1 Kor 1:17-18)

      • Sovituksen sanomaa Jeesuksesta Kristuksesta; lähettiläs ”Kristuksen puolesta”!
      ( 1 Kor 5: 19-21, Room 3:23-25, Room 10: 9-13, 17, 1 Tim 1:12-16, 1 Tim 2:5,

      • Kristuksen tervettä oppia!
      ( Efe 2:20-22, 4: 11-15)

      Tällä kertaa jätän kirjoittamatta; toistamatta noita em. UT.n tekstejä. Argumentoiduista syistä. Koska on ilmeistä, että valitettavan monilla ns. uskovilla on liian hatara Raamatun sisällön tuntemus? Osataan ulkoa jokunen jakeenpätkä. Mutta kokonaistuntemus on jäänyt heikoille?

      Mitä sellaisesta? Herramme Jeesus tahtoo; tahtoisi ja toivoisi tätä? Jos Hän on Sinulle rakas Mestari ja Opettaja - Sinun ykkösasiasia on oppia tuntemaan Hänet, Hänen sanansa! Se menee ehdottomasti edelle kaiken-maailman-netti-saarnoja ja tuhansia YouTubeja. Niiden sisältö on omiaan vain sotkemaan päänuppisi! Yksi on yhtä mieltä, toinen toista, kolmas on kavala eksyttäjä!
      Miten siinä käy? Jos et tunne MITÄ Jeesus opetti – olet villin viidakon syövereissä?

      Kirkas Sanan Valo ei olekaan enää auktoriteetti!

      Miksi minä nyt tätä kirjoitan? On syyni. Lähestymme nimittäin kovaa vauhtia sellaisia aikoja kohden, että Raamatun Sana kielletään. Keksitään, että se on ”laiton kirja”… Mitä siitä ja sitten?

      Jos uskonelämäsi perustus on niin hataralla pohjalla, että et TUNNE Raamatun sisältöä?
      Muistat muutamia jakeita?

      Miten luulet selviäväsi – kun yhä julkeammat antikristilliset hyökkäykset käyvät kristittyjä vastaan? Sinulle tuputetaan muka ”Jeesuksen opetuksena” - ”Paavalin nimissä” täyttä valhesoopaa. (= Jollaisista tälläkin palstalla on iljettävää esimerkkiä!)

      ”Te eksytte, koska ette tunne kirjoituksia ja Jumalan voimaa!” ( Matt 22:29)

      Nyt? Koen hyväksi lausua tämän: Ota prioriteettien ykkösasiaksi opetella ja opiskella Raamatun Sanan sisältöä. Ensin Uusi Testamentti, sitten VT. Raamatun sisällön laajuus huomioiden se ei ole ”pika-maratoni”. Se ottaa aikaa. Kun tutkii ja rukoillen tahtoo oppia Herran ”pyhiä asioita”!

      Mutta sitten kun – jos tulee vastaan JOKU, joka väittää, että
      - ”näin lukee Raamatussa” - osaat heti sanoa, onko niin vai eikö ole! Mutta se edellyttää, että tunnet Raamatun sisältöä hyvin! ( Joh 14: 26, 16:13)

      Vielä toistaiseksi Raamatun Sanaa on tarjolla netissä. Mutta on vain hetken kysymys, että nettiä ei voikaan hyödyntää! Siksi jokaisella kristityllä on hyvä olla ihan perinteinen Raamattu. Kansissa oleva….

      Eli? Näistä perustelluista syistä jätin tässä tapauksessa tuomatta jakeiden; tekstin sisältöä. Pyydän ystävällisesti, että ITSE otat ja luet nuo Raamatun Sanat! Luettuasi voit sitten kommentoida, paremmin!

      Siunattua syksyistä päivää! Olet siunattu sinä – joka rakastat ja kunnioitat Jumalan Sanaa!
      - aloittaja

      • Anonyymi

        Olet sekoittanut Jeesuksen ja Paavalin evankeliumit suloisesti sekaisin ja väität niitä samaksi. Ne kuitenkin eroavat toisistaan merkittävästi. Olet niin aivopesty, ettet tajua verrata heidän sanomisiaan rinnakkain keskenään.


