Jep jep. Siltsu alkaa tänään maikkarilla 21. 4 osainen sarja meidän kaikkien rakastamasta jari sillanpäästä. Muistakin katsoa !!
SILTSU. Kuningas jari sillanpää
12
467
Vastaukset
- Anonyymi
Jari on ihana, Jartsa on aina jartsa.
- Anonyymi
Slitsu se on.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18013652D
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Ärsyttää ne valheelliset jutut jarista. Jari on huippu tyyppi ! Kateelliset levittää juoruja !
- Anonyymi
Miten tuo Sillanpää ei tajua, että jo hänen ulkonäkö on niin karsee, että siitä olisi yksinkertaisesti syytä aloitta parannus. Hankkisi pt:een ja alkaisi kuntoilemaan + laulutunnit päälle. Sitä noin pari-kolme vuotta, niin voi tulla tulosta.
Tyhmä on ,jos ei tajua noin yksinkertaista asiaa. Ei kukaan halua katsella konsetissa tuollaista äklöä. - Anonyymi
Hukut omaan paskaasi
- Anonyymi
Omat kehuu näköjään aina omiaan. Sellaiset, joilla on samat tavat ja elämän arvot.
Jatkakaa vaan.
Mutta, minä en aio katsoa ko.ohjelmaa, sillä en ole koskaan ollut Sillanpään fani.- Anonyymi
Uskomatonta ja niin surullista, miten päihteet pilaa ihanankin ihmisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskomatonta ja niin surullista, miten päihteet pilaa ihanankin ihmisen.
Itseään on syyttäminen, muttei näytä sitä itse ymmärtävän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itseään on syyttäminen, muttei näytä sitä itse ymmärtävän.
Surullista, niin surullista!!!
- Anonyymi
Onhan se sairaus kun on kiinnostusta tuolla tavalla pikkupoikiin.
- Anonyymi
En arvosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222401- 612327
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062270- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381522- 321480
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371422- 281190
- 951171
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201156