Mitä mietit tänä päivänä?
Päivän mietteet
8
417
Vastaukset
- Anonyymi
Pill*han se olis mielessä mut nukutaan nyt ensin.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18013147m
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Mietin kaupassakäyntiä työpäivän jälkeen, ja kauppalistaa. Omenapiirakan tekoa miettinyt myös, jo eilen aloitin sen harkinnan.
Huomista työpäivää mietin jo tässä etukäteen kun harmittaa, että tänään on vasta Torstai.
Semmosia arkisia asioita näiden ihan töihin liittyvien mietteiden lisäksi.
Onko muilla mietintää? - Anonyymi
Kai olis hyvä sanoa, että maailmanrauhaa. Jos aletaan ahdistavimmasta päästä. Länsimaisen sivistysvaltion loppua. Terveyskeskuspäivystyksen, vuodeosaston ja työpaikkojen menetystä noin paikallisesti.
Jokainen päivä on kuitenkin uusi ja hieno. Rouskut on vasta nousussa. Ja suppikset! - Anonyymi
Onnea Jussi Raittinen 80 vuotta 15.9.2023
t.RokkiPete Jämsä - Anonyymi
Kusetusten ja huijaamisen määrää miettien maailmassa. Ja syksyn värejä odottaen. Ja naisia.
- Anonyymi
Sitä, että JOKU ON TÄLLÄ PALSTALLA TULLUT KYSELY IKÄÄN!
- Anonyymi
Miettii jäätelöä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249