eilen ja ei ollu mitään syytä nauraa, helppoa. Miten tuollaiselle esm mämmijutulle nauraisin 😐
Ei saa nauraa ohjelma,
19
1103
Vastaukset
- Anonyymi
helppoa näytellä, sotkee naamansa mämmillä, tyhmää todella, onko näin alas huumori menny, ei ole älyn häivää
- Anonyymi
Todella huono ohjelma jota ei kyllä pysty katsomaan yhtään jaksoa.
- Anonyymi
Huumorissa pitää olla älyä, sitten vois nauraakkin, miten tähän on tultu? 🤔
- Anonyymi
Miten noin älyvapaita ohjelmia riittää jatkuvasti.
- Anonyymi
Tuollaiselle ei voi nauraa kuin korkeintaan kamalassa kaatokännissä kun aivot on täysin turrutettu 24 tölkillä kolmosolutta,mahtavassa hiprakassa hehhei ihanaa maailma näyttäytyy sellaisena kuin pitääkin vaikka tuota ohjelmaa seuraten,mutta selvin päin EI PERKELE IKINÄ!!!
- Anonyymi
Täyttä skeidaa koko ohjelma.
- Anonyymi
Kenenköhän älynväläys tämäkin ohjelma on???
Rima on ainakin tarpeeksi alhaalle laskettu näissä asioissa!! - Anonyymi
Ei mitään tasoa enää ohjelmissa. Samat naamat joka ohjelmassa. Mieluummin itkettää, kuin naurattaa.
- Anonyymi
Tyhjännaurajien ja täysin älyvapaiden paratiisi nauretaan totaalisen typerille jutuille jotta saadaan ohjelma-aika täyteen,ei keksitty parempia vaan tällaisia vammaisia surkeita muka naurattavia juttuja joo tiedetään ettei Suomen kansa näille naura pätkääkään.Kaukana ollaan Peteliuksen ja Kallialan ajoista Kummelikin maistuu puulta(on menettänyt hohtonsa jo kauan sitten kulta-aika oli 90-luvulla)paskaa vaan tilalla viemärijätettä.
- Anonyymi
En ole viitsinyt katsoa ei saa nauraa ohjelmaa edes uteliaisuuttani, koska sen ohjelman mainospätkät ovat niin haukotuttavia, että tulee vaihdettua kanavaa.
Kommenteista päätellen en ole menettänyt mitään. - Anonyymi
Zelensky oli pidetty koomikko, joka vaihtoi työnsä kyyniköksi
- Anonyymi
Zelensky vieraaksi
- Anonyymi
Täys paska koko ohjelma.
- Anonyymi
Viihdeohjelmat muuttuvat aina vain typerimmiksi.
- Anonyymi
Täydellinen pohjanoteeraus, eikö enään osata tehdä mitään viihdettä,vammaisia käytetään huumorin täytteenä,ihmettelen että hyvät näyttelijät sortuu tähän.Nyt ryhmä,...Itkettää...
- Anonyymi
On taas älynväläys🤨! Siis nämä ohjelmat kuka laatii? Huumorissa pitää olla jotain älyllistä et naurattaa! Mihin on tultu nämä tämä on tämä Alm-siiran juontama ei! Hormoonit nää on niin alaarvoisia! Juuri tällänen hetetään naamaan onko kakkua tai mämmiä niin👎!
- Anonyymi
Hyvä ettei saa nauraa, ei nimittäin naurattanut kertaakaan.
- Anonyymi
Myötähäpeän tunne tulee noista ohjelmista,, mietin että mitä "näyttelijät" miettivät kun suostuvat moiseen "pashaan".
- Anonyymi
Täyttä soopaa😬!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831469Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671255Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2221225Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2031223Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041019Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134946Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65923- 79821
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123808