Jokainen laittomaan lakkoon osallistuva saa henjilökohtaisen 200 euron sakon.
Loppuu kommunistien lakot telakalla
Ville Tavion idea toteutumassa
7
166
Vastaukset
- Anonyymi
Suurin osa on telakan työntekijöistä on työnhaluisia, siksi telakkalaiset äänestivät Taviota ja pudottivat toveri Yrttiahon eduskunnasta.
- Anonyymi
Tavio on tiukka politiikko.
Turkulaiset menettivät paljon kun hän muutti kirjansa Naantaliin.
Naantalilla on jo ennestään Wilhelm Junnila. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tavio on tiukka politiikko.
Turkulaiset menettivät paljon kun hän muutti kirjansa Naantaliin.
Naantalilla on jo ennestään Wilhelm Junnila.Tavio esitti jo ennen hallitukseen menoa, että koko asumistuki järjestelmä on lopetettava tai ainakin korjattava, tuki vain syntyperäisille suomalaisille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tavio esitti jo ennen hallitukseen menoa, että koko asumistuki järjestelmä on lopetettava tai ainakin korjattava, tuki vain syntyperäisille suomalaisille
melkein olen jo persu, minkä vuoksi minun maksamistani veoista pitåå maksaa jonkun asumista
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😍 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043414
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 391898
- 221766
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337