Tulee edullinen talvi.
Puilla sähkölasku lähes nollaan.
20
424
Vastaukset
- Anonyymi
Juuri näin! Eihän se tosin ilman tulisijaa tavi kattilaa onnistu. Roskaa tulee ja kesällä työllistää, mutta jollei pysty tuottavampaa työtä tekemään niin itselle polttopuita tahi hakettaa.
- Anonyymi
Varaava takka, pihalle tulossa maanantaina 9 heittomottia sekapuuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa siirtää takka sisälle, parempi hyötysuhde lämmittäessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en polttopuuta osta. Isä vainaa sai kaupungilta kauan sitten luvan kerätä kaupungin metsistä puuta. Oletan, että lupa on myös minulla. Lämmitän takkaani niin, että kaakelit hehkuu punaisena, lisäksi meillä käytetään villasukkia, joten voi pitää matalampaa lämpötilaa sisällä. Lisäksi olen määritellyt suihkussa käyntien maksimi ajat, josta tulee merkittävä säästö.
Terveisin Director erectus Metsolasta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en polttopuuta osta. Isä vainaa sai kaupungilta kauan sitten luvan kerätä kaupungin metsistä puuta. Oletan, että lupa on myös minulla. Lämmitän takkaani niin, että kaakelit hehkuu punaisena, lisäksi meillä käytetään villasukkia, joten voi pitää matalampaa lämpötilaa sisällä. Lisäksi olen määritellyt suihkussa käyntien maksimi ajat, josta tulee merkittävä säästö.
Terveisin Director erectus MetsolastaNo eihän mikään maailman mahti tuollaisebnälykön esteenä seiso!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terveisin Director erectus MetsolastaHuoneiden lämpötila säädetty +20 . Suihkussa käynti 5min/kerta. Isä elää, eikä saanut lupaa ottaa puita kuntoradan ympäristöstä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huoneiden lämpötila säädetty 20 . Suihkussa käynti 5min/kerta. Isä elää, eikä saanut lupaa ottaa puita kuntoradan ympäristöstä.
Meillä huoneissa +16, että ei varmasti sähköä kulu, lisäksi pysäytetty ilmastointi. Kun pieraisee, niin pierun haju leijailee talossa vielä useamman tunnin, kodikasta. Puita olen hakenut niin paljon kaupungin metsästä, että ei tule muutamaan vuoteen pakottavaa tarvetta. Sahasin kuntoilupolulta myös muutaman ison pystyssä olevan koivun polttopuiksi. Kaupunki ei ollut isä vainaalle tarkentanut, mitä saa ottaa ja mitä ei.
- Anonyymi
Öljyllä sähkölasku lähes nollaan
- Anonyymi
Eristelevyä on syytä lisätä Harakan pesään, ettei hormi tukkeudu noesta!
- Anonyymi
Hyvä harrastus osinkoa
- Anonyymi
Osakkeita lisään
- Anonyymi
Neliveto maasturi on hyvä talvella
- Anonyymi
Omat puut halvaksi tulee
- Anonyymi
Yhtä kaliitahan ne on, kun jää myyntitulot saamatta.
- Anonyymi
Mulla loimun kaukolämpö,nyysivät 6,8% korotusta eläkkeestä.Nyt uusi korotus tulossa eläkkeeseen.Fattenfall ja loimu nostaa jo päätään sieraimet levitessä.NiidenHuohotus tulee jo merkitsen uniin.Ostin Kattilan ja varaajan ja koetan leikata niiltä 30%.jos niiden kiima ja huohotus lisääntyy niin ostan vielä vesilämpöpumpun.Niin niiden savustaminen maksaa mulle 20000e.Hml kaupungille iso kiitos kun viuluttivat teitiltä verkot ja kaukolämmön.Nyt samat bimpot yrittivät myydä vedetkin.
- Anonyymi
Ilmavesilämpöpumppu päälle kun pörssisähkö huitelee 2-3senttiä,halkoa pesään talviaikaan 4kk.Niin Loimu ja Fattenfal tulot putoaa radikaalisti.
- Anonyymi
Eikös se mene niin ettei puiden polttaminen ole koskaan kannattavaa. Jos omasta metsästä saa puut ilmaiseksi kannattaa ne myydä ja käyttää ne sähkölaskun maksamiseen. Lämmittää maalämmöllä, ilmalämpöpumpullla tai ilmavesilämpöpumpulla. Näin omilla ilmaisilla puilla lämmittää paljon pitempään.
- Anonyymi
Mutta jos ei ole omaa metsää, niin vielä kannattavampaa on myydä kaupungin metsästä tehdyt polttopuut eteenpäin. Isä vainaan saadulla luvalla olen harkinnut tätäkin vaihtoehtoa. Ps. Meillä suihkuaika on rajattu kahteen minuuttiin, tytöt vähän siitä on narisseet.
- Anonyymi
Köyhällä on köyhän ongelmat.
- Anonyymi
Älä sie sauli elvistele siinä!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.35088781 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12581Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692358- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161542Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91401- 1121347
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601310Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227