Eläköityneeltä metsäproffalta hyvä ratkaisu valtion velkaongelmaan

Anonyymi-ap

29

301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi hölmön hallituksen virheet ylipäätään pitäisi maksattaa kansalla oli köyhä tai ei?
      Maksakoon itse tekemänsä hölmöydet.
      Mitä osaa kansalla niihin on? Ei yhtään mitään.

      • Anonyymi

        Ehdotuksen "Velvoite" valtion velan lyhentämiseen on käytännössä samaa kuin verojen kiristäminen rikkailta. Mutta mitä teki oikeisto-hallitus: KEVENTÄÄ rikkaiden verotusta.

        Orpo ei ollut tietävinään, kiristyykä vaiko kevenee hänen verotuksensa, kun oikeistoylen studiossa asiaa kysyttiin. Tämä rosvo tiesi tasan tarkaan, että hänen verotuksensa kevenee eikä nämä rosvot tule suomen velkoja maksamaan, se on varmaa. Siis päin vastoin, velat kasvaa, ellet SINÄ - passskahousu - niitä maksa.

        Lapinäijjät on asiassa täysin pihalla !

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17635905/tiesitko--100-000lle-rikkaimmalle-jaettiin-perati-50-mrd-euroa-rahaa-viime-verotuksessa-!

        t. haans.sea


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdotuksen "Velvoite" valtion velan lyhentämiseen on käytännössä samaa kuin verojen kiristäminen rikkailta. Mutta mitä teki oikeisto-hallitus: KEVENTÄÄ rikkaiden verotusta.

        Orpo ei ollut tietävinään, kiristyykä vaiko kevenee hänen verotuksensa, kun oikeistoylen studiossa asiaa kysyttiin. Tämä rosvo tiesi tasan tarkaan, että hänen verotuksensa kevenee eikä nämä rosvot tule suomen velkoja maksamaan, se on varmaa. Siis päin vastoin, velat kasvaa, ellet SINÄ - passskahousu - niitä maksa.

        Lapinäijjät on asiassa täysin pihalla !

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17635905/tiesitko--100-000lle-rikkaimmalle-jaettiin-perati-50-mrd-euroa-rahaa-viime-verotuksessa-!

        t. haans.sea

        Juuri näin on asia!


    • Anonyymi

      Leikata pitää työttömiltä ja muulta paskaväeltä, ei hyvätuloisilta jotka luovat kasvua

      • Anonyymi

        Mitä kasvua luovat? "Pakolaistulvaako" bisnestensä kasvattamiseksi?


      • Anonyymi

        Mistä sinä tiedät mitä hyvätuloiset luovat? Paitsi tilejä veroparatiiseihin kuten Valtonen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kasvua luovat? "Pakolaistulvaako" bisnestensä kasvattamiseksi?

        Talouskasvua, eli siis juuri sitä mitä turhat työttömät eivät tuota lainkaan :)


    • Anonyymi

      El saa viedä niiltä jotka tekevät rahaa

    • Anonyymi

      TUO ON KOMMUNISMIA

    • Anonyymi

      Kunnon vassumenoa.

    • Anonyymi

      Ilman vuoden 1918 teloituksia, saattaisi saada kannatustakin.

      • Anonyymi

        Pitäsköhän sun palata nykyaikaan?


    • Anonyymi

      Ehdotuksen "Velvoite" valtion velan lyhentämiseen on käytännössä samaa kuin verojen kiristäminen rikkailta. Mutta mitä teki oikeisto-hallitus: KEVENTÄÄ rikkaiden verotusta.

      Orpo ei ollut tietävinään, kiristyykä vaiko kevenee hänen verotuksensa, kun oikeistoylen studiossa asiaa kysyttiin. Tämä rosvo tiesi tasan tarkaan, että hänen verotuksensa kevenee eikä nämä rosvot tule suomen velkoja maksamaan, se on varmaa. Siis päin vastoin, velat kasvaa, ellet SINÄ - passskahousu - niitä maksa.

      Lapinäijjät on asiassa täysin pihalla !

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17635905/tiesitko--100-000lle-rikkaimmalle-jaettiin-perati-50-mrd-euroa-rahaa-viime-verotuksessa-!

      t. haans.sea

      • Anonyymi

        "Rikkaiden" yliverotus on jo nyt aiheuttanut maastamuuttoa.

        Seppo Saario jossain lehtihaastattelussa kertoi naapurustostaan, miten useampi isoja veroja maksanut on muuttanut Ruotsiin.
        Näiden osalta verokarhu on jäänyt nuolemaan näppejään.


    • Anonyymi

      Paras tapa säästää, olisi potkaista kaikki rullahuulet lähtömaihinsa. Niihin menee vuositasolla 2 miljardia.

      • Anonyymi

        Sekä lopettaa kehitysapu joka menee korruptio firmoille.


      • Anonyymi

        kokonaiskulut pakolais kela-turismista ovat yli 5 miljardia e / vuosi.
        Ja ulkomailta tuodut kuluttaa jo nykyään yli 60% Suomen sosiaalirahoista.
        Hälyttävää kehitystä..
        Ja ikävä kyllä ns. kehitysapu useinkin häviää korruptioon..
        Kuten ukraina tuki osaltaan...
        ja a Suomen seostot on us. teoll. tukea..
        Lisäksi olemme lännen energia kiskonnan uhreja!"!


    • Anonyymi

      Siinä vaiheessa kun IMF puuttuu asiaan, myös hyvätuloisten verotus kiristyy ja tuntuvasti.

      Jos Orpo saa vielä toisen kauden, Suomi on aivan varmasti tilassa, jossa IMF puuttuu asiaan.

    • Anonyymi

      Ratkaisu on käynnistää Great Reset nyt eikä myöhemmin 😂🤣

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Joo, kommunismi on aina toiminut, ja tulee aina toimimaan... Ja aina nää "hyvät ihmiset" kuvittelee löytäneensä jotain hienoa ja mahtavaa.

      You can only confiscate the wealth that exists at a given moment. You cannot confiscate future wealth - and that future wealth is less likely to be produced when people see that it is going to be confiscated.

      -Thomas Sowell

      • Anonyymi

        SOSIALISMI PALAA VIELÄ, ole huoleti. T. haans.sea


      • Anonyymi kirjoitti:

        SOSIALISMI PALAA VIELÄ, ole huoleti. T. haans.sea

        Sosialismi on jo palanut kokonaan toimimattomana talousjärjestelmänä. :)


    • Anonyymi

      Kaikille sama palkka ja työvelvoite. Kukaan ei omistaisi mitään. Kaupasta saisi kuponkeja vastaan vain välttämättömyystarvikkeita.

    • Anonyymi

      Tämä naa ei tule toimeen ilman rikkaita

    • Anonyymi

      KOMMUNISMIA

    • Anonyymi

      Ongelma tuossa on se, että vapaamatkustajia ei velvoiteta mihinkään.

      • Anonyymi

        Kuormastasyöjät saa vapaasti varastaa valtiolta, kuula kalloon vain.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      149
      1461
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe