Hyvää yötä ihanalle miehelle

Anonyymi-ap

Olen vähän alamaissa kun en tiedä mitä ajattelet minusta vai ajatteletko ollenkaan.
Pysyn piilossa.

102

1622

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hänelle naiselle sanoisin ne teot kertoi tunteet

• Anonyymi

Sinun tunteesiko? Sitä toivonkin.

• Anonyymi

Mitkä teot? Et tehnyt mitään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitkä teot? Et tehnyt mitään

Ei ole aloittajan kysymys tämä.

• Anonyymi

Näin minäkin sen näen. Oikean ratkaisun tein.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Kiitos samoin ihanalle.

• Anonyymi

Olen myös alamaissa kun en tiedä tykkäätkö sä musta enää.

• Anonyymi

Tykkään. Vieläkin tykkään tosi paljon.

• Anonyymi

Ei ole aloittajan vastaus. Tykkään miehestä edelleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tykkään. Vieläkin tykkään tosi paljon.

Siis toi 23:33 ei ollut aloittajalta. Joku troIIaa.

• Anonyymi

No enpä tiedä mitä se mulle kuuluu mitä teet

• Anonyymi

Vihaan sua!

• Anonyymi

Voisin kuvitella hänen sanovan minulle juuri näin, joten otan tämän vihan vastaan, niin muiden ei tarvitse ottaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisin kuvitella hänen sanovan minulle juuri näin, joten otan tämän vihan vastaan, niin muiden ei tarvitse ottaa.

Älä ota. Et voi ottaa väärää vihaa itsellesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä ota. Et voi ottaa väärää vihaa itsellesi.

Ethän sinä tiedä kuka minä olen. Voihan tämä ollakin minulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ethän sinä tiedä kuka minä olen. Voihan tämä ollakin minulle.

.. Mutta kiitos ajatuksesta kuitenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä aloittaja tiedän ettei hän minua vihaa. Olette sivullisia molemmat. Jotain leikkijöitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä aloittaja tiedän ettei hän minua vihaa. Olette sivullisia molemmat. Jotain leikkijöitä.

Niin. Mehän osallistuimme sinun avaamaan keskusteluun, mutta emme kommentoineet sinulle. Ei täällä voi käyttää mitään tunnisteita.

Sori siis, unohtui.. Sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. Mehän osallistuimme sinun avaamaan keskusteluun, mutta emme kommentoineet sinulle. Ei täällä voi käyttää mitään tunnisteita.

Et sinä voi tietää oliko minulla tuossa tunnisteita vai ei, joten on ilkeää tulla jostain vihasta kirjoittamaan. En vihaa ketään ja vähiten miestä jota sanon ihanaksi täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pöllöpäitä te olette vihanne kanssa. Et vaan voi olla vastaamatta kun pakko osallistua joka keskusteluun. Ei täällä kaikki sinuun liity.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sinä voi tietää oliko minulla tuossa tunnisteita vai ei, joten on ilkeää tulla jostain vihasta kirjoittamaan. En vihaa ketään ja vähiten miestä jota sanon ihanaksi täällä.

En voikaan tietää. Minä en laittanut tuota "Vihaan sinua" -kommenttia, en koskaan tekisi niin. Minä vain vastasin siihen kommenttiin. Poistun ketjusta nyt, niin en aiheuta enempää mielipahaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pöllöpäitä te olette vihanne kanssa. Et vaan voi olla vastaamatta kun pakko osallistua joka keskusteluun. Ei täällä kaikki sinuun liity.

Toivottavasti et erehtynyt luulemaan erään toisen kirjoittamaksi. Oli näemmä käytetty samalla tavalla sanoja, joita tää mies usein käyttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti et erehtynyt luulemaan erään toisen kirjoittamaksi. Oli näemmä käytetty samalla tavalla sanoja, joita tää mies usein käyttää.

En luullut mieheksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinuun vai teihin? Loppukaneetin klangi on outo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Manipuloi tpisten miehiä toi ap moes, suksi kuuseen!

• Anonyymi

Ei mulle tämä mutten vihaa ketään... tällä hetkellä ainakaan.

• Anonyymi

En minä aloittaja sitä kirjoittanut. Ei hän minua vihaa. Ihan typerä ajatuksin.

• Anonyymi

V,ttu lopeta tykkään sinusta.

• Anonyymi

Tosta eitykkee edes lieju paska!

• Anonyymi

Tuskin mua tarkoittaa tääkään, kun en ole ihana, sillä jos sitä oisin, hän olisi luonani. Edelleen on ajatukset, ne hyvät, hänessä.

Joka tapauksessa hyvää yötä sulle, jos käyt jo nukkumaan.

