Tänään, juuri tänään. Kerro jokin meitä yhdistävä asia, tai juttu, joka tapahtui välillämme, sellainen, josta tiedämme vain me kaksi. Esine, symboli, kuva, kertomus, sana? Ihan mikä vain ajalta kun vielä näimme.
Tänään haluan sinun kettovan, nainen
115
2299
Vastaukset
- Anonyymi
Siis halua sinun kertovan. Tietysti.
- Anonyymi
Katsottiin toisiamme ja sitten ei puhuttu mitään. Siitä kohta pari vuotta aikaa.
- Anonyymi
Sama. Jäätiin tuijottaa.
- Anonyymi
Sama mutta siitä yli 2 vuotta aikaa. Naiselta.
- Anonyymi
Miksi et itse laita tunnistetta? Kalastelet tunnisteita, niin voi sitten tehdä provoaloituksia niistä.
- Anonyymi
No ei todellakaan. En ole sitä tyyppiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei todellakaan. En ole sitä tyyppiä.
Kettovan sulle nyt. En oo Hoo naine.
- Anonyymi
Juuri näin.
Sivusta.
- Anonyymi
Kylmän oloinen mies joka varmaan pitää omasta mielipiteestä ja asioista tiukasti kiinni. Saattaa sanoa hyvin ilkeästi jos joku asia ei ole ok. Etäinen ja toisikkomainen.
- Anonyymi
Yhdestä tosikosta ja sellaisesta joka ei osaanut näyttää tunteitaan jo kokemus, ei kiitos koskaan toista samanlaista!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhdestä tosikosta ja sellaisesta joka ei osaanut näyttää tunteitaan jo kokemus, ei kiitos koskaan toista samanlaista!
Ymmärrätkö sinä edes omia tunteitasi mitä tunteita tarkoitat mitä hänen olisi muka pitänyt sinulle näyttää ennen kuin oppi edes tuntemaan sua
- Anonyymi
Aika hyvin osasit arvata
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaakkos edes itse näyttää tunteesi miksi hänen olisi pitänyt näyttää tunteensa sua kohtaan jos et sinäkään näyttänyt häntä kohtaan mä opin olemaan edes tuntematta mitään ketään kohtaan vihantunteen mä näytän kyllä heti että toinen varmasti tajuaa pysyä etäällä ettei mun tarvi vahingossakaan hermostua liiaksi
- Anonyymi
Mä olen ehkä monen mielestä kylmän oloinen. Ja usein etäinenkin, koska pohjimmiltani tykkään rauhasta ja hiljaisuudesta. En tykkää sellaisista älämölötyypeistä, joille kaiken pitäisi koko ajan olla semmoista riehakasta meininkiä. Silloin usein hieman vetäydyn ja vaikenen, mistä tulee varmaan tosikkomainen ja etäinen vaikutelma. Mutta kahden kesken tykkään vitsailla ja laskea leikkiä, kun en tule niiden riekkujien dominoimaksi.
Minulla on vahvoja mielipiteitä, mutta ne eivät ole välttämättä kiveen hakattuja. Usein ensireaktioni on kielteinen tai torjuva, mutta ensireaktioni ei ole viimeinen sanani asiaan. Kun saan aikaa totutella asiaan, niin usein mielipiteeni pehmenee. Naisen pitää siis olla hieman kärsivällinen mun kanssa. Naisen ei pidä suuttua siitä ensireaktiostani, vaan hänen pitää sanoa asiansa ja sitten hieman odottaa. Asian voi ottaa uudestaan esiin jonkin ajan kuluttua, ellen itse ota. Siinä vaiheessa kompromissi kyllä yleensä löytyy, koska suhtaudun moneen arkipäivän asiaan niin, että pidän niitä pohjimmiltaan yhden tekevinä, joissa voidaan toimia niin tai näin. Anonyymi kirjoitti:
Mä olen ehkä monen mielestä kylmän oloinen. Ja usein etäinenkin, koska pohjimmiltani tykkään rauhasta ja hiljaisuudesta. En tykkää sellaisista älämölötyypeistä, joille kaiken pitäisi koko ajan olla semmoista riehakasta meininkiä. Silloin usein hieman vetäydyn ja vaikenen, mistä tulee varmaan tosikkomainen ja etäinen vaikutelma. Mutta kahden kesken tykkään vitsailla ja laskea leikkiä, kun en tule niiden riekkujien dominoimaksi.
Minulla on vahvoja mielipiteitä, mutta ne eivät ole välttämättä kiveen hakattuja. Usein ensireaktioni on kielteinen tai torjuva, mutta ensireaktioni ei ole viimeinen sanani asiaan. Kun saan aikaa totutella asiaan, niin usein mielipiteeni pehmenee. Naisen pitää siis olla hieman kärsivällinen mun kanssa. Naisen ei pidä suuttua siitä ensireaktiostani, vaan hänen pitää sanoa asiansa ja sitten hieman odottaa. Asian voi ottaa uudestaan esiin jonkin ajan kuluttua, ellen itse ota. Siinä vaiheessa kompromissi kyllä yleensä löytyy, koska suhtaudun moneen arkipäivän asiaan niin, että pidän niitä pohjimmiltaan yhden tekevinä, joissa voidaan toimia niin tai näin.No tämä kuulostaa kuin oisit minä.
Suurimmaks osin.
- Anonyymi
Kun näimme? Olemme siis nähneet useasti?
- Anonyymi
Se oli elokuu
- Anonyymi
Oltiin tanssilattialla samaan aikaan.
- Anonyymi
Milloin oltiin, päivämäärä ja vuosi..missä?
- Anonyymi
Muistatko kun "juteltiin" rappusissa? Muistan sinun ilmeesi, tyhmä mies.
- Anonyymi
En muista, että oltaisiin puhuttu, mutta pakarasi keikkuivat mukavan kiinteinä noissa jyrkissä portaissa.
- Anonyymi
Muistaakseni ei puhuttu keskenämme mitään. 🤔
- Anonyymi
Kärryssä oli eväitä 30+1. Lemmikkisi katsoi.
- Anonyymi
Tuo osuu mutta olen nainen.
- Anonyymi
Apina.
- Anonyymi
Onko nuo jonkun raskausviikot en ole toviin kohdannu odottavaa äitiä
- Anonyymi
Annoit ruusun kun nähtiin.
- Anonyymi
Ainiin
- Anonyymi
Annoit ruusun kun nähtiin. 2005.
- Anonyymi
Viikko vielä, niin vuosi on täysi ensimmäisestä ja viimeisestä kosketuksesta.
- Anonyymi
Kuultiin yhdessä Anna Puun säännöt rakkaudelle toisemme aistien ja toisen ajatukset arvaten, katseiden hetken kohdatessa tunteita silmät täynnä..
- Anonyymi
Remember The Name (Official Video) - Fort Minor / Fort Minor
https://www.youtube.com/watch?v=VDvr08sCPOc
- Anonyymi
Avain
- Anonyymi
Kissa joka tahtoi ymmärrettävän, nuottitelineessä 😸😻🤭
Jotain mystistä ja mysteeristä.
No en mä voi kertoa, kun ei meillä ole sellasta.
Vielä.- Anonyymi
Tähtitaivas? Se, mikä näkyy kaikille ja jonne joskus osaa katsoa oikeaan kohtaan, siihen samaan, mihin joku toinenkin. Yhtä aikaa. Tiettyä tähteä.
Anonyymi kirjoitti:
Tähtitaivas? Se, mikä näkyy kaikille ja jonne joskus osaa katsoa oikeaan kohtaan, siihen samaan, mihin joku toinenkin. Yhtä aikaa. Tiettyä tähteä.
Oiii!!! Hitto puhelin meinas muuttaa ton alun piikikkääksi.. 😁
Vielä ei näy .- Anonyymi
originalpieninainen kirjoitti:
Oiii!!! Hitto puhelin meinas muuttaa ton alun piikikkääksi.. 😁
Vielä ei näy .Ei ole siiliä näkynyt, varsinkaan kiroilevaa sellaista. Jäänyt sekin paha tapa lähes pois.
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole siiliä näkynyt, varsinkaan kiroilevaa sellaista. Jäänyt sekin paha tapa lähes pois.
