Kun on toinen vaihtoehto juoda lasista. Samalta se kahvi maistuu vaikka lasista juo.
Miksi juoda kahvi kahvikupista?
25
553
Vastaukset
- Anonyymi
Toiset juo kahvia lautaselta ja sokeri pala on suussa.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18008941H
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
sama se on lopettaa koko orjamehun juominen kokonaan se vähentää aivojen hapensaantia 30prosenttia ja tekee ihmisestä tyhmän valtion-orjan :D
- Anonyymi
Tosimies juo SEO.n baarissa kahvit suoraan kahvipannusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosimies juo SEO.n baarissa kahvit suoraan kahvipannusta
Tosimiehet ovat aika harvassa.
- Anonyymi
Kerro toki tuosta hapensaanti asiasta lisää, en ole kuullutkaan.
- Anonyymi
Sinun aivoilla on jo happivaje,kun tuollaista valhetta päästelet.
- Anonyymi
Minäpä juon kahvipannusta suoraan nokipannua
- Anonyymi
Kupissa on otin. Ei polta näppejä.
- Anonyymi
Ei sovi lasinen astia siihen hommaan, syytä en osaa selittää.
- Anonyymi
Lasi johtaa paremmin lämpöä eli tuntuu näpeissä kuumemmalta.
- Anonyymi
Ei tosiaan sovi lasinen astia , , tiedän että on lasisia kahvikuppia ja jopa lautanen sävy sävyyn oli joskus 70 -80 - 60 luvuila oiskohan vielä myynissä . olen juonut , ei sovellu . en tosijaan minäkään osaa selittää miksi on niin vastenmielinen , , samoin muovimuki , ,termoksenkin sellanen.
- Anonyymi
Venäläiset ja idässä suvat kansat käyttää lasisia astiota .MINÄ juon kahvini posliinimukista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäläiset ja idässä suvat kansat käyttää lasisia astiota .MINÄ juon kahvini posliinimukista.
Tosiaan oliko se tsaikkaa teetä , yhteen aikaan kirpparit oli pullollaan näitä teen keittimiä . . samovaareja.
- Anonyymi
Hyvä pointti!
- Anonyymi
Astia kuumenee kun siihen kaataa kuumaa kahvia ja siksi se juodaan astiasta jossa on korvake ettei kuumuus polta sormia. Esim. Café latte ei ole niin kuumaa kun siinä on paljon vaahdotettua maitoa ja se nautitaan usein pitkästä lasista.
Maailma on täynnä ihmeellisiä asioita. - Anonyymi
Käyttäkää kenkiä. Oluissakin on eri makuja.
- Anonyymi
EN KÄYTTÄ KENKÄÄ ,ENKÄ OLUTTA.
- Anonyymi
Minulla on äng äänne
- Anonyymi
Minä laitan jauhot suuhun ja kaadan kuumat perään.
- Anonyymi
Mutta miksi kahvia ei voisi juoda kupista? Eikö se maistu samalta kun lasistaki juotuna🤔🤔🤔
- Anonyymi
Minä kaet lajetan veen ja maijon vesisäilliööjöön yhtäaekoo eetarteko kattaa pannusta kuppi ja alkaa hörppijä ee tartte. Maijon kanssa läträtä
- Anonyymi
Tosimies keittää kahvit neloskaljaan.Näin ei mene arvokasta ryyppäysaikaa hukkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosimies keittää kahvit neloskaljaan.Näin ei mene arvokasta ryyppäysaikaa hukkaan.
Tosi erikoista sekottaa kaljat ja kahvit sekasin. Ei se miltään maistu. Yök! Kyllä ne pitää erikseen juoda. Kahvi ja alkoholiton kalja.
- Anonyymi
Vähän kuin Uuno Turhapuro
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848505
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593692
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292076