Rivarin osto Kerimäen keskustasta?

Anonyymi-ap

Uskaltaako ostaa rivitalokolmion Kerimäeltä, 80-luvulla rakennettu, just tehty kylppäriremppa. Kaukolämpö. Valesokkelitalo.

10

344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos et maksa 5te enempää.

    • Anonyymi

      Laita linkki myynti-ilmoituksesta, niin pohditaan paremman tiedon valossa enemmän.

    • Anonyymi

      Jälleenmyyntiarvo Savon syrjässä laskee sitten kuin lehmän häntä. Jos nyt maksat 50 000, vuosikymmenen saat 35 000, 20v päästä purettava arvottomana...

      • Anonyymi

        Mutta jos kysyjä tietää asuvansa kerimäellä pitkään, niin halvempaa on ostaa omaksi kuin asua vuokralla.
        Jokaisen meistä on kuitenkin jollain tapaa maksettava asumisesta eikä voi kuvitella, että voittoa voi aina tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jos kysyjä tietää asuvansa kerimäellä pitkään, niin halvempaa on ostaa omaksi kuin asua vuokralla.
        Jokaisen meistä on kuitenkin jollain tapaa maksettava asumisesta eikä voi kuvitella, että voittoa voi aina tehdä.

        Savonlinnan laitapuolilla on kumminkin johonkin 500 eu/ kk vuokralla tarjolla kolmioitakin... helposti rivarissa vastike on 100-250 eur/kk riippuen onko huoltoyhtiötä.. ja jos ei, nurtsit ja lumet hoidetaan asukastalkoilla.

        50 000 eurolla maksaa aika monta vuotta vuokria, jos erotus oma vs vuokra on lopulta jotain 350 eur/kk. Lisäksi vuokrakämpästä pääsee irti ihan milloin haluaa eikä jää Savon ehkä vuosien mittaiseen asunnonmyyntihelvettiin.


    • Anonyymi

      Kierrä valesokkelitalot kaukaa!

      • Anonyymi

        Veit sanat suustani. Valesokkelitaloille ei, ei ja ei.


    • Anonyymi

      Valesokkeli rakentaminen on osoitus Suomen surkeasta rakennustaidosta!

      Ja Ruottin 'johtava talotehdas" yhä tekee samaa. Katso jos on makkarin lattiassa luukku josta pitää kuivatus tuuletinta huoltaa - juokse pois!

      Hävetä saa niin rakentajat, arkkitehdit ja tarkastajat molemmissa maissa kun tekivät / tekevät p**kaa...

      • Anonyymi

        Ei valesokkelissakaan mitään vikaa ole jos sadevedet on johdettu talon seinustoilta pois ja talo ei ole missään montun pohjalla. Eniten ollut valesokkelissa vikoja siinä kun valua tehdessä on valuseinät lukittu puutapeilla ja nämä puutapit on jätetty paikalleen valun sisään, ajan saatossa ne sitten lahoavat pois ja siinä onkin sit suora reikä talon lattian alle.


    • Anonyymi

      Kyllä välittäjä tietää, että uskaltaako.
      Itse olen sieltä katsellut asuntoa myös.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2563
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2368
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2061
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1460
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1413
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe