Vääntelehdin tuskissani kun kaikki tuntui minut hyläänneen. Ajattelin jo itsemurhaa ja rupesin rukoilemaan jumalalta apua hädän hetkellä!
Hän vastasikin minulle johdattamalla minut virvoittavien vetten tykö....eli lidlin olut osastolle.
Henki sanoi minulle että osta 18 tölkkiä niin saat rauhan.
Kiitin johdatuksesta ja nyt tiedän etten kulje yksin, vaan minulla on aina yksi ystävä ja se on jumala sekä pyhä henki.
Jumala auttaa.
25
244
Vastaukset
- Anonyymi
Rukoilin Moolokkia, moolokki toi minulle kotiin 24 pirkkaa, jållulehden ja lenkkimakkaraa. Ei tarvinnut edes kaupassa käydä. Toi myös hehkeän naisen jolta saan pinppiä!
Eli mietippä kummalla kyvykäämpi Jumala?- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18015643t
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
1-0 Moolokille 🏆
- Anonyymi
Nyt tuli kiire ottamaan moolok sydämeen 🏃♂️🚴🏾♂️
- Anonyymi
Jaa, eikö olisi parempi ottaa Molo hanuriin kuin Moolok sydämeen..Lieksassa.
- Anonyymi
K-menu rulez x-tra olut cocks!
- Anonyymi
Minä sain ahtistukseen apuva alkosta, sieltä löytyi isopullo ja pullosta hyvä henki.
- Anonyymi
Minulla oli ahdistus niin kova ja paha, että siirryin suoraan tinnerin ja liimojen haisteluun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla oli ahdistus niin kova ja paha, että siirryin suoraan tinnerin ja liimojen haisteluun.
Minulla vielä pahempi masennus ei auta kuin haistella pinppejö!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla vielä pahempi masennus ei auta kuin haistella pinppejö!
Eikö ois parempi nuuhkasta ahnusta? 🤔
- Anonyymi
Minulla auttoi istuminen Arabialla, ilman täytti kumiseva vaski ja helisevä symbaali. Seuraava tulija kyllä voi todeta, että: mutta herra, hän haisee jo
- Anonyymi
Jaa arabia? 🤔
- Anonyymi
Tänään erikoistarjous, ota ennen keskiyötä Molok sydämeen, niin saat kontin k-menua, purkin tummelia sekä annoksen maksalaatikkoa rusinoilla ILMAISEKSI! Eikä siinä vielä kaikki, saat neitsyen pimun!
- Anonyymi
Mut jos haluu x-traa ja miehen, voidaanko tästä neuvotella? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut jos haluu x-traa ja miehen, voidaanko tästä neuvotella? 🤔
Mä luulen et moolokin kanssa ei voi neuvotella eikä tinkiä 👹
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä luulen et moolokin kanssa ei voi neuvotella eikä tinkiä 👹
█▬█ █▄█ █▬█ █▄█
- Anonyymi
Eikö saisi tummelilla ja ahnusaineilla sisustaltaan tuhrattua romisbemaria?
Jumalan Henki ei johdata ihmistä tekemään syntiä.
- Anonyymi
Niin, luulette, että kuoleman jälkeen olette helpottuneita, koska menette olemattomuuteen, mutta näin ei ole.
Itsemurhan tehnyt henkilö ei saa uutta fyysistä kehoa niin kauan kuin hänen olisi pitänyt elää tässä elämässä. Toisin sanoen niin kauan kuin hänellä olisi vielä elämää jäljellä tietyssä elämässä. Hän kärsii ilman fyysistä kehoa, koska hänellä on edelleen erilaisia haluja, esimerkiksi halu syödä ja juoda ja niin edelleen, mutta hänellä ei ole kehoa, jolla hän voisi täyttää nämä halut ja niin edelleen.