• Anonyymi

Eihän kukaan tule luoksesi pyytämättä vaikka kuinka ihana olisit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaan hänen kyllä pitäisi tietää, että voi tulla luokseni halutessaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisi? Mutta tietääkö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisi? Mutta tietääkö.

No joo, mun mielestä kyllä. Oonhan mä täällä kaipaillut häntä, suht varma myös, että hän on nähnyt ikävävuodatuksiani ja olen myös sanonut, ettei sellaista asiaa olekaan, etteikö kotiin voisi ja saisi tulla. Tähän asti se on yhä pitänyt paikkansa ja pitää vielä toistaiseksikin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

TOTTA! FIKSUA KÄYTÖSTÄ.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No joo, mun mielestä kyllä. Oonhan mä täällä kaipaillut häntä, suht varma myös, että hän on nähnyt ikävävuodatuksiani ja olen myös sanonut, ettei sellaista asiaa olekaan, etteikö kotiin voisi ja saisi tulla. Tähän asti se on yhä pitänyt paikkansa ja pitää vielä toistaiseksikin.

Tästä edelleenkään ei saa selvää oletteko aikasemmin puhuneet siitä kyläilyn vapaudesta. Kukaan ei tule ilman sopimusta kenenkään oven taakse. Oletteko siis sopineet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä edelleenkään ei saa selvää oletteko aikasemmin puhuneet siitä kyläilyn vapaudesta. Kukaan ei tule ilman sopimusta kenenkään oven taakse. Oletteko siis sopineet?

Sanoin jo liittomme aikana, että sellaista asiaa ei ole, etteikö kotiin voisi tulla. Ja että kotiin todellakin saa ja voi tulla, tapahtui mitä tahansa. Eikö se kerro jo enemmän kuin tarpeeksi? Onko silloin jotain sovittavaa vielä erikseen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

TOTTA! FIKSUA KÄYTÖSTÄ.

Hänen ei tarvitse pyytää lupaa tulla käymään tai vaikka olemaan. Sen olen sanonut jo vuosia sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu ei kenenkään luokse noin vain mennä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lue 9.19. teksti, niin ehkä ymmärrät paremmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä varmasti ole edes mitään asiaa jos näiden äijän provojen kautta reflektoi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoin jo liittomme aikana, että sellaista asiaa ei ole, etteikö kotiin voisi tulla. Ja että kotiin todellakin saa ja voi tulla, tapahtui mitä tahansa. Eikö se kerro jo enemmän kuin tarpeeksi? Onko silloin jotain sovittavaa vielä erikseen?

Ok, ei siis minulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok, ei siis minulle.

Nämä oli sivusta. Ei aloittajalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänen ei tarvitse pyytää lupaa tulla käymään tai vaikka olemaan. Sen olen sanonut jo vuosia sitten.

Tämä ei ole aloittajalta. Inhottava että esittävät muuta elämättömät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä ei ole aloittajalta. Inhottava että esittävät muuta elämättömät.

Täällä vain keskustellaan. Jos aihe on sopiva, niin miksei siihen saa tulla muutkin juttelee? Jos tarkoitat vain yhdelle, laita se jo otsikkoon, niin jokainen tietää olla tulematta siihen.

• Anonyymi

Jos ei se toisen aviomies susta tykkää mies, nii jätä rauhaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä vain keskustellaan. Jos aihe on sopiva, niin miksei siihen saa tulla muutkin juttelee? Jos tarkoitat vain yhdelle, laita se jo otsikkoon, niin jokainen tietää olla tulematta siihen.

Saa kirjoittaa väliin mutta kunnon ihmiset sanoisi ettei ole edellinen. Meidän ero son siinä että olen niin stanan empaattinen ja oikeudenmukainen ihminen toisin kuin sinä.. tee ihan mitä lystää, ei oikein edes kiinnosta,. Mutta jos sinä kirjoitat minulle osoitettuun kommenttiin kuin olisit minä niin minä totta vtussa sen korjaan. Koitapa kestää vaan sen verran. Ihme "keskustelua" kun pitää vastailla toisena koko ajan. Älä kadehdi muita täällä ja sano kun jatkat toisen puolesta. Kiitos!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saa kirjoittaa väliin mutta kunnon ihmiset sanoisi ettei ole edellinen. Meidän ero son siinä että olen niin stanan empaattinen ja oikeudenmukainen ihminen toisin kuin sinä.. tee ihan mitä lystää, ei oikein edes kiinnosta,. Mutta jos sinä kirjoitat minulle osoitettuun kommenttiin kuin olisit minä niin minä totta vtussa sen korjaan. Koitapa kestää vaan sen verran. Ihme "keskustelua" kun pitää vastailla toisena koko ajan. Älä kadehdi muita täällä ja sano kun jatkat toisen puolesta. Kiitos!

