Olet hyvin väsyneen näköinen

Anonyymi-ap

Ja jotenkin maassa. Siltä vaikuttaa. Huolestuttaa. Toivottavasti luonto ja raitis ilma tekee hyvää ja saat voimia❤❤❤

45

1711

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiitos nyt tästäkin sitten.

• Anonyymi

Kenelle koet vastaavasi kun vastaat tälle emojimiehelle?

• Anonyymi

Olen uupunut

• Anonyymi

Voi sinua. Niin arvelinkin. Lepoa ja ajatukset pois stressitekijöistä. Jättää ne ulkopuolelle.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi sinua. Niin arvelinkin. Lepoa ja ajatukset pois stressitekijöistä. Jättää ne ulkopuolelle.

Ei tuollaiset tekijät uuvuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuollaiset tekijät uuvuta.

Pitkään jatkunut stressi uuvuttaa eniten.
        - sivusta

• Anonyymi

Minun ajatukseni ovat tulevassa ja mietin vain sitä kuinka kohta näen häntä vähemmän. Minulla on jo valmiiksi niin järkyttävä ikävä.

❤️

• Anonyymi

Minä voin hyvin kunnes hakataan. Toivottavasti teot saavutti teidät ja pysytte poissa. Muuten oikeasti teidän tyylillä voisin tappaa, ja niinhän teenkin.

• Anonyymi

Käytän teidän omaa tyyliä jolloin ei jää todisteita ja mitää ei ole tapahtunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käytän teidän omaa tyyliä jolloin ei jää todisteita ja mitää ei ole tapahtunut.

Ymmärrät varman että mieluummin tapan teidät kun olen ruokaanne. Minulla on kokemusta teidän tyylistä joten noudatan vain sitä. Sainkin jo apuakin ehkä teistä päästään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrät varman että mieluummin tapan teidät kun olen ruokaanne. Minulla on kokemusta teidän tyylistä joten noudatan vain sitä. Sainkin jo apuakin ehkä teistä päästään.

Ja kiitos otan palkkani ja hyötyi sieltä missö sitä teen. Eli vie lutkas ja itsesi muualle syömään ja lakkaa varastamasta.

• Anonyymi

On kyllä päässä jotain vikaa jos tähän sinun miehen omassa päässäsi rakentamaan illuusioon lähtee vastailemaan, että enhän hakkaa älä valehtele ym tai muutenkaan mietiskelee liikaa koko asiaa. Kannattaa tutkia virtapiirinsä

• Anonyymi

Ja en ole ainut. Teitä vihaa jotkut muutkin.

• Anonyymi

Jokaiselle tekojen mukaan. Alistajien korvaan kuiskaan jatkatko, ja pidän puukkoa pystyssä aivoissa. Kiva nähdä pelko ja katumus. Toivotaan että loppuu joskus.

• Anonyymi

Laitetaanko nimet esiin? Teidän piilotouhuista 🤐

• Anonyymi

Vihaan sitä kun haluan enemmän ja enemmän, ja aina kun yrittää tehdä jotain niin pitää tuntea raivoa. Mitään ei saa tehdä ilman että tuntee raivoa. Ne imee elämää ja niistä ei pääse eroon. Jotain antavat ja haluavat määrätä kaikessa. Viha kasvaa ja tulee tämmöisiä esiin, tavallisessa keittiössä kuvitellaan miten viilletään jonkun aivoja ja tapetaan jotta päästään eroon jostain sidoksesta. Hävetkää kaikki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laitetaanko nimet esiin? Teidän piilotouhuista 🤐

No? Odotamme mielenkiinnolla.

• Anonyymi

Helppoja paikallisia tyttöjä

• Anonyymi

En ole koskaan näyttänyt sinulle terveelle ja kauniille vaan aina kalpealle, sairaalle, väsyneelle, lihavalle ja rumalle. Kavereittesi kanssa kovalla äänellä olette irl haukkuneet, pilkanneet ja nauraneet. Tämä asia on yleisesti monien tiedossa. Joten ihan sama mitä mieltä olet/olette. Ei mitään merkitystä enää.

• Anonyymi

Miksi joku on näyttänyt siltä? Siksi kun mitä hän on ihmisenä? Vai voisiko se olla aiheutettua?