Itsemurhaajan ei tarvitse odottaa rangaistusta, sillä hän rankaisee itseään tuhoamalla kehonsa. Tämä on kuin ihminen, joka poltti oman talonsa ja on nyt tuomittu vaeltelemaan kellareissa. Elämä ilman fyysistä kehoa mutta ilman henkistä kypsyyttä on eräänlaista helvetillistä olemassaoloa, koska hänellä on edelleen monia aineellisia haluja, eikä hän voi täyttää niitä. Tämä tuottaa hänelle mittaamattomia kärsimyksiä, jotka eivät käytännössä eroa helvetin kärsimyksistä. Ainoastaan tähän helvettiin ihminen tuomitsee itsensä ja luulee, että itsemurha on ulospääsykeino. Tosiasiassa se on sisäänkäynti pahempaan todellisuuteen kuin se, josta ihminen yritti paeta itsemurhalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, luulette, että kuoleman jälkeen olette helpottuneita, koska menette olemattomuuteen, mutta näin ei ole.
Itsemurhan tehnyt henkilö ei saa uutta fyysistä kehoa niin kauan kuin hänen olisi pitänyt elää tässä elämässä. Toisin sanoen niin kauan kuin hänellä olisi vielä elämää jäljellä tietyssä elämässä. Hän kärsii ilman fyysistä kehoa, koska hänellä on edelleen erilaisia haluja, esimerkiksi halu syödä ja juoda ja niin edelleen, mutta hänellä ei ole kehoa, jolla hän voisi täyttää nämä halut ja niin edelleen.
Itsemurhaajan ei tarvitse odottaa rangaistusta, sillä hän rankaisee itseään tuhoamalla kehonsa. Tämä on kuin ihminen, joka poltti oman talonsa ja on nyt tuomittu vaeltelemaan kellareissa. Elämä ilman fyysistä kehoa mutta ilman henkistä kypsyyttä on eräänlaista helvetillistä olemassaoloa, koska hänellä on edelleen monia aineellisia haluja, eikä hän voi täyttää niitä. Tämä tuottaa hänelle mittaamattomia kärsimyksiä, jotka eivät käytännössä eroa helvetin kärsimyksistä. Ainoastaan tähän helvettiin ihminen tuomitsee itsensä ja luulee, että itsemurha on ulospääsykeino. Tosiasiassa se on sisäänkäynti pahempaan todellisuuteen kuin se, josta ihminen yritti paeta itsemurhalla.No johan oli satuja. Mikä lahko tämmöiseen uskoo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsemurhaajan ei tarvitse odottaa rangaistusta, sillä hän rankaisee itseään tuhoamalla kehonsa. Tämä on kuin ihminen, joka poltti oman talonsa ja on nyt tuomittu vaeltelemaan kellareissa. Elämä ilman fyysistä kehoa mutta ilman henkistä kypsyyttä on eräänlaista helvetillistä olemassaoloa, koska hänellä on edelleen monia aineellisia haluja, eikä hän voi täyttää niitä. Tämä tuottaa hänelle mittaamattomia kärsimyksiä, jotka eivät käytännössä eroa helvetin kärsimyksistä. Ainoastaan tähän helvettiin ihminen tuomitsee itsensä ja luulee, että itsemurha on ulospääsykeino. Tosiasiassa se on sisäänkäynti pahempaan todellisuuteen kuin se, josta ihminen yritti paeta itsemurhalla.Haluaisin uudelleen syntyä siitossonnina. Saisi pinppiä ja voisi myös ahnusta pökkiä. Harmi vaan ettei sitten bemariin mahdu.
- Anonyymi
K-menua ja pinppiä🤭
- Anonyymi
Mörkölonkeroa huiviin! Onkohan aamulla haikea huomen Jopen mukaan.😉
- Anonyymi
Oho joku laukas siittiöt palstalle, toivottavasti kaikilla on ehkäisyasiat kunnossa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho joku laukas siittiöt palstalle, toivottavasti kaikilla on ehkäisyasiat kunnossa!
Jos minä poltan oman taloni,niin en missään kellareissa ryömi,vaan ihan vuokralle menen,ostan toisen tai rakennan uuden.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367629Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361883Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251860- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791535Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104968- 49900
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810- 31759
- 241747