Hih.. ei aina jaksa. Murina ja pieni kehräys välillä kivempaa..
- Anonyymi
Hih.. ei aina jaksa. Murina ja pieni kehräys välillä kivempaa..
Joo on. Se kisu vain on muualla. Ei kehrää täällä. Missä lie mennä kuljeksii..
Anonyymi kirjoitti:
Joo on. Se kisu vain on muualla. Ei kehrää täällä. Missä lie mennä kuljeksii..
Sateisilla kujilla.. ehkä eksyy hieman metsikköön. Josko löytäisi pienen Metsäpuron jonka rannalla voi etsiä tähteä joka johdattaa oikeaan..
- Anonyymi
Sateisilla kujilla.. ehkä eksyy hieman metsikköön. Josko löytäisi pienen Metsäpuron jonka rannalla voi etsiä tähteä joka johdattaa oikeaan..
Jos suunnistaa tähtien mukaan, löytäisikö silloin perille? Metsän siimeksessä olevaan majaan matalaan, josta pieni valo kutsuu kulkijaa lähestymään ja pysähtymään valon luo. Opastaako tähdet? Entä jos on pilvet edessä?
Anonyymi kirjoitti:
Jos suunnistaa tähtien mukaan, löytäisikö silloin perille? Metsän siimeksessä olevaan majaan matalaan, josta pieni valo kutsuu kulkijaa lähestymään ja pysähtymään valon luo. Opastaako tähdet? Entä jos on pilvet edessä?
Niin, nyt on pahasti pilvet edessä. Ei löydä perille..
- Anonyymi
Niin, nyt on pahasti pilvet edessä. Ei löydä perille..
Ja paikkakuntakin on eri, niin matkaa joutuisi taivaltamaan pimeässä ilman tähtiopastusta. Boheemisti kynttilän valossa?
Anonyymi kirjoitti:
Ja paikkakuntakin on eri, niin matkaa joutuisi taivaltamaan pimeässä ilman tähtiopastusta. Boheemisti kynttilän valossa?
Mistäs tiiät paikkakunnan? hmm...
- Anonyymi
Mistäs tiiät paikkakunnan? hmm...
En tiedäkään, mutta tämän omani tiedän sen verran hyvin, että täällä sä et oo. Br
Anonyymi kirjoitti:
En tiedäkään, mutta tämän omani tiedän sen verran hyvin, että täällä sä et oo. Br
miten voit olla niin varma? kai siellä muitakin ihmisiä on?
- Anonyymi
aijjaaa.... Höh... Onkohan se kaukana?
On. Tämä on kaikesta kaukana. Siltä se ainakin tuntuu 🙄😊 mihin päin maatamme sun olinpaikka sijoittuu noin suurin piirtein? Etelään, keskemmälle, pohjoiseen? Sivustajuuh
Anonyymi kirjoitti:
On. Tämä on kaikesta kaukana. Siltä se ainakin tuntuu 🙄😊 mihin päin maatamme sun olinpaikka sijoittuu noin suurin piirtein? Etelään, keskemmälle, pohjoiseen? Sivustajuuh
Noista etelään. Entäs itelläs?
Soot varmaa pohjosest ..
- Anonyymi
Noista valittuna enemmän keskelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noista valittuna enemmän keskelle.
Tai riippuu, miten sen katsoo.
Anonyymi kirjoitti:
Tai riippuu, miten sen katsoo.
No miten se on mahdollista ... hah..
- Anonyymi
No miten se on mahdollista ... hah..
