Marttiinalla on kokemusta asiasta
Ottaako Leo Stillman Marttiinan lakimieheksi?
11
339
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ota kuin Sofian. Sofialla on ollut vankilassa ja istunut huumekeisarin kanssa oikeudessa monesti ja saanut itsekkin huumetuomion käytöstä ja jakamisesta.
- Anonyymi
eikös lampelan heikillä ole eniten kokemusta?
- Anonyymi
Martinalla on sen verran heikko ulosanti, että en suosittele....öööhmm joo hmm mä oon ..
- Anonyymi
Joka asiaan saat aina sotkettua Martinan? Mistäköhän moinen? Onko mutta kun Martina syndroomasi vain pahentunut?
Mutta toivotaan et vastaat myös vielä joskus kirjoituksistasi! Ennemmin tai myöhemmin, mutta kuitenkin. - Anonyymi
Aika sairasta tuo sinun "öööhmm joo hmm mä oon ", mutta sähän oletkin se yksinnauraja hahahahahaha....helppo tunnistettava!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika sairasta tuo sinun "öööhmm joo hmm mä oon ", mutta sähän oletkin se yksinnauraja hahahahahaha....helppo tunnistettava!
Yksin hahattaja on yksi henkilöistä kuka on kans törkeästi Roopea ja melkein kaikkia täällä haukkunut.Toivotaan nyt et Roope on tämän henkilön kans ottanut tietoonsa ja saa syytteen nostettua oikeuteen .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksin hahattaja on yksi henkilöistä kuka on kans törkeästi Roopea ja melkein kaikkia täällä haukkunut.Toivotaan nyt et Roope on tämän henkilön kans ottanut tietoonsa ja saa syytteen nostettua oikeuteen .
Ottanut tietoonsa...?
Muista lääkkeet! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta herra jumala niiden xaloleiden ja kaljan vetäminen sekaisin! 🫵
- Anonyymi
Leohan pyörii samojen hörhöjen kanssa kuin Sofia. Stefu, Lauri Taats jne.
Ihmeen vähällä pääsi kun vain rattijuoppoudesta syytetään.- Anonyymi
Siinä on järjenjättiläisiä missä Sofia mölisee humalassa. Mitenkä hänellä pyyhkii nuo hyvinvointivalmentajan hommat?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848465
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264578- 504138
- 543622
- 513136
- 502900
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262596- 372378
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382063- 292046