    • Anonyymi

      Paavali kohtasi valejeesuksen "henkijeesuksen" Damaskon tiellä ja alkoi valehtelemaan, hurmoshenkien vallassa, eikä pitänyt sitä edes syntinä.
      Kaikki Paavalin mukana olleet miehet kertoo erilailla mitä siellä Damaskon tiellä oikeasti tapahtui. Kuka mitäkin puhui, kuuli ja näki. Mutta yhteinen luotettava todistus puuttuu.
      Paavali oli helppo eksyttää, koska ei ollut kuullut oikean Jeesuksen ääntä kun Jeesus eli maan päällä. Eikä Paavali saanut kastekäskyä ja valtuutusta siihen helatorstaina. Paavali ei ollut oikea Jeesuksen seurassa kulkenut apostoli.
      Eikä Paavali käsittänyt mitään oikean helluntain tapahtumista, koska oli siihen aikaan vielä kristittyjä tappamassa.

      • Anonyymi

        Toki Jeesus olisi Paavalin valinnut ja pyytänyt mukaansa apostoliksi jo eläissään maan päällä, kuten valitsi muutkin oikeat apostolit.

        Joh. 15:16

        Ette te valinneet minua, vaan minä valitsin teidät, ja minun tahtoni on, että te lähdette liikkeelle ja tuotatte hedelmää, sitä hedelmää joka pysyy. Kun niin teette, Isä antaa teille kaiken, mitä minun nimessäni häneltä pyydätte.

        Kaikki oikeat apostolit oli myös niitä pakanoiden apostoleita, koska Jeesus käski heitä kastamaan ja antoi vallan kastaa kaikki kansat hänen opetuslapsikseen.

        Jeesuksen kastekäksy (Paavali ei ollut valittujen joukossa)
        Matt.28
        18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
        19 Menkää siis JA TEHKÄÄ KAIKKI KANSAT minun opetuslapsikseni, KASTAMALLA heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
        20 JA OPETTAMALLA heitä pitämään kaikki, mitä minä olen KÄSKENYT TEIDÄN pitää.
        Ja katso, minä olen TEIDÄN KANSSANNE joka päivä maailman loppuun asti."


      • Anonyymi

        Kirottua teksitiä pimeästä ihmisten mielestä.


    • Anonyymi

      Paavali sai virkansa Jumalalta ja Jeesukselta.
      Vauvakastettujen juoppojen on turha väittää muuta! Keskustelkaa tästä asiasta juopporingissänne keskenään. Älkääkä tultko tänne levittämään harhaoppianne!

      Galatalaiskirje:
      1:1 Paavali, apostoli, virkansa saanut, ei ihmisiltä eikä ihmisen kautta, vaan Jeesuksen Kristuksen kautta ja Isän Jumalan, joka on hänet kuolleista herättänyt,

      • Anonyymi

        Paavalin omat todistukset itsestään eivät ole päteviä eikä luotettavia.

        Paavali ei kaihtanut valehtelemista, eikä pitänyt sitä edes syntinä. Ei muuttunut siitä miksikään.

        Raamatun mukaan Paavali oli perusluonteeltaan valheellinen eli epärehellinen.


        Room. 3:7

        Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?

        Uudempi käännös ja Svenska Bibeln sanoo suoraan, että Paavali luonteeltaan valheellinen eli epärehellinen...min lögnaktighet.

        Täydellinen Jumalan valinta väkevän eksytyksen keulamieheksi.
        -92
        Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?

        Svenkska Bibeln 1917
        Och å andra sidan, om Guds sannfärdighet genom min lögnaktighet ännu mer har trätt i dagen, honom till ära, varför skall då jag likväl dömas såsom syndare


      • Anonyymi

        Galatalaiskirje:
        1:1 Paavali, apostoli, virkansa saanut, ei ihmisiltä eikä ihmisen kautta, vaan Jeesuksen Kristuksen kautta ja Isän Jumalan, joka on hänet kuolleista herättänyt,

        5. Moos. 19:15

        "Yksi ainoa todistaja älköön olko pätevä"

        Paavalin oma todistus itsestään "uutena apostolina" ei ole pätevä ollekaan.