No kyl se vain mahdollista on. En kuitenkaan tässä ala kertoilla tarkkaa sijaintia. Nyt meinasin viimein lähtee tonne sängyn puolelle ja toivotan hyvää aamuyötä ja varmaan aamuakin tässä samalla, kun aion nukkua pitkät unet, jos vain onnistuisi. Ei tullutkaan tänään juhlittua, ja päivällä tämän vuorokauden aikana siis ois tarkoitus kevyesti nappailla aikuisten juomaa ja muuta mukavaa ohjelmaa siihen järkätä, joten pakko lähteä yrittämään unta. Ja palataan, jos tahdot. Nyt moit sulle. Bohe (vaihtelun vuoksi, ettei ala kyllästyttää)
Anonyymi kirjoitti:
No kyl se vain mahdollista on. En kuitenkaan tässä ala kertoilla tarkkaa sijaintia. Nyt meinasin viimein lähtee tonne sängyn puolelle ja toivotan hyvää aamuyötä ja varmaan aamuakin tässä samalla, kun aion nukkua pitkät unet, jos vain onnistuisi. Ei tullutkaan tänään juhlittua, ja päivällä tämän vuorokauden aikana siis ois tarkoitus kevyesti nappailla aikuisten juomaa ja muuta mukavaa ohjelmaa siihen järkätä, joten pakko lähteä yrittämään unta. Ja palataan, jos tahdot. Nyt moit sulle. Bohe (vaihtelun vuoksi, ettei ala kyllästyttää)
Joo mennään nukkumaan. Hyvää yötä ja pitkiä hyviä unia 💤🎶💫 melkei lipsahti syrän mukaan hih..
Anonyymi kirjoitti:
Ja tahdon että palataan!!
- Anonyymi
Ja tahdon että palataan!!
No sitten palataan, kiva. Nyt nukutaan. Moi seuraavaan kertaan. ✌️ Bohe
Anonyymi kirjoitti:
Harmi kun on niin kaukana..
- Anonyymi
Hunaja.
- Anonyymi
Olen unohtanut kaiken. Ja se on hyvä niin.
- Anonyymi
Mitä unohdit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä unohdit?
Kaiken. En ajattele niitä aikoja enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaiken. En ajattele niitä aikoja enää.
Miksi?
Tapahtuiko pahoja asioita? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi?
Tapahtuiko pahoja asioita?Ikäviä asioita ja ihmisiä. Ei tarvetta muistaa.
- Anonyymi
Rakkaus saunaan
- Anonyymi
Itse myös saunonut kaipauksen kohteeni kanssa.
Paljon tapahtui sinä iltana ja yönä.
Miehen oli pakko lähteä, enkä ole
enää koskaan millään pystynyt
sen jälkeen häntä unohtaaman.
Yrittänyt olen ja kaikkeni
tehnytkin että pääsisin
eteenpäin. Mutta henkinen
yhteys tuntui niin vahvalta silloin,
että kohteen ikävöimisen
lopettaminen ollut lähestulkoon
täysin mahdoton tehtävä.
-Eräs nainen vain-
- Anonyymi
Miten niin kun nähtiin? Nähdään edelleen eikä mulle ole kerrottu että se loppus.
- Anonyymi
En oikeasti tiedä, miksi olet sydämelleni sellainen magneetti kuin olet. Enhän edes tunne sinua juurikaan, kevyellä tuttavuustasolla mennään
- Anonyymi
Kuka minä mielessäsi olen? En ole ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka minä mielessäsi olen? En ole ap
Mies, jota sydämeni hiljaa kaipaa. En tiedä, miksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies, jota sydämeni hiljaa kaipaa. En tiedä, miksi.
Mistä tunnet sen sydämessä asti? Nähtiinkö jossain? Kohdattiinko yössä?
- Anonyymi
Kahvit☕
- Anonyymi
Liittyy meihin mutta varmaan moniin muihinkin
- Anonyymi
Ei koskaan päästy tuohon asti
- Anonyymi
En pidä kysymyksestä. Koska se muistuttaa, miten vähän kuulun hänen elämäänsä =en ollenkaan.
- Anonyymi
oletko mies, jos olet, niin mitä olisit siitä mieltä et ihastuksesi kertoisi tunteistaan sulle tekstarina vai ennemmin päin naamaa? ensi torstaihin❤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oletko mies, jos olet, niin mitä olisit siitä mieltä et ihastuksesi kertoisi tunteistaan sulle tekstarina vai ennemmin päin naamaa? ensi torstaihin❤
Tietääkseni en ole mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle saisi laittaa mieluusti ensin tekstarina, ettei tulisi sitten niin shokkina se, mitä sieltä onkaan tulossa.
- Anonyymi
Näithän sä sen kuvan. Pantiin siinä sohvalla ja koira katseli ihmeissään vieressä.
- Anonyymi
Eiköhän se koira ole nähnyt hänen panevan lukemattomia kertoja.
