C Moren/MTV:n kanavapaketit silkkaa p*skaa!

Anonyymi-ap

C More eli lähitulevaisuudessa nimellä (10.10.2023 alkaen) MTV Katsomo+ kanavapakettien sisältö on nykyisin silkkaa p*skaa, ensin vähennettiin kanavia 14.8. alkaen kahdella ja nyt jäljelle jääneiden sisältöä kukaan viitsi katsoa, hinta kyllä pysyi ennallaan. Leffoja tulee nyt todella vähän, sarjoja sitäkin enemmän ja nekin on jaettu kahdelle kanavalle, leffat on lähestulkoon ruotsalaista roskatuotantoa.
Loppuu tilaus jos ei ala tulla parempia leffoja! Tai alentakaa edes hintaa! 5 euroa olisi sopiva hinta tuosta roskasta, ei mitään 12 euroa!

6

800

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sisältöön en ota kantaa, mutta C More oli minusta brändinä paljon parempi kuin MTV Katsomo+. MTV Katsomolla on maine surkeasti toimivana palveluna. Sitä se aikoinaan oli ja mielestäni sitä vanhaa nimeä ei olisi kannattanut enää käyttää uudelleen. Palvelun nimi ja kanavien nimet vaihtuvat yhtenään. Canal+, C More, MTV Max Sport, MTV Sport, jälleen C More, Katsomo, MTV Katsomo ja se kaikista nerokkain oli niinkin ihanan mediaseksikkäältä ja houkuttelevalta kuulostava kuin MTV palvelu. En ennusta kovin pitkää elinkaarta tälle viimeisimmällekään tuotteistukselle.

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­­­o­­­m­­­a­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Kansa voisi ihan hyvin lakata maksamasta näitä rahastuksia kun sisällöt näissä paketeissa on tosi surkeita!! Jos haluat seurata esim. motocrossia niin pitäisi maksaa Eurosportista ja Cmoresta kun näyttävät milloin kummassakin kisoja! Yhtä kusetusta koko homma!!

• Anonyymi

Samahan se on tenniksessäkin, osa tenniksestä (Grand Slamit ja ATP) tulee Eurosportilta, osa taas (WTA) tulee C Morelta.

On niitä hyviäkin paketteja, sellaiset Mix-paketit joissa itse voi valita kanavat, on hyviä. Mutta toi C More on pohjanoteeraus, esim. Mestiksen kaikki matsit ei näy telkkarin kautta vaan vaatii suoratoiston käyttämistä.

• Anonyymi

TOTEKASAT! KAATOPAIKAT! Niille kanaville kaikki paska ohjelmisto dumpataan kun halutaan päästä eroon ''kyllä kansa katsoo ja tykkää tästä jätteestä'' joo ihan varmasti katsoo niin.'' VAROITUS! Näiden kanavien ohjelmisto tuhoaa aivosi ja mielenterveytesi kun haluat pysyä järjissäsi tuhoamatta tv:täsi älä katso maksukanavien ohjelmia kuin hyvin valikoidusti eli poimi timantit roskan seasta.

• Anonyymi

YRJÖÄ! OKSENNUSTA! VOMIT! Katson tv:tä kirves elikkä astalo kädessä istuen katsomiseen soveltuvassa mukavassa nojatuolissa tai vielä mukavamman huonekalun nimittäin kotisohvan syleilyssä, mutta en tuhoa tuota joka kodin nurkkajumalaa sillä se on minulle elintärkeä koska käytän laitetta dvd-levyjen katseluun.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1423
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      109
      855
    3. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      690
    4. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      46
      689
    5. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      53
      683
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      677
    7. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      25
      645
    8. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      66
      633
    9. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      69
      621
    10. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      40
      616
    Aihe