        Joh. 5:31 "Jos minä itsestäni todistan, ei minun todistukseni ole pätevä."

        Johannes säilytti terveen sanan mukaisen usko loppuun asti. Siksi muu alkuseurakunta Paavali mukaan lukien karkotti hänet sieltä pois Patmos-nimiselle saarelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavalin omat todistukset itsestään eivät ole päteviä eikä luotettavia.

        Paavali ei kaihtanut valehtelemista, eikä pitänyt sitä edes syntinä. Ei muuttunut siitä miksikään.

        Raamatun mukaan Paavali oli perusluonteeltaan valheellinen eli epärehellinen.


        Room. 3:7

        Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?

        Uudempi käännös ja Svenska Bibeln sanoo suoraan, että Paavali luonteeltaan valheellinen eli epärehellinen...min lögnaktighet.

        Täydellinen Jumalan valinta väkevän eksytyksen keulamieheksi.
        -92
        Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?

        Svenkska Bibeln 1917
        Och å andra sidan, om Guds sannfärdighet genom min lögnaktighet ännu mer har trätt i dagen, honom till ära, varför skall då jag likväl dömas såsom syndare

        Valhetta kaikki.
        Sanan kieroon vääntämistä, kirottua tekstiä.


      • Anonyymi

        Tuohon sanaan voi sanoa amen, koska se on Raamatusta, eikä paholaisen kirjeopiston tuotteista!

        Paavalin asema ja arvostus ei miksikään muutu, vaikka joku postaisi
        100
        taikka 1000 taikk miljoona valhetekstiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Galatalaiskirje:
        1:1 Paavali, apostoli, virkansa saanut, ei ihmisiltä eikä ihmisen kautta, vaan Jeesuksen Kristuksen kautta ja Isän Jumalan, joka on hänet kuolleista herättänyt,

        5. Moos. 19:15

        "Yksi ainoa todistaja älköön olko pätevä"

        Paavalin oma todistus itsestään "uutena apostolina" ei ole pätevä ollekaan.

        Joh. 5:31 "Jos minä itsestäni todistan, ei minun todistukseni ole pätevä."

        Johannes säilytti terveen sanan mukaisen usko loppuun asti. Siksi muu alkuseurakunta Paavali mukaan lukien karkotti hänet sieltä pois Patmos-nimiselle saarelle.

        Täyttä valhetta.

        UT:n tekstit sisältävät useita toisten todistuksia Paavalin apostolin tehtävästä.

        Noin siinä käy kun ei tunne Raamattua, ja jankuttaa paria jaetta!

        Eksyttäjien taktiikkaa!

        Ei menesty!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavalin omat todistukset itsestään eivät ole päteviä eikä luotettavia.

        Paavali ei kaihtanut valehtelemista, eikä pitänyt sitä edes syntinä. Ei muuttunut siitä miksikään.

        Raamatun mukaan Paavali oli perusluonteeltaan valheellinen eli epärehellinen.


        Room. 3:7

        Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?

        Uudempi käännös ja Svenska Bibeln sanoo suoraan, että Paavali luonteeltaan valheellinen eli epärehellinen...min lögnaktighet.

        Täydellinen Jumalan valinta väkevän eksytyksen keulamieheksi.
        -92
        Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?

        Svenkska Bibeln 1917
        Och å andra sidan, om Guds sannfärdighet genom min lögnaktighet ännu mer har trätt i dagen, honom till ära, varför skall då jag likväl dömas såsom syndare

        Luterilaisen sateekaarikirkon juopporingin jäsenten todistukset eivät ole päteviä.
        Ompa erikoista, että tälläiset toimivat luterilaisten opettajina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Galatalaiskirje:
        1:1 Paavali, apostoli, virkansa saanut, ei ihmisiltä eikä ihmisen kautta, vaan Jeesuksen Kristuksen kautta ja Isän Jumalan, joka on hänet kuolleista herättänyt,

        5. Moos. 19:15

        "Yksi ainoa todistaja älköön olko pätevä"

        Paavalin oma todistus itsestään "uutena apostolina" ei ole pätevä ollekaan.

        Joh. 5:31 "Jos minä itsestäni todistan, ei minun todistukseni ole pätevä."

        Johannes säilytti terveen sanan mukaisen usko loppuun asti. Siksi muu alkuseurakunta Paavali mukaan lukien karkotti hänet sieltä pois Patmos-nimiselle saarelle.

        Sinä olet se mies. Katso itse eteesi. Varsinkin ympärileikattujen joukossa etenkin juutalaisten joukossa monta väärää lähtee monta väärää on lähtenyt vääntävät kieroon kirjoituksia myyskentelevät sanaa rahasta vikapäät ikisyntiin kaiken minkä olette tehneet kristityille olette tehneet jeesukselle.SINÄ MUUTEN OLET VALEHTELIJA JA MUUTTELET RAAMATUN TARINOITA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luterilaisen sateekaarikirkon juopporingin jäsenten todistukset eivät ole päteviä.
        Ompa erikoista, että tälläiset toimivat luterilaisten opettajina.

        Vaikka puhuisin enkelien kielillä mutta minulta puuttuisi rakkaus en mitään olisi


      • Anonyymi

        Ylösnoussut voitti jo et voi enää tappaa häntä et edes Paavalia !! Ajassa 2000 v. Sitten vähän olette myöhässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Galatalaiskirje:
        1:1 Paavali, apostoli, virkansa saanut, ei ihmisiltä eikä ihmisen kautta, vaan Jeesuksen Kristuksen kautta ja Isän Jumalan, joka on hänet kuolleista herättänyt,

        5. Moos. 19:15

        "Yksi ainoa todistaja älköön olko pätevä"

        Paavalin oma todistus itsestään "uutena apostolina" ei ole pätevä ollekaan.

        Joh. 5:31 "Jos minä itsestäni todistan, ei minun todistukseni ole pätevä."

        Johannes säilytti terveen sanan mukaisen usko loppuun asti. Siksi muu alkuseurakunta Paavali mukaan lukien karkotti hänet sieltä pois Patmos-nimiselle saarelle.

        Vai niin väärä profeetta oikein vääntää kirjoituksia kieroon . Kuka heitti Johanneksen patmokselle ja kuka ruoskitti Paavalin ei kai vaan juutalaiset. Hups. No Jeesus nousi kuolleista et voi enää tappaa häntä.


    • Anonyymi

      Jeesus varoitti oikeita apostoleita juuri sellaisista Damaskontien valejeesuksista, ilmestyksistä kuolemansa jälkeen, sillä niihin ei ole luottamasta.

      Valejeesukset esiintyy Jeesuksena "Minä se olen".

      Mark. 13:6

      Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.

      Matt. 24:5

      Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.

      Näin on monelle käynyt!

      • Anonyymi

        Juutalaiset eksyttää yhwh Jahve ja minä olen väärät jeesukset uhraavat elukoita


    • Anonyymi

      Ei ihme ollenkaan, että Paavalilla oli niitä faneja, kannattajia ja suosittelijoita jo siihen aikaan.

      Ap. t. 19:15 mutta paha henki vastasi heille: "Jeesuksen minä tunnen ja Paavalinkin tiedän, mutta keitä te olette?

      • Anonyymi

        Juurikin niin?

        Nämä pahat henget tunsivat Paavalin siksi, että tämä OLI VALKEUDEN apostoli, ja tiesivät että Paavalilla oli hengen valtuuksia, joiden käsissä pahat henget olivat hukassa.!

        Otetaanpas koko keissi: Apostolien teot 19:17

        "Myöskin muutamat kuljeksivat juutalaiset loitsijat rupesivat lausumaan Herran Jeesuksen nimeä niiden ylitse, joissa oli pahoja henkiä, sanoen:
        "Minä vannotan teitä sen Jeesuksen kautta, jota Paavali julistaa".

        "Ja niiden joukossa, jotka näin tekivät, oli myös erään juutalaisen ylipapin, Skeuaan, seitsemän poikaa;
        - mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"


        Miten kävi noille, jotka tuosta vaan lonkalta alkoivat käyttää Jeesuksen nimeä ja vannoivat Paavalin kautta?