Täällä päässä ollaan enemmänkin kuin oikeudenmukaisia. Tietäisit vain. Kadehtimisesta ei ole ollut kyse ollenkaan eikä ees ymmärretä, miks sellaista luulet. Toisena tai kolmantenakaan ei ole vastattu tältä suunnalta, asiallisia on puhuttu eikä ketään oo läntätty maahan tai halveksittu. Syytät väärää puuta.

• Anonyymi

Kuurupiiloa?

• Anonyymi

Näissä miehen itsensä kaipaamisissa ja naisten performoimisessa joksikin tun surumaijoiksi ei ole mitään järkeä- kylmä kova

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näissä miehen itsensä kaipaamisissa ja naisten performoimisessa joksikin tun surumaijoiksi ei ole mitään järkeä- kylmä kova

En voi kyllä arvostaa tyyppejä jotka höösäilee tällaisten tekeleidem parissa- ehdottomasti ei jatkoon offensiivinen moukka

• Anonyymi

Kuurupiiloa leikkii vain ne, joilla on jotain salattavaa. Rehellisten ei tartte sellaisiin lastenleikkeihin sortua.

• Anonyymi

Löydän kyllä sut, sitten kun aika on oikea. Nyt ei oikeen pysty 😄

• Anonyymi

Toivottavasti et

• Anonyymi

Toivottavasti löydät jos olet oikea etsijä. Noista ilkeistä välikommenteista ei pidä välittää. Täällä on aika sekaisin osa jengistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti löydät jos olet oikea etsijä. Noista ilkeistä välikommenteista ei pidä välittää. Täällä on aika sekaisin osa jengistä.

Joskus myös ja jopa eniten keskusteluihin osallistumattomat provoja lukevat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus myös ja jopa eniten keskusteluihin osallistumattomat provoja lukevat

Miks ette puhu kaksistaan, vaan kaikki tiedot syötetään koko maailmalle😆

• Anonyymi

Eräs nainen ainakin tietää että tykkään ja himoitsen..

• Anonyymi

Tietää vai luulee ja toivoo? Itse toivon niin etten unta saa.

• Anonyymi

Kyllä ajattelen sua

• Anonyymi

💛 sitten saat sydämen multa. Ole hyvä.

• Anonyymi

Kävisin useammin ihmisten ilmoilla, mutta kun isolla kylällä on näitä esteettisiä haittoja hiki otsalla odottamassa ulospääsyä omista mokistaan, jotain viivan alle kuulsi että hevosetkin nauraa, meillä on tässä iso systeemi

• Anonyymi

Luulisi^ ehkä se on riihissä sitten jotenkin perusteltavissa, joku korsi tyrkylle että näyttäis vielä nolommalta

• Anonyymi

Oon ilmeisen vajaa taas, en ymmärtänyt tätäkään viestiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon ilmeisen vajaa taas, en ymmärtänyt tätäkään viestiä.

Sitten et voi tuoda pöytään oikein mitään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten et voi tuoda pöytään oikein mitään

Äläpä solvaa siinä toista. Mäkään en ymmärtänyt tuosta sepostuksesta mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äläpä solvaa siinä toista. Mäkään en ymmärtänyt tuosta sepostuksesta mitään.

Kuulemiin, ei soitella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulemiin, ei soitella

Ei olla soittelemassakaan. 🙄 Mistä kenkä puristaa?? Mistä??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta nämäkin (en lukenut, vilkaisin vaan ohi kelatessa). En kirjoita tänne katkerana. aloittajalta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta nämäkin (en lukenut, vilkaisin vaan ohi kelatessa). En kirjoita tänne katkerana. aloittajalta

Anteeksi, mutta puolustin tuota toista, ettei solvattais. En oo katkera, ainoastaan halusin edes vähän puolustaa. Sivuhemmo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi, mutta puolustin tuota toista, ettei solvattais. En oo katkera, ainoastaan halusin edes vähän puolustaa. Sivuhemmo

Ok. minä en tosiaan niitä edes lukenut. Huomasin ohimennen vaan että jotain äkäistä siellä oli..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulee mieleen ”ei kaikki liity sinuun” -naukujan silmukan kautta just sun palstaäijän show ja ehkä vähän hänenki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulee mieleen ”ei kaikki liity sinuun” -naukujan silmukan kautta just sun palstaäijän show ja ehkä vähän hänenki

Olet sinä sekaisin. Säälittää välillä.

• Anonyymi

Pelkää hyvää ajattelen naisesta, enkä muuta mielipidettäni. H änen ei tarvi olla huolissaan, ettenkö välitä. m>n

• Anonyymi

Ei ole noin.

• Anonyymi

Kiva kuulla että joku nainen saa hengähtää helpiotuksetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole noin.

Olen ihan varma että sinua ei täällä kukaan kaipaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva kuulla että joku nainen saa hengähtää helpiotuksetta.

