Korruptio on ilmiö, joka liittyy usein salassa tapahtuviin asioihin.
Maailmassamme lainsäätäjät ovat paljon tietoisempia vaaleilla valittujen ja ei-vaaleilla valittujen vallanhaltijoiden välisen rajan hämärtymisestä. Sekä Yhdysvalloissa että EU:ssa on pakollinen lobbaajarekisteri ja yritysten velvollisuus ilmoittaa, kuinka paljon ne käyttävät poliittiseen vaikuttamiseen.
Meni läpi toveri Halosenkin nolla (0) euron tuki Ay-liikkeltä ja SAK.lta.
Kukaan ei edes kysynyt miksei lainkaan vaalitukea heiltä tullut presidentin vaaliin.
Pikemminkin suuntaus kohti maata, jossa valta perustuu erityisiin etuihin kansan sijaan, näyttää kiihtyvän jatkuvasti. Se on perusteltua demokratiaa koskevan huolen mietinnöllä. Tässä maailmassa voidaan ostaa paljon, mutta ei synnynnäistä moraalista kompassia.
Suomi poloinen jäi sosialistien ansaan, Halonen, Marin... heillä oli rahan arvon tunteminen täysin hukassa. Myös ex taistolainen, vihreitten Hassi veti parrasta.
Vai ajaisitko vallassa ollessasi Halosen lailla 481000 euron yhden matkan tilaus suihkarilla, ettet kipua tunne lainkaan mitä rahalla muutakin voitaisiin saada, kuin saastevana taivaalle. Kohteet oli ehkä maapallon heikoimmasta päästä, Etelä-afrikan presidentti erotettiin valtion rahojen varastamisesta oikeus määräsi palautettavaksi 15 miljoonaa dollaria. Toinen Namibia, jossa presidentti ostaa itselleen kalliita pukuja kehitysrahalla. Oliko nämä Halosen matkan väärti Venäläisellä yksityissuihkarilla, joka operoi Sveitsistä, rahanpesu tarkoituksessa.
Toverit puolustelee, ettei mukaansa rahalle olisi ollut parempaa käyttöä.
Ketä laskutat tämän sanomisesta?
4
90
Vastaukset
- Anonyymi
Mikset kirjoita tuota SDP:n palstalle?
Tietenkin siksi, koska luulet Keskustan kannattajien käyvän täällä ja luettuaan tuon vastustavan yhteistyötä demarien kanssa.
Halosen toimissa on syynäämisen paikka, kuten Lipposen ja Tuomiojankin. Kukaan heistä ei tukenut Alpo Rusia, mutta paljon mahdollisesti he ainakin tiesivät, kuka sen ajojahdin käynnisti. Heidän suhteissaan itään olisi paljon selvitettävää, mutta Lipposen muistelmat, joita hän nyt kirjoittaa, eivät tule kaikkea kertomaan, kuten eivät kertoneet Tuomiojankaan muistelmat.
Marinia on turha syyttää mistään. Hän nimenomaan on ensimmäinen huipulle noussut poliitikko, joka ei ole suomettunut. Ja siksi hän sieltä myös joutui väistymään.
Se, että vedät tuohon myös Marinin, haisee aika pahasti. Kenenkähän asialla mahdatkaan olla? Mitkähän ovat omat sidoksesi itärajan taakse?- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😍 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18012707C
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Oliko nämä Halosen matkan väärti Venäläisellä yksityissuihkarilla, joka operoi Sveitsistä, rahanpesu tarkoituksessa.
Toverit puolustelee, ettei mukaansa rahalle olisi ollut parempaa käyttöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201737
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991558Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy441066Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29919Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?40910Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50836Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44792Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56768Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37750