- Anonyymi
pomo- alainen
- Anonyymi
onko tää alainen nainen? kuitenki jos ite lähestyn ni potkut siinä tulee huoh
olin jo laittamassa hänelle viestiä, mut kaverit sai puhuttua jäitä hattuun ja antaa asioiden tapahtuu omalla painolla, jos on tapahtuakseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko tää alainen nainen? kuitenki jos ite lähestyn ni potkut siinä tulee huoh
olin jo laittamassa hänelle viestiä, mut kaverit sai puhuttua jäitä hattuun ja antaa asioiden tapahtuu omalla painolla, jos on tapahtuakseen.Mites tunteet voi tuoda potkut?
- Anonyymi
Kumpi on pomo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpi on pomo?
eipä siitä enempää tai ei mitään väliä enää. paras vaa unohtaa ja ottaa tinder takas käyttöön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites tunteet voi tuoda potkut?
nii-i aattele sitä, mut enää en lähesty ja sun on turha olla mustasukkanen/tunkee siihen väliin, jos juttelen jonku miehen kans.
- Anonyymi
kuulosta jotenkin tutulta, pomo on nuorempi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites tunteet voi tuoda potkut?
Ei tunteet tuo potkuja vaan se, jos toimii niiden pohjalta epäsopivassa tilanteessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuulosta jotenkin tutulta, pomo on nuorempi
niin on🙈 aika paljonkin ja en tiiä haittaako, et oon paljon vanhempi kuin hän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tunteet tuo potkuja vaan se, jos toimii niiden pohjalta epäsopivassa tilanteessa.
noni hyvä tietää. paras keskustella sit asioista
- Anonyymi
Eipä sillä enää ole mitään merkitystä hänelle. Minut hän työnsi eteenpäin.
- Anonyymi
täh miten niin työnsi? nyt avaa vähän
- Anonyymi
Miten niin? Mitä muka tein?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin? Mitä muka tein?
Sinusta en tiedä, mutta hän auttoi elämässä eteenpäin. 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
täh miten niin työnsi? nyt avaa vähän
Avasin tuohon 15.57.
- Anonyymi
Halasin sua aika usein siellä töissä.
- Anonyymi
ei olla valitettavasti halattu :/
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkäsin siitä paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei halunnut mua
- Anonyymi
Pyysit Nokialle syömään. Palattuamme sain halata sinua. Annoin nopean suukon, osui ehkä kaulallesi.
- Anonyymi
Osuis muualle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osuis muualle
Suukko vai?
- Anonyymi
Yhden kerran vaikutti siltä että olisi halunnut halata.. Jäi moni asia mietitytyttämään hänessä, toivottavasti on onnellinen mun ihastus..
- Anonyymi
Pihka.
- Anonyymi
Tjaaahas.....
- Anonyymi
Tuutulaulu
- Anonyymi
Käytin kirjoitusalustana jotain, jossa oli melkein nimeni, ja joka vain lojui siellä kirjahyllyssä. (Jos siinä olisi ollut nimeni, "kirjoitusalustan" säilytyskäytäntö ei ehkä olisi ollut aivan täysin EU:n yleisten tietosuoja-asetusten mukainen. 😂)
Kaipaan sinua 💙🤍- Anonyymi
Kirjahyllyssä? Ettei olis ollu ihan vaan tv-taso..
- Anonyymi
Keksisin vaikka mitä, kuten jotain, mitä olet antanut minulle, jotain asioita kun olin luonasi, sanavalintoja tai puheenaiheita, päivämääriä tai paikkoja, mutta vähän kammottaa jos oikeasti tunnistaisit täältä. Joten vastataan ympäripyöreästi: kesäsade.
- Anonyymi
Autopesu 👋
- Anonyymi
Keskellä yötä?
- Anonyymi
Minun kiinnostukseni näkyi irl. Sinun ei.
-m>n- Anonyymi
ai miten sun kiinnostus näkyi? ehkä et vaa huomannu merkkejä, ku miehille ne pitää vääntää rautalangasta😅
- Anonyymi
EKG
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222351Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062260- 522247
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381512- 301446
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361402- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201136- 261126