Rohkeasti kokeilemaan

Olispa miehillä enemmän rohkeutta heittäytyä miesten välisiin nautintoihin. Ei siinä kukaan homoksi muutu, vaikka imettäisikin kulliaan toisella miehellä. Miehillä on tarpeita ja ne pitää tyydyttäää, jotta mieli säilyisi rauhallisena. Väliäkö sillä vaikka tyydytyksen saa miehen suussa, pikkujuttu. Olis niin hieno löytää mies, joka haluaisi vain imettää kulliaan toisella miehellä, pelkkä paineiden purku, ei muuta. Vakituisesti ja säännöllisesti.

64

2409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jaan ajatuksesi kanssasi. Haluja tuollaiseen on kovasti mutta henkinen käsijarru vielä laahaa päällä. Olisiki kiva aloittaa varovasti vähitellen kokeilemalla tuntuuko se oikealta ja oppia matkalla lisää. Vakituista olen tästä syystä myös ajatellut

      • Anonyymi

        Kokeillaan.mistä päin


      • Anonyymi

        Ajattelen ihan samoin.
        Toisaalta tekee kauheasti mieli,mut toisaalta se tökkää,et en halua mitään äkkinästä toimintaa,.
        Enkä ainakaan sellaista,missä joku treenattu isokaluinen bodybuilding-jätkä kävisi ohimennen naimassa minua perseeseen
        Thyit semmoselle.

        Ei kiinnosta vähääkään.
        Vaikkapa eronneiden tai muuten puolivapaan miehen kanssa vois kokeilla "leikkejä" missä mennään sen mukaan mikä tuntuu hyvälle.
        oskeminen toisen miehen kaluun ja siemensyöksyn runkkaaminen kiihottaa.
        Ja muukin.
        Olen opetellut saamaan anaaliorgasmin eturauhasen kautta ja minulla on fantasioita siitä,että joku suht pienikaluinen mies naisi minua peppuun ja saisin orgasmin tai useamman yhteen menoon sitä kautta.

        https://xhamster.com/videos/helping-hand-compilation-1-xhRDC4e
        https://xhamster.com/videos/anal-orgasm-no-hands-cum-while-being-fucked-compilation-xhjPhSK

        Tosin mun osalta se varmaankin pitäis olla tällainen vähän pienempi sopivan kokoinen kalu.
        https://xhamster.com/videos/chubby-compilation-11-xh4sM9i

        P,S. se naispuolinen ystävä on vielä viikon matkoilla.
        Asun Lieksan suunnalla.


    • Anonyymi

      Itse haluaisin löytää miehen jonka kanssa säännöllisen epäsäännöllisesti purkaa paineita niin että hän naisi mua peppuun. ei mitään muuta ;)
      Olisin siis vain toisen miehen paineiden purkukanava...
      M49Tre

      • Anonyymi

        No hyppää mitä siitä täällä ilmottelet.


      • Anonyymi

        sielläkö oot oottamassa homo kyllä täältä kyrpää saa kun noin mieli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sielläkö oot oottamassa homo kyllä täältä kyrpää saa kun noin mieli

        lupaat vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sielläkö oot oottamassa homo kyllä täältä kyrpää saa kun noin mieli

        lupaat vaan


    • Anonyymi

      Joo,ei mua ainakaan homoksi ole tehny.
      Naiset on ykkönen,vaikka väliillä imetänkin miehillä.
      Suu kuin suu,pääasia että saa paineet laukastua johonkin.
      Ja kaikki tapahtuu yksipuolisesti.

    • Anonyymi

      Olen kyllä taipumassa pikku hiljaa samaan päätelmään, että sama se on onko se suu naisella vai miehellä, joka munaani imee.
      Samoin voisin kuvitella, että minä olen hyvä imijä.
      Tosin tästä ei ole tietoa, kun en ole ketään imenyt.
      Samaa mieltä, että pitäisi olla vakkaria kaveri ja ehdottomasti tauti vapaa, koska se nyt vielä puuttuisi, että tästä lystistä saisi jonkun taudin.
      Vaimolta kun ei oikein mitään apuja saa, niin ehkä mieskaveri voisi tässä ollakin se apu.
      M54 Hesa.

