Eli yksityiset yrittäjät jotka ovat asettanut tyellinsä nollaksi voivat nostaa maximi määrää asumistukea. Vaikka heillä olisi 5000€/kk tulot, niin saavat asumistukea.
Nyt sitten leikataan asumistukea niiltäkin jotka elävät köyhyysrajan alapuolella.
Asumistuen väärinkäyttäjät vastuuseen?
11
331
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkoitatko yrittäjiä, jotka hankkivat elantonsa asuntoja vuokraamalla?
- Anonyymi
Ei vaan yrittäjistä jotka tienaavat viis tonnia vaikka tulot ovat nolla euroa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan yrittäjistä jotka tienaavat viis tonnia vaikka tulot ovat nolla euroa.
Tarkoitat yrittäjiä, joilla ei ole omaisuutta ja jotka asuvat vuokralla.
Kattaako toimeentulotuki vuokran ja asumistuen erotuksen? - Anonyymi
Mutta eduskunnan väki saa asumislisää. Siihen ei tule säästöjä. Pari tonnia kuussa kun herroilla on niin pienet palkat. Pirun ahneita rahalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta eduskunnan väki saa asumislisää. Siihen ei tule säästöjä. Pari tonnia kuussa kun herroilla on niin pienet palkat. Pirun ahneita rahalle
Montako miljoonaa tulisi säästöjä, jos asumislisiä leikattaisiin tai ne poistettaisiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montako miljoonaa tulisi säästöjä, jos asumislisiä leikattaisiin tai ne poistettaisiin?
Eihän säästöjen mittasuhteet ole ainoa asia mitä tarkkaillaan, kun leikataan tai ollaan leikkaamatta. Tuolla logiikallahan hyvätuloisinta prosenttia ei tarvitsisi verottaa ollenkaan, koska se vaikuttaa niin vähän valtion talouteen. Tai tuolla logiikallahan pääministerin palkan voisi vaikka tuplata, koska vaikutus valtion velkaan ihan olematon.
Totta kai reiluus ja tasapuolisuus on tärkeää.
- Anonyymi
Asumistuki on tuloperusteinen eikä siihen vaikuta oletko eläkeläinen opiskeli ,työtön tai mikä lie duunari raksalla . Kansalaiset on yhdenvertaisia tuossa suhteessa.
- Anonyymi
Eläkeläiset ovat yhdenvertaisempia koska heillä oma asumistukijärjestelmä.
- Anonyymi
Eihän yel-työtulolla ja asumistuella ole mitään tekemistä toistensa kanssa!
Saakohan yrittäjät useinkin asumistukea? Veikkaan, että ovat vähemmistönä tukien saajissa. - Anonyymi
No nyt lähtee tuet yrittäjiltä vaikka ne tuet olisi oikeasti nolla...asumistuki varallisuusrajat karsii lähes kaikki yrittäjät asumustuen ulkopuolelle..se kaivinkone kun pelkästään on sellainen. 50 000 euroa joka on tuottavaa varallisuutta
- Anonyymi
Kansanedustajat saa kuitenki isot asumistukea vaikka olisi miljoonia tilillä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Se olet todella sinä
En voisi onnellisempi olla ❤️ Se olet oikeasti sinä joka mulle kirjoitellut ❤️ Mulla ollut ihan kamala ikävä sinua ❤️1452327Miehelle tämä
Voi olla tosi vaikea olla normaalisti kun sinua jos joutuu katsomaan. Olet niin komea.1281312Jodel ei toimi
Aina kun avaan jodelin se vaan crashaa välittömästi? Mitä voin tehä asialle?91212- 87928
- 47924
Miten Putin pystyy elämään hirvittävien tekojensa kanssa?
Osaako joku sanoa, että miten Putin pystyy elämään kamalien, yli ymmärryksen menevien pahojen tekojensa kanssa? Vielä i293893Naisten salibandyn Veera Kauppi on lesbo .
Ja Ylen toimittajat hehkuttaa yli-sanoin ! YLE on sateenkaari yhtiö joka toimii verorahoin . ! Minkä signaalin sali140853- 37743
Olen nyt virallisesti homo
Tulin juuri firman pikkujouluista. Tämä vanhempi nainen, joka on ahdistellut minua töissä, jatkoi ahdistelemistani pikku70658Minulla on vain yksi jouluntoive
Toivoisin ihmeen, että nähtäisiin. Mutta jos ei tänä vuonna, niin tuleehan noita jouluja.30655