Koko kesä Ylellä esillä rasismi ja henkilöitä on haastateltu. Seurauksena on ollut ettei vanhemman ikäluokan ihmisten tärkeä terveysasia Sote ole ollut esillä lainkaan. Asiaan puuttu yksi Kokoomuksen kansanedusta rasismikeskustelussa sanoen että tärkeä ikärasismi on kokonaan jätetty pois keskusteluista, vaikka sitä on joka päivä käytännössä tapahtumassa. Edustajan nimi sanottiin nopeasti ja jäi siten unholaan. Miksi Yle vaikenee kokonaan tästä kaikkia suomalaisia koskettavata oikeasti tärkeästä asiasta. Käytännössä eniten kärsivät ilman nettiyhteyksiä olevat.
Rasismin tilalle sote-uudistus
5
202
Vastaukset
- Anonyymi
Yle on suvakki kaikessa muussa paitsi mitä tulee ikärasismiin!
- Anonyymi
Jaa, nettiyhteyden puute on siis ikärasismia?
- Anonyymi
Kyllä kun useita palveluja saa vain nettiyhteyden kanssa, toki poikkeuksia on. Kanasnedustaja otti yhdeksi esimerkiksi gallupit joita tehdään vain netin kautta. Kauppojen kampanja-arvonnat tehdään vain netin kautta. Kaikki tiedämme että ilman nettiä ovat pääosin ikäihmisiä, joilla ei ole varaa kalliisiin laitteisiin, eikä opastavia sukulaisia. Puolueet ovat karttaneet jostain syystä ikärasismi-käsitettä, vaikka äänestäkunta olisi laaja. Itse olen aiheesta paljon kuullut ja ihmetyttää epätietoisuus aiheesta.
- Anonyymi
Eduskunnassa ikärasismin otti esille kansanedustaja Pauli Kiuru ( Kok.).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes994290Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743571076- 1861022
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti109992Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47871- 64861
- 64826
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10807Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna78801Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64796