Kannattaa varoa VeeäRrää. Kuka tahansa voi viedä matkatavarasi. Viimeksi vietiin piispalta laukku.
Ja mitä tekee VR? No ei mitään. Oma syy, mitäs läksit.
Junissa on rosvoja
6
626
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä VR:n pitäisi tehdä mielestäsi?
- Anonyymi
Vaikkapa järjestäisivät lukollisia säilytyskaappeja esim. ravintolavaunussa käynnin ajaksi. Suomi ei ole samanlainen lintukoto kuten Ruotsi sillä täällä on monenlaista saalistajaa liikkeellä. Tietävät, etteivät matkustajat voi raahata matkatavaroitaan esim, wc:hen tai ravintolaan, jolloin vartioimattomat tavarat ovat käden ulottuvilla. Itse olen lähdössä junalla Helsingin lentokentälle ja matkatavara on mukana. Hirvittää jo pelkkä oluella käynti ja jos otan vielä sen toisen, niin ovatko tavarat tallella kun palaan paikalleni?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikkapa järjestäisivät lukollisia säilytyskaappeja esim. ravintolavaunussa käynnin ajaksi. Suomi ei ole samanlainen lintukoto kuten Ruotsi sillä täällä on monenlaista saalistajaa liikkeellä. Tietävät, etteivät matkustajat voi raahata matkatavaroitaan esim, wc:hen tai ravintolaan, jolloin vartioimattomat tavarat ovat käden ulottuvilla. Itse olen lähdössä junalla Helsingin lentokentälle ja matkatavara on mukana. Hirvittää jo pelkkä oluella käynti ja jos otan vielä sen toisen, niin ovatko tavarat tallella kun palaan paikalleni?
Sitten ei oteta olutta matkalla (tai tilataan omalle paikalle) jos ei ole kaveria joka voisi pitää silmällä matkatavaroita.
- Anonyymi
Kannattaa matkustaa kevyemmin, kaikki turha pois, niin mahtuu reppuun.
- Anonyymi
Miksi se on VR:n vika?
Jokaisen tulee itse huolehtia omista matkatavaroista, sen pitäisi olla aikuisille ihmisille itsestään selvyys!
Kaukoliikenteen junissa on jonkin verran lukollisia kaappeja, mutta ei välttämättä kaikenkokoisille matkalaukuille.
Monesti näkee esim. kaupoissa, kun jätetään ostoskärryihin laukkuja, jossa tavaroita, ja käännetään selkä. Monissa ruokapaikoissa ihmiset jättävät matkatavarat vahtimatta, kun mennään hakemaan ruokaa.
Monet jättävät myös esim. museoissa takit vartioimattomaan naulakkoon, jossa on maininta etteivät vastaa naulakkoon jätetyistä vaatteista. Lähes jokaisella museolla on ilmaisia säilytyslokeroita, mutta toiset eivät niitä käytä. Jne Jne.
Aikuiset ihmiset, ottakaa vastuu omista tekemisistänne!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3633782Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091403- 941257
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko651044Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass13861Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔58857- 38850
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään60839Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise11827- 65821