Mitä mietit tänä päivänä?
Päivän mietteet
8
429
Vastaukset
- Anonyymi
Pill*han se olis mielessä mut nukutaan nyt ensin.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18013147m
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Mietin kaupassakäyntiä työpäivän jälkeen, ja kauppalistaa. Omenapiirakan tekoa miettinyt myös, jo eilen aloitin sen harkinnan.
Huomista työpäivää mietin jo tässä etukäteen kun harmittaa, että tänään on vasta Torstai.
Semmosia arkisia asioita näiden ihan töihin liittyvien mietteiden lisäksi.
Onko muilla mietintää? - Anonyymi
Kai olis hyvä sanoa, että maailmanrauhaa. Jos aletaan ahdistavimmasta päästä. Länsimaisen sivistysvaltion loppua. Terveyskeskuspäivystyksen, vuodeosaston ja työpaikkojen menetystä noin paikallisesti.
Jokainen päivä on kuitenkin uusi ja hieno. Rouskut on vasta nousussa. Ja suppikset! - Anonyymi
Onnea Jussi Raittinen 80 vuotta 15.9.2023
t.RokkiPete Jämsä - Anonyymi
Kusetusten ja huijaamisen määrää miettien maailmassa. Ja syksyn värejä odottaen. Ja naisia.
- Anonyymi
Sitä, että JOKU ON TÄLLÄ PALSTALLA TULLUT KYSELY IKÄÄN!
- Anonyymi
Miettii jäätelöä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986948- 1592056
- 1131698
- 511400
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551248Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501118Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71006Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41939