Työttömän arki on nykyään niin stressaavaa ja uuvuttavaa. Työttömän tulee osata istua virastossa ahkeran näköisenä, täyttää erilaisia kaavakkeita, käydä työpaikkahaastatteluissa, osata vältellä varmoja työpaikkoja, omattava taidot huijata lääkäriä selkäviasta, ja aivan kaikkea. Työttömän työ on hyvin monimuotoista ja vaativaa, joten ei ole ihme, että työttömät nykyään uupuvat valtavan työtaakkansa alle. Tähän on saatava muutos.
Loimaan työttömien arki; uuvumme taakkamme alle
9
484
Vastaukset
- Anonyymi
Voi ressua
- Anonyymi
Työttömyys on pitkälti itseaiheutettua. Ollaan laiskoja, ei viitsitä päivittää vaikkapa ihan perustaitoja, joilla takuuvarmasti työllistyisi pahvinen puusilmäkin, päästään helpommalla, kun mitään ei tarvitse tehdä. Ketkuilu varmasti on piirre heissä yli kontekstien; yhdessä kontekstissa maalia siirtävä siirtää sitä varmasti kaikissa muissakin. Miettikääs vähän. Ja nyt ei auta selittelyt 'sosiaalisesti syrjäytyneistä' ja 'kohtaanto-ongelmista'; nämä lähinnä kertovat kirjoittajan älykkyysosamäärästä, jos ydinargumentti on muotisana, jolla pyritään selittelemään peruslaiska karakteeri.
- Anonyymi
Vai itseaiheutettua jos frima irtisanoo väkeä pihalle. Joopa joo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai itseaiheutettua jos frima irtisanoo väkeä pihalle. Joopa joo.
Ikärasismihan ei tietenkään ole mikään ongelma, vai mitä urpo aloittaja?
- Anonyymi
Voi pientä, kyllä se karma sullekin vielä kostaa pahat puheesi.
- Anonyymi
Menkää töihin senkin loiset
- Anonyymi
Irtisanotaan sinutkin niin saat mennä itse.
- Anonyymi
Koko ajan työttömät hakee töitä ja menevät sitten kun sinne töihin kun pääsevät. Samaan aikaan kuitenkin frima x heitää väkeä pihalle. Joten en ymmärrä tätä työttömistä valittamista. Kai nää on jotain maajusseja jolla on koko aika töitä ja tulville sukupoliville jatkamaan jos on vaan joku muu kuin maanviljilijä se työ ei välttämättä ole mikään pysyvä joten en ymmärrä miksi työttömistä valitetaan?
- Anonyymi
Toivottavasti saat itse kenkää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559