Naista kuopion seudulta joka haluaisi nuolettaa vaikka ulkona pilluaan ehdota mitä tahdot
Pillun nuolettajaa
32
1635
Vastaukset
- Anonyymi
Haluatko olla ensimmäinen joka nuolee mua?
- Anonyymi
Haluaisin
- Anonyymi
Ei haittaa jos sitä oikeesti haluut😋
- Anonyymi
Missäköhän päin lienee noin nuorta pilluu tarjolla ?
- Anonyymi
Paljon maksat että pääset nuolemaan?
- Anonyymi
Paljonko tahdot ja ikäsi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko tahdot ja ikäsi
19 vuotta, no paljon tarjoat? 😜😝😇
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
100e
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
100e
No käy!! Olisin tyytynyt seitsemäänkymppiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No käy!! Olisin tyytynyt seitsemäänkymppiin.
Kyllä minäkin haluaisin nuolta sua 19v naista noilla ehtimilläsi, olen vanhempi mies, oletko kuopiosta päin, en välttämättä muuta haluu. Hei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
200€ jos onnistuu huomenna M36
Haluutko nuolla mun poikapillua
- Anonyymi
Haluisin nuolla pillua ja peppuakin.Runkkaatko tai otatko suihin?
Anonyymi kirjoitti:
Haluisin nuolla pillua ja peppuakin.Runkkaatko tai otatko suihin?
Otan suihin ehdottomasti. Ja sovitaan aika ja nähdään viikonloppuna nyt on pakko saada.
- Anonyymi
Pitäisi tietää hiukan ennakkoon millainen nuolija kyseessä.
Sukupuolta ei mainittu mutta mieleen tulee +55v kaljamahainen epäsiisti vanha poika joka hakee 16v neitsyt posliinia?- Anonyymi
Olisi se jännittävää odottaa ilman vaatteita sovittuun aikaan uimakopissa millainen yllätys tulisi kielihoitoa antamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi se jännittävää odottaa ilman vaatteita sovittuun aikaan uimakopissa millainen yllätys tulisi kielihoitoa antamaan.
Sehän olisikin kiihoittava Millainen nuoltava siellä olisi pillu auki odottamassa kielihoitoo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän olisikin kiihoittava Millainen nuoltava siellä olisi pillu auki odottamassa kielihoitoo
Noin päin en osannutkaan ajatella.
Nuoltavan pillun iässä kun voi olla useampi vuosikymmen eroa puhumattakaan muista ominaisuuksista ja millaista ääntä saat kohteessa aikaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin päin en osannutkaan ajatella.
Nuoltavan pillun iässä kun voi olla useampi vuosikymmen eroa puhumattakaan muista ominaisuuksista ja millaista ääntä saat kohteessa aikaanOlisi kyllä järkyttävä yllätys jos naapurin Seppo tulisi kieli pitkällä kohti Teemusta puhumattakaan.
Varsin raamikkaita miehiä mutta toisaalta naimisissa joten nuoltavaa löytyy molemmilla omasta takaa.
- Anonyymi
Olisko Porin seudulta pillua nuoltavaksi?
M41 - Anonyymi
Tekis mieli mutta haluaisin pitää kasvot salassa. Tekemätön paikka?
- Anonyymi
Voihan sitä pitää kasvoilla joku huivi jossa silmän reiät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan sitä pitää kasvoilla joku huivi jossa silmän reiät
Pitäähän sitä yrittää keksiä joku tekosyy vaikka tekis mieli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäähän sitä yrittää keksiä joku tekosyy vaikka tekis mieli
No aattele sitä miten kivalta se tuntuisi kun kieli liikkuisi sun pimpissä 😜
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 https://www.aktiivinenvaimo.site/H/J3g1H4
- Anonyymi
Täällä Tampereella olisi innokas kielimies. Olen 50+ ok-näköinen varattu mies. Nuolisin mielelläni myös spermaista pimpsaa. Anna kik tms.
Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984