        " Ja se mies, jossa paha henki oli, karkasi heidän kimppuunsa, voitti heidät toisen toisensa perästä ja runteli heitä, niin että he alastomina ja haavoitettuina pakenivat siitä huoneesta."

        "Ja tämän saivat tietää kaikki Efeson asukkaat, sekä juutalaiset että kreikkalaiset; ja heidät
        kaikki valtasi pelko, ja Herran Jeesuksen nimeä ylistettiin suuresti."

        No miten näin kävi?

        Siksi että Jeesus Kristus oli ja on Jumalan Poika!

        Ja siksi, että Paavali oli valtuutettu apostoli.

        Ja siksi, että oli erittäin paha riski ruveta leikkimään jotakin komentajaa?

        Oli oikein, että paha henki näytti näille herjaajille, että jos teillä ei ole Jeesuksen suojaa, eikä Paavalin valtuuksia -

        te saatte maistaa leikkimisenne tulosta!

        Nytkin`?

        Sama sääntö.

        Te herjaajat, Paavalin pilkkaajat - te saatte maistaa niiden henkien kuritusta, joiden avulla koetatte häpäistä Paavalia, Jeesusta.

        Teille säädetään 1 Tim. 1:19-20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin niin?

        Nämä pahat henget tunsivat Paavalin siksi, että tämä OLI VALKEUDEN apostoli, ja tiesivät että Paavalilla oli hengen valtuuksia, joiden käsissä pahat henget olivat hukassa.!

        Otetaanpas koko keissi: Apostolien teot 19:17

        "Myöskin muutamat kuljeksivat juutalaiset loitsijat rupesivat lausumaan Herran Jeesuksen nimeä niiden ylitse, joissa oli pahoja henkiä, sanoen:
        "Minä vannotan teitä sen Jeesuksen kautta, jota Paavali julistaa".

        "Ja niiden joukossa, jotka näin tekivät, oli myös erään juutalaisen ylipapin, Skeuaan, seitsemän poikaa;
        - mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"


        Miten kävi noille, jotka tuosta vaan lonkalta alkoivat käyttää Jeesuksen nimeä ja vannoivat Paavalin kautta?


        " Ja se mies, jossa paha henki oli, karkasi heidän kimppuunsa, voitti heidät toisen toisensa perästä ja runteli heitä, niin että he alastomina ja haavoitettuina pakenivat siitä huoneesta."

        "Ja tämän saivat tietää kaikki Efeson asukkaat, sekä juutalaiset että kreikkalaiset; ja heidät
        kaikki valtasi pelko, ja Herran Jeesuksen nimeä ylistettiin suuresti."

        No miten näin kävi?

        Siksi että Jeesus Kristus oli ja on Jumalan Poika!

        Ja siksi, että Paavali oli valtuutettu apostoli.

        Ja siksi, että oli erittäin paha riski ruveta leikkimään jotakin komentajaa?

        Oli oikein, että paha henki näytti näille herjaajille, että jos teillä ei ole Jeesuksen suojaa, eikä Paavalin valtuuksia -

        te saatte maistaa leikkimisenne tulosta!

        Nytkin`?

        Sama sääntö.

        Te herjaajat, Paavalin pilkkaajat - te saatte maistaa niiden henkien kuritusta, joiden avulla koetatte häpäistä Paavalia, Jeesusta.

        Teille säädetään 1 Tim. 1:19-20

        JUUTALAISET LOITSIJAT. 👻👻👻👻


    • Anonyymi

      Milloin luterilaiset tekevät oman "raamatun" missä ei ole Apostolien tekoja eikä kirjeitä, kun Raamatun opit eivät sovellu heidän pakanauskontoon.
      Lisätkää "raamattunnee" vauvakaste, kummit, valtiokirkko, sateekaarimessut, homojen vihkimiset....

      • Anonyymi

        Raamattu kehottaa tutkimaan kaikki, myös kirjoitukset.

        Ap. t. 17:11

        Nämä olivat jalompia kuin Tessalonikan juutalaiset; he ottivat sanan vastaan hyvin halukkaasti ja tutkivat joka päivä kirjoituksia, oliko asia niin.

        Myös henget pitää tutkia ja koetella, onko ne Jumalasta vai Parahmista ja Olsenista lihan henkiä.