      • Sama ajatus. Pitäisi löytää luotettava, terve kaveri ja paikka missä touhuta. Olen kiinnostunut ukm pk-seudulta


      • Anonyymi

        otan suihin ja annan peppua toivottavasti kerrot kavereillekin


      • Anonyymi
        Rampe55Hki kirjoitti:

        Sama ajatus. Pitäisi löytää luotettava, terve kaveri ja paikka missä touhuta. Olen kiinnostunut ukm pk-seudulta

        Se on juurikin näin ;)
        M49Tre


    • Mukava olisi tutustua miesvartaloon kiireettä, haistella anuksen ja kullin tuoksuja. Nuoleskella ja maistella makuja. Vaikka saunoa ensin raikkaaksi. Nautiskella niin että voi edetä sen mukaan mikä kivalta tuntuu.

      • Juu kyllä kunnolla pitää puhdas olla, peruspuhdas ainakin. Vasta silloin voi kunnolla nauttia.


      • Anonyymi

        Mietitäänpä kauniit naiset hakevat miehiä että pääsevät nauttii miehen vartalosta, imevät kalua, panettavat molempiin reikiin. Miksi mies voi nauttii miehestä samaan tapaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietitäänpä kauniit naiset hakevat miehiä että pääsevät nauttii miehen vartalosta, imevät kalua, panettavat molempiin reikiin. Miksi mies voi nauttii miehestä samaan tapaan...

        Tottakai voi. Suurta nautintoa saakin, mies tietää mistä mies pitää. Kullin hyväilystä suulla ja tiukasta peppupanosta. Ilman raskausriskiä. Huolehtii vaan tautisuojasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietitäänpä kauniit naiset hakevat miehiä että pääsevät nauttii miehen vartalosta, imevät kalua, panettavat molempiin reikiin. Miksi mies voi nauttii miehestä samaan tapaan...

        ensin oudoksuin kunnes sain kaverilta kalun suuhuni ja sitten peppuuni maailmani muuttui


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ensin oudoksuin kunnes sain kaverilta kalun suuhuni ja sitten peppuuni maailmani muuttui

        Löytäisipä itsekin kivan kaverin jolta saisi peppuun aina silloin tällöin ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ensin oudoksuin kunnes sain kaverilta kalun suuhuni ja sitten peppuuni maailmani muuttui

        Ja sitten näytit kukkakaalilta 🤢🤑


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ensin oudoksuin kunnes sain kaverilta kalun suuhuni ja sitten peppuuni maailmani muuttui

        minäkin kauhistuin sitten ihastuin kaveri piiri on nykyään laaja aina saa kun ymmärtää myös antaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten näytit kukkakaalilta 🤢🤑

        Mitäs näytät buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten näytit kukkakaalilta 🤢🤑

        jos hymyily on kukkakaalilta näyttämistä miks ei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs näytät buaahaa

        joo ruoka palstat erikseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ensin oudoksuin kunnes sain kaverilta kalun suuhuni ja sitten peppuuni maailmani muuttui

        kova pano vaan ei turhia lepertelyitä saa mun peppuni värisemään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten näytit kukkakaalilta 🤢🤑

        tämä ei ole ruoka kanava poistu prkl


    • Anonyymi

      jo intissä opin mitä paineiden poisto kavereilta helpottaa

      • Anonyymi

        Eli mitäs työnsit.


    • Maistuisko poikapillu?

      • Anonyymi

        Hyi hemmetti painu niuvanniemeen spede tuikkaa kuivana kakkoseen buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi hemmetti painu niuvanniemeen spede tuikkaa kuivana kakkoseen buaahaa

        Buuahaa spede kunhan lupaat vaan.


