Loimaan työttömien arki; uuvumme taakkamme alle

Anonyymi-ap

Työttömän arki on nykyään niin stressaavaa ja uuvuttavaa. Työttömän tulee osata istua virastossa ahkeran näköisenä, täyttää erilaisia kaavakkeita, käydä työpaikkahaastatteluissa, osata vältellä varmoja työpaikkoja, omattava taidot huijata lääkäriä selkäviasta, ja aivan kaikkea. Työttömän työ on hyvin monimuotoista ja vaativaa, joten ei ole ihme, että työttömät nykyään uupuvat valtavan työtaakkansa alle. Tähän on saatava muutos.

9

540

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi ressua

• Anonyymi

Työttömyys on pitkälti itseaiheutettua. Ollaan laiskoja, ei viitsitä päivittää vaikkapa ihan perustaitoja, joilla takuuvarmasti työllistyisi pahvinen puusilmäkin, päästään helpommalla, kun mitään ei tarvitse tehdä. Ketkuilu varmasti on piirre heissä yli kontekstien; yhdessä kontekstissa maalia siirtävä siirtää sitä varmasti kaikissa muissakin. Miettikääs vähän. Ja nyt ei auta selittelyt 'sosiaalisesti syrjäytyneistä' ja 'kohtaanto-ongelmista'; nämä lähinnä kertovat kirjoittajan älykkyysosamäärästä, jos ydinargumentti on muotisana, jolla pyritään selittelemään peruslaiska karakteeri.

• Anonyymi

Vai itseaiheutettua jos frima irtisanoo väkeä pihalle. Joopa joo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai itseaiheutettua jos frima irtisanoo väkeä pihalle. Joopa joo.

Ikärasismihan ei tietenkään ole mikään ongelma, vai mitä urpo aloittaja?

• Anonyymi

Voi pientä, kyllä se karma sullekin vielä kostaa pahat puheesi.

• Anonyymi

Menkää töihin senkin loiset

• Anonyymi

Irtisanotaan sinutkin niin saat mennä itse.

• Anonyymi

Koko ajan työttömät hakee töitä ja menevät sitten kun sinne töihin kun pääsevät. Samaan aikaan kuitenkin frima x heitää väkeä pihalle. Joten en ymmärrä tätä työttömistä valittamista. Kai nää on jotain maajusseja jolla on koko aika töitä ja tulville sukupoliville jatkamaan jos on vaan joku muu kuin maanviljilijä se työ ei välttämättä ole mikään pysyvä joten en ymmärrä miksi työttömistä valitetaan?

• Anonyymi

Toivottavasti saat itse kenkää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      97
      8624
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      47
      4249
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1936
    4. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      37
      1488
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1460
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      34
      1199
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      1170
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      877
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      862
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      837
    Aihe