        1. Joh. 4:1

        Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.

        Jeesus neuvoo tutkimaan myös ihmeet ja tunnusteot. Jos ne eivät ole Jumalan tekemien ihmeiden kaltaisia ja veroisia, niihin ei pidä uskoa. Esim. Lasarus oli jo mätänemistilassa. Kyse ei ollut mistän kiputilojan häviämisestä itsesuggestion avulla hurmoskokouksessa.

        Joh. 10:37

        Jos minä en tee Isäni tekoja, älkää uskoko minua.

        Lopun ajan ihmeitä ja tunnustekoja kun tekee vieraat lahkoissa viihtyvät henget ja voimat.

        Ilm. 16:14 "Sillä ne ovat riivaajain henkiä, jotka tekevät ihmeitä;


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu kehottaa tutkimaan kaikki, myös kirjoitukset.

        Ap. t. 17:11

        Nämä olivat jalompia kuin Tessalonikan juutalaiset; he ottivat sanan vastaan hyvin halukkaasti ja tutkivat joka päivä kirjoituksia, oliko asia niin.

        Myös henget pitää tutkia ja koetella, onko ne Jumalasta vai Parahmista ja Olsenista lihan henkiä.

        1. Joh. 4:1

        Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.

        Jeesus neuvoo tutkimaan myös ihmeet ja tunnusteot. Jos ne eivät ole Jumalan tekemien ihmeiden kaltaisia ja veroisia, niihin ei pidä uskoa. Esim. Lasarus oli jo mätänemistilassa. Kyse ei ollut mistän kiputilojan häviämisestä itsesuggestion avulla hurmoskokouksessa.

        Joh. 10:37

        Jos minä en tee Isäni tekoja, älkää uskoko minua.

        Lopun ajan ihmeitä ja tunnustekoja kun tekee vieraat lahkoissa viihtyvät henget ja voimat.

        Ilm. 16:14 "Sillä ne ovat riivaajain henkiä, jotka tekevät ihmeitä;

        Lopun ajan eksyttäviä ihmeitä ovat mm. viinin muuttuminen vereksi ja kraanaveden antama ikuinen elämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopun ajan eksyttäviä ihmeitä ovat mm. viinin muuttuminen vereksi ja kraanaveden antama ikuinen elämä.

        Jeesuksen tekemät ihmeet on tosia.

        Parhamin ja Olsenin ihmeet sai aikaan syytteen sodomiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuksen tekemät ihmeet on tosia.

        Parhamin ja Olsenin ihmeet sai aikaan syytteen sodomiasta.

        Paavali ei ole vastuussa noiden miesten teoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavali ei ole vastuussa noiden miesten teoista.

        Paavalihan opetti, lait ja käskyt on kumottu ja nyt vaan rakastellaan toisiamme ja puhutaan sekavia hurmoskieliä, niin se on merkki pelastusvarmuudesta.


      • Anonyymi

        Maapallon kaikki kristityt yhdessä uskoo yhteen poikaan Jeesukseen Kristukseen RAKENTUVAT YHTEISESTÄ USKOSTA POIKAAN. ✝️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopun ajan eksyttäviä ihmeitä ovat mm. viinin muuttuminen vereksi ja kraanaveden antama ikuinen elämä.

        Intiassa gurut leijuu ilmassa parantaa sairaita


    • Anonyymi

      Suomi24 on osallinen ja suomi24 harjoittaa järjestelmällistä kiihottamista kansanryhmää vastaan. Suomi24 on laittomien hallussa ja alusta laittomuuksiin. Helluntaipalstalla rikotaan avoimesti Suomen lakeja ja pilkataan Jumalaa ja vainotaan helluntailaisia ja levitetään valheita anabaptisteista, joita helluntailaiset ovat.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jeesus oli valemessias. Totiset juutalaista uskoa ja elämää noudattavat tietävät sen asian.

      • Anonyymi

        Jeesus oli oikea Messias.
        Amen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus oli oikea Messias.
        Amen.

        Jeesus on aito ✝️✝️✝️💖💖💖


    • Anonyymi

      Tämän ajan suunsoittajat eivät kykene kumoamaan sitä, mitä aikoinaan Jeesus päätti!

