Koko kesä Ylellä esillä rasismi ja henkilöitä on haastateltu. Seurauksena on ollut ettei vanhemman ikäluokan ihmisten tärkeä terveysasia Sote ole ollut esillä lainkaan. Asiaan puuttu yksi Kokoomuksen kansanedusta rasismikeskustelussa sanoen että tärkeä ikärasismi on kokonaan jätetty pois keskusteluista, vaikka sitä on joka päivä käytännössä tapahtumassa. Edustajan nimi sanottiin nopeasti ja jäi siten unholaan. Miksi Yle vaikenee kokonaan tästä kaikkia suomalaisia koskettavata oikeasti tärkeästä asiasta. Käytännössä eniten kärsivät ilman nettiyhteyksiä olevat.
Rasismin tilalle sote-uudistus
5
189
Vastaukset
- Anonyymi
Yle on suvakki kaikessa muussa paitsi mitä tulee ikärasismiin!
- Anonyymi
Jaa, nettiyhteyden puute on siis ikärasismia?
- Anonyymi
Kyllä kun useita palveluja saa vain nettiyhteyden kanssa, toki poikkeuksia on. Kanasnedustaja otti yhdeksi esimerkiksi gallupit joita tehdään vain netin kautta. Kauppojen kampanja-arvonnat tehdään vain netin kautta. Kaikki tiedämme että ilman nettiä ovat pääosin ikäihmisiä, joilla ei ole varaa kalliisiin laitteisiin, eikä opastavia sukulaisia. Puolueet ovat karttaneet jostain syystä ikärasismi-käsitettä, vaikka äänestäkunta olisi laaja. Itse olen aiheesta paljon kuullut ja ihmetyttää epätietoisuus aiheesta.
- Anonyymi
Eduskunnassa ikärasismin otti esille kansanedustaja Pauli Kiuru ( Kok.).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004807089- 262541
- 2212523
- 1531827
- 1141728
- 741133
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621128IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka4112524h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?21045Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01044