    • Anonyymi

      kyllä imujen jälkeen vois antaa pepunkin käyttöön sais kunnolla

      • Anonyymi

        Piere ikeniis urpo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piere ikeniis urpo

        Painu pelle sirkukseen pieree.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piere ikeniis urpo

        sää sitten notkee kun tiedät miten se tehdään neuvo ny muitakin kun asialla oot tai poistu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piere ikeniis urpo

        kerro miten se onnistuu joogaaja


    • Anonyymi

      mutta kenelle meet esittään et nyt haluais suuhunsa ja peppuunsa jotain kovaa

      • Anonyymi

        Kuse muuntajaan ja pussaa pulun persettä hönö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuse muuntajaan ja pussaa pulun persettä hönö

        Mitäs kuset ja pussaat hähähähähähää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuse muuntajaan ja pussaa pulun persettä hönö

        kaikkee oot kokeillut kun tiiät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuse muuntajaan ja pussaa pulun persettä hönö

        siinäkö sun kiksit on


      • Anonyymi

        minä kysyin kavereilta saunassa onko koskaan saanut sinä iltana 6panoo


    • Anonyymi

      reissu hommissa äkkiä sana kulki äijät paineissa ja minä hyvä suustani muutama tais nussiakin

    • Anonyymi

      meillä vaimo sanoi että mun pitää saada oikeeta miestä kun tykkäsin dildosta niin paljon nykyään on jo monta kaveria mutta seksi vaimon kans on myös kivaa

      • Anonyymi

        Hieno suhtautuminen vaimollasi. En itse kokisi pettämiseksi seksiä miehen kanssa, en toki myöskäänvaimon seksiä naisen kanssa.


    • Anonyymi

      kesäisin rannoilla tapaa nuoria miehiä jotka haluaa imut jotkut myös panot kiitoksia vaan t.iloinen antaja

    • Anonyymi

      samaa mieltä nuorempana tanssipaikalla kaverini kehui kuinka nopeesti yx tyttö oli suullaan saanut laukeemaan kyllä minäkin osaan sanoin vetskari auki käytin imua kieltäni ja pian lasti nielin kysyin haluatko uuden jatkoin 3lastia kiitos tuli myös kokeilkaa rohkeesti aina ei naista löydy hätiin

    • Anonyymi

      H­­ei! Om­­­a str­eam. Sisää­­­nkäynti kaiki­lle, jotka haluavat pi­­­tää hauskaa 👉 http://1lingo.com/H/E4m4F7

    • Anonyymi

      on kiimasta pukea vaimon sex hepeneet ja olla tyttönä ottaa suihin ja pyllistää jotta pääsisit hameen alle.

    • Anonyymi

      kavereiden kulleja imenyt vuosia kunnes yx ehdotti peppu-panoa ei muijansa antanut sillä oli liukkarit mukana huuhtelu ja rasvaus pelotti oli pitkä paksu hitaasti sisään sitten panoa pitkin vedoin voi kuinka helposti laukesin runkkaamatta rohkeesti kokeilemaan uusia nautintoja kyllä ukm voi löytää myös

    • Anonyymi

      Siitä saa AIDS:in tai jonkun muun pahan taudin, sekä ikuisen häpeän.

      • Anonyymi

        Mitäs sait nythän kärsit.


    • Anonyymi

      Homot ne vain jaksaa elätellä kuvitelmaa maailmasta ilman naisia ,mailmasta täynnä ihania homoja!

      • Anonyymi

        Mitäs olet ja kuvittelet hähähähähä


    • Anonyymi

      Oli kokeiltava kerran
      Vastasin netissä nuoremmalle jannulle, joka etsi "isukkia" kurittamaan. Kaveri pyöri sitten kämpässä munasillaan ja kaulapannassa. Imutin itseni ja kohta perään käskin sen kontalleen. Raakana peppuun pitkin vedoin. Käskyn mukaan se kaveri ei saanu koskea itseään. Mutta ennen kuin ruiskin sisään, niin hän sai omansa pannessa, sen pitkähkö ja aika komea kulli lennätti nesteet koskematta. Pakotin lopuksi siivoamaan jälkemme nuolemalla minut ja lattian. Oli kuumaa.