• Anonyymi

Mikä on ihmisten ymmärryskyky havainnoida toista ihmistä tai ymmärtää miksi ihminen reagoi jollain tavalla epänormaaleossa olosuhteissa

Vai obko se helppo tehdä itselle olennaiset ja yksinkertaiset ratkaisut

• Anonyymi

Mutta kuka nyt onkaan "väsyneennäköinen", voin lohduttaa sinua, tuolla nääkkään muuta kuin väsyneennäköisiä suumutrulla tallustelijoita, joten et ole yksin. Mikä ihmisiä vaivaa?
      Jos joka toinen vastaantulija on kuin "maansa myynyt" niin jokin on isommassa kuvassa pielessä eikä vain yksilötasolla.

• Anonyymi

OIKEIN SANOTTU.

• Anonyymi

Olen vain surullinen tästä tilanteesta💔

• Anonyymi

Pitkät työpäivät ja vastuu... Siinä selitys

• Anonyymi

Näin. Palstailu ei varmaan auta? Loma, lepo, raitis ilma.

• Anonyymi

Olin ji kuolemanväsu silloin kun en näyttänyt siltä. Mitä ajatuksia se herättää?

• Anonyymi

Hyvät meikit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvät meikit.

Ei väsymys näy ulospäin, koska väsymys voi johtua monista asioista. Silloin ilmeneminenkin on eri. Miten voit kommentoida noin halpamaisesta?

• Anonyymi

Ikävälläkin on hintansa. m>n

• Anonyymi

Toisista huolestuminen on nykyajan muotivillitys. Kilpaillaan terveellisistä elämäntavoista, imaistaan mainosten tai lehtien kauneusvinkit. Hankitaan harrastusvälineet tai lokeroidaan ihmiset tekemisen tai tekemättä jättämisten mukaan.
      Kun et keksi enää omasta elämästä parantamisen varaa on mainiota siirtyä toisten elämään.
      Ole sinä hyvävointinen, reipas ja kunnon kansalainen niin minä saan olla se ruma ja väsähtänyt krematorion kahvassa roikkuva vätys.

• Anonyymi

Joo. Alakuloa ollut ilmassaa.

• Anonyymi

Joo jee

• Anonyymi

Ei ole alakuloa. Mitä et tajua?

• Anonyymi

Oisko se ehkä vain sun näkemys? Toiset ku sanoo, että oon pirteen ja hyväntuulisen oloinen, hymyilen paljon ja oon virtaa täynnä. Jos sä ootki kattonu väärin mua? Voisko olla? Tai sit oot kattonu ittees peilistä ja nähny ittes mun silmin?

• Anonyymi

Toiset unohtaa kun oven lyö kiinni, toiset ei. Se ehkä saattaa näkyä ulospäin, kun sydän on rikki😔💔

• Anonyymi

Iblkblndsm

• Anonyymi

Loppu taitaa olla lähellä, 🦋💔

• Anonyymi

Miten tästä ketjusta on saatu näin väkivaltainen ja sekopäinen? Kysyn vain.

• Anonyymi

Itsekin toivon saavani jostain voimia. Olen jo pitkään ollut todella väsynyt.

• Anonyymi

Kiitos rakas mies. Näet oikein.

• Anonyymi

Sairaalle annettua tpivoa ei vpi toteuttaa se vie ihmisestä jotain, sairastuttaa entisestään tulee uusia juttuja, masennus kp olikin ja kipulääkitys. Hyvä yhtälö ette voi samaistuu

• Anonyymi

Sulla on mies kyllä joku fiksaatio kuvailla toisia räjähtäneen näköisenä tekopirteiden tekohyväntahtoisten terveisten kera

• Anonyymi

Kyllä olen hyvin väsynyt. Asioita joita tahtoisin kertoa,mutta en voi. Lapsuuteen liittyvää traumaa.Lisäksi muut huolet päälle.Eikä mulla ole koskaan lomaa,niinkuin tiedät..Sinäkin pysyt poissa..t.Maria

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      444
      6446
    2. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      152
      3781
    3. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      99
      2485
    4. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      25
      1959
    5. Moraaliköyhä S-ryhmä

S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko
      Tampere
      121
      1325
    6. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      74
      1263
    7. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      67
      1104
    8. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      63
      1075
    9. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      76
      990
    10. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      44
      983
    Aihe