Haluan vain paljon rakastella mutta toisen kumppanin halut ei kohtaaa

Viime yönä sain mutta kehoni huutaa enemmän ja usein myös aamun kuin ei riittäisi.

19

349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mietin vain nyt mielikuvitus rakastelua ja haluan nauttia.

      • Anonyymi

        No sithän sä et tarvi kun dildon vibralla vai etkö osaa itse itsellesi edes tuottaa tyydytystä mikä mahtaisi muka mielestäsi olla edes nautinnollista seksiä


      • Anonyymi kirjoitti:

        No sithän sä et tarvi kun dildon vibralla vai etkö osaa itse itsellesi edes tuottaa tyydytystä mikä mahtaisi muka mielestäsi olla edes nautinnollista seksiä

        Ei tuollaiset tekovehkeet ole minun juttuni


      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🔞 ­N­­­y­­­m­­f­­o­m­a­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Jestas, millä ehditte 9 mukelon keskellä?

      • Eihän nyt miehen halut nyt kohtaa eikä se akti ole kuin silmän räpäyksissä ohitte. Liian vähän viikkoa kohden🥺


      • valtakunta kirjoitti:

        Eihän nyt miehen halut nyt kohtaa eikä se akti ole kuin silmän räpäyksissä ohitte. Liian vähän viikkoa kohden🥺

        Ukko proteiinikuurille mars 🙂


      • Anonyymi
        E-Lukka kirjoitti:

        Ukko proteiinikuurille mars 🙂

        Mitä sä luulit proteiinin tuohon vaivaan auttavan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä luulit proteiinin tuohon vaivaan auttavan

        Mihin vaivaan? 😁


      • E-Lukka kirjoitti:

        Ukko proteiinikuurille mars 🙂

        Olen samaa mieltä että tarvitsisi nyt saada vilkastumaan verenkiertoa sillä tänään oli että ois vähän tyhjennyttävää tuumas olisi siis tänä iltana tarjolla. Mutta viime yö poika piti hereillä että saisi katsella tunnin pelivideota muutaman tunnin. Voi olla tämän takia ikäviä seurauksia yöhän. Voi ollla poika tulossa tämän takia 3 lasta jota odotin oli samaa pakottavaa tarvetta miestä ottaa , että oli pakottavaa tarvetta. Toivotaan että on tyttö on kun ei tuo noita syö vierotuskorviketta tai jotain sen nimistä on. Eikä se pullolle vaihto ole helppoa.


      • valtakunta kirjoitti:

        Olen samaa mieltä että tarvitsisi nyt saada vilkastumaan verenkiertoa sillä tänään oli että ois vähän tyhjennyttävää tuumas olisi siis tänä iltana tarjolla. Mutta viime yö poika piti hereillä että saisi katsella tunnin pelivideota muutaman tunnin. Voi olla tämän takia ikäviä seurauksia yöhän. Voi ollla poika tulossa tämän takia 3 lasta jota odotin oli samaa pakottavaa tarvetta miestä ottaa , että oli pakottavaa tarvetta. Toivotaan että on tyttö on kun ei tuo noita syö vierotuskorviketta tai jotain sen nimistä on. Eikä se pullolle vaihto ole helppoa.

        Siis piti hereillä muutaman tunnin pitämällä valoja ja kutittelemalla sekä kun puhelin jöi auki otti koko päivän auki pihelimen joten loppu tulos on arvatava. Ei tänään kouluun😬


    • Anonyymi

      No voi nyyh. Luulisi sulla olevan muutakin ajateltavaa. Herregood.

      • Ei sille voi mitään kun turvotusta on alhaalla. Sillä on oma tahto. Puskat pistää piikkilangalla pyörittää, etten erehdy puskaan vaaniin miehiä ninjana tai kettingi seinää jalasta. Huhu huh onneksi ei ole täyskuu, onneksi on suihkussa käyminen hyvä tuuletus, muuten olisi vaaran paikka.
        Paidassa lukea varoitus nainen hormoonissahuurteissa , ei ole pahoivointia nyt suurentunut halut taitaa olla yhtä iso ongelma tahtoa raskaaksi, jo raskaana ollessa.
        https://lopujo.fi/raskauspahoinvointi/etiologia/hormonaaliset-tekijat/


    • Saattaa johtua siitä, että olet raskaana. Hormoonitoiminta on vilkasta. Vai onko ne valtavat seksihalut sulle ihan ominainen juttu muutenkin?
      Hoida oman käden kautta. Silloin kun mies ei ole samalla tuulella.

      • Ohan ne ollut ja nyt vaan vilkastu enemmän että ei ainakaan iralleen saa päästää kadulle vaan oleskeleen , joku kamarineito vahtia pitämään.


      • valtakunta kirjoitti:

        Ohan ne ollut ja nyt vaan vilkastu enemmän että ei ainakaan iralleen saa päästää kadulle vaan oleskeleen , joku kamarineito vahtia pitämään.

        Niinkuin joku kiimanen narttukoira, ei kannata päästää ulos irrallaan😂😂


    • Anonyymi

      Olisiko teidän kannattanu opetella yhdessä että kumpainenkin saisi tyydyttävää seksiä ni ehkä ne halut pysys kurissa sullakin

      • Enhän minä toista mitenkääm pakota opettelemaan annan vaan nautinnon ja käyn sitten suihkussa vesipainehoitoa antamassa ja katsomassa aikuisviihdettä.
        Olen vähentänyt sitä.


    • Anonyymi

      Siihen on hyvä lääke: vaihda viriilimpään

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8386
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe