Mutta rumaa sielua ei voi puhdistaa.
Läski voi aina laihduttaa.
56
728
Vastaukset
- Anonyymi
no eikä voi
- Anonyymi
Kyllä voi. Mun oman kokemuksen syvällä rintaäänellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä voi. Mun oman kokemuksen syvällä rintaäänellä.
höpöhöpö
- Anonyymi
Ja ylipainoisen mielestä hänellä on hyvä luonne koska hän on ylipainoinen?
No aika moni ylipainoinen on ollut ylimielinen pissis 18 vuotiaana.
Onko luonne eri 5 vuoden päästä kun on tullu 30 kg lisää painoo vai onko luonne yhtä k.pää mutta lisäksi vielä katkeruus siitä ettei oo enää kaunis ja hoikka? Miehet ei enää huomaa?- Anonyymi
Ehei todellakaan aina ole. Kyllä läskikin voi olla idiootti. Pointti lienee, että se joka toista haukkuu - on ite!
- Anonyymi
Toivon mukaan ihminen kasvaa henkisesti aikuisuutta kohti mentäessä. Ei kaikki tietenkään kasva.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehei todellakaan aina ole. Kyllä läskikin voi olla idiootti. Pointti lienee, että se joka toista haukkuu - on ite!
Saako toinen läski sanoo toisesta läski? Itse ajattelen sen olevan silloin ihan yees.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako toinen läski sanoo toisesta läski? Itse ajattelen sen olevan silloin ihan yees.
Joo, saa mun mielestä. Riippuu tietysti, sanooko kieli poskella rakastavasti vai kulmat kurtussa vihaisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ihan sama asia sanooko sanan ”läski” tai ”laiha”!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ihan sama asia sanooko sanan ”läski” tai ”laiha”!
Onko sanan käyttäjä*
- Anonyymi
Voi jos osaa😊
- Anonyymi
Ei ole osaamisesta kiinni. Mitä ihmettä oikein selität.
- Anonyymi
Etkö ymmärrä miten keho toimii?
- Anonyymi
Mutta jos on ruma ja läski, niin ei se laihduttaminen mitään auta.
- Anonyymi
Totta! Vaikka olisi hyvännäköinen, mutta luonteeltaan kamala, niin kuka semmoisen kanssa haluaa olla.
- Anonyymi
Ei kukaan. Ei ulkonäkökeskeistä ihmistä jaksa kuin toinen ulkonäkökeskeinen ihminen. Kyllä ihmisen pitää olla aito!
- Anonyymi
no nyt tuli totuus. Olen hyvin paljon sun kanssa samaa mieltä😊 ruma ja ilkeä sielu on kamala kumppani elämän pituisella matkalla
- Anonyymi
Näin se on! 👌
- Anonyymi
Jotkut ihmiset saivat lääkkeitä niin lihovat Lääkkeiden vuoksi mielestäni. Se on paskapuhetta
- Anonyymi
Kyllä se ruoka on joka lihottaa. Lääkkeet voivat kuitenkin hidastaa aineenvaihduntaa.
- Anonyymi
Kiristääkö sitä nutturaa nyt noin paljon, että pitää täällä mussuttaa diipadaapaa?
- Anonyymi
Ei mun nutturassa ole mitään vikaa, kiitos kysymästä.
Ap. - Anonyymi
Pitkähiuksinen mies siis kyseessä. Kerro nimiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan nainen olen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt niitä nimiä pöytään eihän tässä kestä enää kukaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mun nutturassa ole mitään vikaa, kiitos kysymästä.
Ap.Se yritti heittää perässä kopiot kun luulee sua joksikin iha toiseksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se yritti heittää perässä kopiot kun luulee sua joksikin iha toiseksi
Että kiristääkö ym, no eipä poikkea lähteen puolesta aiemmista väitteistä tämä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että kiristääkö ym, no eipä poikkea lähteen puolesta aiemmista väitteistä tämä
Ei varmaan kiristä....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmaan kiristä....
Mitä tunnekokemusta yrität asettaa ja kenelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan nainen olen...
On se yh mami pitkät hiukset, sitä ku harmittaa
Tukeva tyttö sai miehen. Oli tittiä ja peppua.
Lauta on lauta tikkuja väärällään - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tunnekokemusta yrität asettaa ja kenelle?
Niinpä, vähän menee jo yli hilseen
Kuka tahansa voi laihduttaa, mutta etenkään rumapainoiset ei niin tee.
Nyt taas syksyllä, makeisteollisuus mainostelee suklaata urakalla, miksi? Kesällä etsitään parisuhdekumppania, mutta rumapainoiset eivät omaa lainkaan seksuaalista markkina-arvoa, joten ketään ei kiinnosta. Tukahduttaakseen pettymystään he märehtivät suklaata ja muuta namia, märehtiminenkin nostaa hyvän olon hormonien tasoja.- Anonyymi
Niin. Jokainen tietysti saa olla mitä on. Hyvä treeni - parempi mieli. Tuo sun nikki on kyllä hyvä. Tissimies ois ollut vielä parempi, mutta juntimman kuuloinen.
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Jokainen tietysti saa olla mitä on. Hyvä treeni - parempi mieli. Tuo sun nikki on kyllä hyvä. Tissimies ois ollut vielä parempi, mutta juntimman kuuloinen.
Kiitos. Sekä tissimies että tisumies eivät olleet saatavilla. Koen tarpeelliseksi painottaa että nikki viittaa sen kaltaiseen pariin kuin on kaunottarella profiilini kuvassa.
- Anonyymi
Breastman kirjoitti:
Kiitos. Sekä tissimies että tisumies eivät olleet saatavilla. Koen tarpeelliseksi painottaa että nikki viittaa sen kaltaiseen pariin kuin on kaunottarella profiilini kuvassa.
Joo, laiha nainen.
- Anonyymi
Makean syöminen on hyvää energiaa varsinkin suklaa. Ei kaikki tunteiden takia niitä mässytä.
- Anonyymi
Se on herrassaan lahjojen erotus.
- Anonyymi
Mies on kirjoittanut aloituksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies on kirjoittanut aloituksen.
Kiitos mies tästä, teit tärkeän työn voit mennä nyt huilaamaan👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos mies tästä, teit tärkeän työn voit mennä nyt huilaamaan👍
Mitä et ymmärrä?
- Anonyymi
Tässä tulee se uus piikki aina n kolmen -neljän välillä ja viiteen mennessä jatkoaika jos on pidemmät välimatkat sun muuta
- Anonyymi
Mistä piikeistä puhut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä piikeistä puhut?
Samaa ihmettelin itsekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä piikeistä puhut?
Kävijämäärien ja kellonaikojen suhde, silloin puidaan vaikka näitä läskinootteja
- Anonyymi
Tietoa tänne ja äkkiä
- Anonyymi
Kaikki lihavat eivät todellakaan pysty laihduttamaan. Se on fakta. Muuten tässä maailmassa ei olisi yhtään lihavaa, koska en usko, että kukaan oikeasti haluaa olla lihava. Kaikki haluaisivat oikeasti olla terveitä ja jaksavia ilman sairauksia. Lihavuuden takana on niin paljon asioita ja vaikutteita.
- Anonyymi
Breastman kirjoitti:
Faktaa on että ihminen, sekä rumapainoinen, laihtuu kun syö vähemmän kuin kuluttaa.
Et voi hyvin.
- Anonyymi
Kyllä sen takana on loputon määrä tekosyitä-.
Oikea syy:
LAISKUUS Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sen takana on loputon määrä tekosyitä-.
Oikea syy:
LAISKUUSMitä tarkoitat laiskuudella? Rumapainoinen tarvitsee paljon -tahdonvoimaa- laihtuakseen kaunispainoiseksi.
- Anonyymi
Tässä taas hyvä esimerkki siitä, että teet aiempaan trollausaloitukseen "vasta-aloituksen" niin lähtee koko homma ihan lapasesta..
Se oli oikeasti törkeä aloitus ja alkoi ärsyttämään ihan tosissaan, niin tästä nousee tämmöinen paskamyrsky. En jaksa enää kommentoida tätä.
Ap.- Anonyymi
Niin halusit kai lähinnä mies kertoa naisille rumapainoisuudesta yms hohhoijaa
- Anonyymi
Luin otsikon monta kertaa, että Läksi voi aina ilahduttaa. Nyt vasta näin oikein. Ei mulla muuta.
- Anonyymi
Niinpä se on ja mksi näin?
Aina ei voi voittaa.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa143187Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.122178Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1181802Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus101166Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn1531063Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R4501002- 36823
- 54758
- 67711
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.30685