Muuten kaatuu ihan nurin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ihan varma että sinua ei täällä kukaan kaipaa.

Mistä voit olla kahden sanan kautta varma, saanko varata ihan jo tarotsession?

• Anonyymi

Tulen hakemaan sut sieltä. Mistä etsin?

• Anonyymi

Ekstrovertit on aina tällaisia ☺️😉

• Anonyymi

Kotoa voisit aloittaa vaikka 😄 He knows the place.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kotoa voisit aloittaa vaikka 😄 He knows the place.

No en kyllä tiedä. Muuten olisin siellä jo.

• Anonyymi

No voi että mies kun teet itsestäsi taas niin ison numeron oletko patsaan jo pystyttäny?

• Anonyymi

Älä pysy piilossa... Sinua odottaa elämäsi suurin yllätys!

• Anonyymi

Noinko on? Vähän kyllä epäilen mutta ei tässä ole tarkoitus keltään loppuelämää piileksiä. Nyt vaan koska ole alamaissa kuten sanoin. En halua nähdä ketään nyt.

• Anonyymi

Nyt ei enteile hyvää jollekin

• Anonyymi

Piilossa omassa pesässä rauhallista. Kosken rannalla kuohuu.

• Anonyymi

Onko siellä rannalla myrskyä?

• Anonyymi

Ei niitä kiinnosta mikään muu kuin alapää. Kaikki liittyy pelkkiin alapäähommiin eikä mikään muu ole mielessä. Miehet ovat tunteettomia, rakkautta ei ole kuin itseään kohtaan.

• Anonyymi

Sinä senkin❤️asukki ottaisit yhteyttä...

• Anonyymi

Jonkun masuasukki?

• Anonyymi

Höpsö... En tiiä

• Anonyymi

Olet kaikkein paras koskaan tapaamani Nainen... Niin kaunis ja ihana... Haluaisin
      kanssasi jotain ihanaa kokea... Otan sen toisen kierroksen jos Sinä haluat?

• Anonyymi

Sovittu

• Anonyymi

Sovittu

• Anonyymi

Mikä on sovittu?

• Anonyymi

Pysy vain piilossa. Sehän on sun oma päätös eikä muille kuulu. Vain se kuuluu, mistä joutuu kuulumaankin ja silloin on tultava piilosta pois. Sit voi mennä takas sinne piiloonsa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. "Hullu mies Huittisista" sai nyt rinnalleen "Hullun naisen Huittisista"

Äidit, pitäkää vauvoistanne huolta, älkää jättäkö yksin ulkosalle lastenrattaisiin. Mtös kävelylenkille aina mukaan puhe
      Huittinen
      70
      2565
    2. Nainen ammuttu metsästyksessä "jäniksenä"

On se ihme ja kumma, että Suomessa voi metsästäjät ampua metsästyskaverinsa, tässä tapauksessa vielä ilmeisesti puolison
      Maailman menoa
      144
      2024
    3. Olemmeko ajautumassa suursotaan -

.. kolmantena pyöränä ja osattomana sellaiseen, joka ei meille kuulu? PROLOGI - Miksi yksinkertaisesti ei voida oppia k
      NATO
      474
      1410
    4. Sä saisit ihan

Kenet haluaisit. Tiedät sen. Elä elämääsi. Mä toivon todella sitä.
      Ikävä
      66
      1153
    5. Perussuomalaisten bensalupaukset kumisevat tyhjyyttään, äänestäjiä on viilattu linssiin

Annoitko viilata itseäsi linssiin ja uskoit perussuomalaisten vaalilupaukset bensan hinnan alentamisesta?
      Maailman menoa
      122
      1013
    6. Mikä tekee kaivatustasi

Komean tai kauniin?
      Ikävä
      41
      983
    7. En enää halua

Nähdä sinua. Sotket ajatukseni enkä saa sinuun yhteyttä joten parempi kun molemmat kuoppaamme kaikki tunteet ja haudata
      Ikävä
      86
      958
    8. Sormulan grilli

Joko tuo jo kokonaan sulki ovensa? Lomalla piti olla 30.9 asti mutta ei tänään näytä auki olevan.. tuskinpa huomennakaan
      Kuhmo
      20
      925
    9. Olivia ei kiinnostanut ketään mutta sen poijan klopin perään itkee koko kylä

Olikohan Olivian kiusaajat vanhempineen sielä kulkueessa? Todella irvokasta pitää mitään vitun kulkueita kun tämä Rasmuk
      Lapua
      19
      830
    10. Nyt on tosi paha olla

Pää sanoo, että pitää antaa periksi ja luovuttaa, antaa kaiken olla. Monta kuukautta olen toivonut ja unelmoinut, mutta
      Ikävä
      37
      794
    Aihe