    • Anonyymi

      H­e­­i! Ku­ts­­­um­me sinut kä­ym­­ään uude­ss­­­a cha­tis­sa! Mei­­­tä on yl­i mil­­­joona! 👉 http://1lingo.com/H/U4d9U0

    • Anonyymi

      Samalla tavalla ajattelen.
      Homous on ihan eri asia kuin seksi; tunnen useammankin sellaisen kuka tykkää ainoastaan miehistä ja niinkin,että kyseessä on bi-seksuaali.
      En halua,että kukaan toinen mies koskisi minuun silä tavalla;ajatuskin jostain suutelusta tai muusta lääppimisestä tuntuu ikävälle.

      Mut silti koskeminen toisen miehen kaluun ja siemensyöksyn runkkaaminen kiihottaa.
      Ja muukin.
      Olen opetellut saamaan anaaliorgasmin eturauhasen kautta ja minulla on fantasioita siitä,että joku suht pienikaluinen mies naisi minua peppuun ja saisin orgasmin tai useamman yhteen menoon sitä kautta.

      https://xhamster.com/videos/helping-hand-compilation-1-xhRDC4e
      https://xhamster.com/videos/anal-orgasm-no-hands-cum-while-being-fucked-compilation-xhjPhSK

      Tosin mun osalta se varmaankin pitäis olla tällainen vähän pienempi sopivan kokoinen kalu.
      https://xhamster.com/videos/chubby-compilation-11-xh4sM9i

      Samalla tietysti toinen saisi nauttia ilman mitään kiirettä.
      Naisystävälle ei kannata edes ehdottaa mitään dildo -tai sormianaalileikkejä.

      Mut ei se minun avovaimoni ole,eli en sinänsä petä ketään sillä,vaikka haluaisin edes kerran elämässä kpkeilla miltä se tuntuu.
      Sopivan kokoisella orgasmi tai useampi tulee aivan varmasti....
      Ja jos toisesta tuntuu,että jännittää koko asia,niin minulla on erektiolääkkeitä kaapissa,eli siitä ei kannata huolehtia.
      Varmasti seisoo,vaikka olis ensimmäinen kokeilu ja jännittää.

      Homopelkoisille trollaajille tiedoksi; ei en ole homo,eikä homoseksuaalit edes tykkää minunlaisesta miehestä.
      Olisin kyllä kerran saanut ystävän luona yötä ollessa varmaankin hyvän suihinoton ja muutakin (sanoi parvisängyltä,et "saat sinä tulla tännekin jos haluat"),mut kun semmonen ei vaan käy mulle.
      Ja sekin oli toisen puolelta kännipäinen "heitto",mistä ei sen kummemmin edes puhuttu.
      Taisin sanoa niin,et saahan sitä kokeilla ja ei siinä mitään ollu mistä olisin suuttunut tjn.

      Jos joku ajattelee samalla tavalla siitä kokeilusta ja molemmin puolisesta nautinnosta,niin kirjoittakaa tänne.
      Kyllä siihen henkilökohtaiseen keskusteluun ja yhteydenpitoon löytyy keinot.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Saastaista hommaa.

      • Anonyymi

        Ai onko?
        Jos laittaisin liukasteen kera sormen peppuus ja hieroisin siitä eturauhasen kohdalta,niin sinulle tulisi "elämäsi orgasmi"
        Sillä tavalla kuin se tulee naiselle.

        Se vaan tulee sieltä sisältä ja tuntuu oikein hyvälle.
        Sitä ei voi edes pidätellä samalla tavalla kuin mulkun kautta tulevaa orgasmia>; se vaan tulee silloin kun on tulossa ja silmissä näkyy tähtiä....

        Mitä "saastaista" siinä on?
        Orgasmissa?
        Tuli sitten tavalla tai toisella.


    • Anonyymi

      U­­u­­s­i s­­­eksi­teatteri ava­utu­u Su­ome­en! Ku­­tsu­­mme kai­­­kk­­i­­. Il­­­mo­­­ittau­­tum­­­ine­n ry­hmä­­ämm­­e tääl­l­ä 👉 http://allyak.com/H/V0b5A6

    Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10722
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3043
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2859
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1709
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1656
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      83
      1496
    Aihe