      • Anonyymi

        Jeesusta ei voi enää tappaa !!


    • Anonyymi

      Jokaiselle totiselle Jeesuksen uskovalle Jeesus on YLIN, seurakunnan Pää.
      Häntä tulee palvoa!

      Mutta tulee myös kunnioittaa niitä veljiä ja Sanan palvelijoita, jotka oman henkensä uhalla ahkeroivat Jumalan valtakunnan Eteen! Pietari, Paavali, Johannes, Silas, barnabas.... ja KAIKKI!

    • Anonyymi

      Zinulla Ei ole mitään todistusta siitä, että Paavalin ja Jeesuksen evankeliumin olisivat olleet samat.

      • Anonyymi

        Kiitos Herran, että Uusi Testamentti todistaa 100 % varmuudella, että Paavali julisti Jeesuksen evankeliumia!

        Mutta? Sokea ei näe, tyhmä ei ymmärrä, paholaisen palvelijat tahtovat valehdella!


      • Anonyymi

        Paavalin julistus oli monipuolista ja kattavaa: Jeesuksen Kristuksen evankeliumia!
        -----------------------------------------------------------------------------------------------

        Nämä kaikki faktat löytyvät UT:n sisällöstä. Jokaiselle, joka vain vaivautuu lukemaan!

        Paavali julisti:
        1. Ristin evankeliumia!

        2. Sovituksen sanomaa.

        3. Parannuksen evankeliumia.

        4. Kristuksen armon evankeliumia.

        5. Pyhän Lain (tarkoituksen) evankeliumia.

        6. Puhdistuksen ja pyhityksen evankeliumia.

        7. Totuuden sanan evankeliumia.

        8. Viisauden ja taidollisen elämän evankelimia.

        9. Kristuksen rakkauden evankeliumia.

        10. ”Terveen opin” evankeliumia.

        11. Uskon evankeliumia!

        12. Kristuksen seurakunnan yhteyden ja ykseyden evankeliumia.

        13. Kärsimysten ja ahdistusten asian evankeliumia.

        14. Sovinnon ja rauhan evankeliumia.

        15. Yhdenvertaisuuden evankeliumia.

        16. Syrjinnän vastaisuuden evankeliumia.

        17. Eksytysten vastaista evankeliumia.

        18. Valheoppien vastaista evankeliumia.

        19. Parantumisen tason evankeliumia.

        20. Pyhän Hengen asian ja tason evankeliumia.

        21. Iankaikkisen elämän ja kadotuksen evankeliumia.

        22. Jumalaa ja Jeesusta kunnioittavaa evankeliumia.

        23. Kaikkeen maailmaan suunnattua evankeliumia.

        24. Pakanoille: kuninkaille ja hallitsijoille puhuttua evankeliumia!

        Oli tässä kaikki? Tämä referoitu otsikkoasioiden luettelo on vain kuin ”luuranko”, jonka detaljeissa luettava sisältöosuus - kaikki - löytyy siis UT:n sisältä.! - - Apostolien teot, UT:n kirjeet.

        Eikä vain tämä? Vaan paljon vielä muutakin!


    • Anonyymi

      Paavali oli pääepäilty Safiiran ja Ananiaan taposta.
      Ruumiit haudattiin heti, eikä tapausta ilmoitettu viranomaisille.
      Syy laitettiin Jeesuksen piikkiin.

      • Anonyymi

        Tietysti voit kirjouttaa oman raamattusi, mutta minulle riittää se mikä meille on annettu.

        Jätä mielikuvituksesi sinne minne se kuuluu - roskakoriin!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Nyt on valheen valloista saatu voitto. Tämä palstan pilkkaaja, valheopettaja ja eksyttäjä nikki - Henki - on otettu Jumalan käsittelyyn. Niin on ilmoitus.....


      https://keskustelu.suomi24.fi/t/18020548/voitto-on-saatu!--kiittakaamme-ja-iloitkaamme!

    • Anonyymi

      Tarpeellinen arkistonosto!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      78
      1413
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1215
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      97
      961
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      944
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      139
      918
    6. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      162
      823
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      814
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      786
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      784
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      685
    Aihe