Jumala auttaa.

Anonyymi-ap

Vääntelehdin tuskissani kun kaikki tuntui minut hyläänneen. Ajattelin jo itsemurhaa ja rupesin rukoilemaan jumalalta apua hädän hetkellä!
Hän vastasikin minulle johdattamalla minut virvoittavien vetten tykö....eli lidlin olut osastolle.
Henki sanoi minulle että osta 18 tölkkiä niin saat rauhan.
Kiitin johdatuksesta ja nyt tiedän etten kulje yksin, vaan minulla on aina yksi ystävä ja se on jumala sekä pyhä henki.

24

304

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rukoilin Moolokkia, moolokki toi minulle kotiin 24 pirkkaa, jållulehden ja lenkkimakkaraa. Ei tarvinnut edes kaupassa käydä. Toi myös hehkeän naisen jolta saan pinppiä!

      Eli mietippä kummalla kyvykäämpi Jumala?

    • Anonyymi

      1-0 Moolokille 🏆

    • Anonyymi

      Nyt tuli kiire ottamaan moolok sydämeen 🏃‍♂️🚴🏾‍♂️

      • Anonyymi

        Jaa, eikö olisi parempi ottaa Molo hanuriin kuin Moolok sydämeen..Lieksassa.


    • Anonyymi

      K-menu rulez x-tra olut cocks!

    • Anonyymi

      Minä sain ahtistukseen apuva alkosta, sieltä löytyi isopullo ja pullosta hyvä henki.

      • Anonyymi

        Minulla oli ahdistus niin kova ja paha, että siirryin suoraan tinnerin ja liimojen haisteluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla oli ahdistus niin kova ja paha, että siirryin suoraan tinnerin ja liimojen haisteluun.

        Minulla vielä pahempi masennus ei auta kuin haistella pinppejö!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla vielä pahempi masennus ei auta kuin haistella pinppejö!

        Eikö ois parempi nuuhkasta ahnusta? 🤔


    • Anonyymi

      Minulla auttoi istuminen Arabialla, ilman täytti kumiseva vaski ja helisevä symbaali. Seuraava tulija kyllä voi todeta, että: mutta herra, hän haisee jo

      • Anonyymi

        Jaa arabia? 🤔


    • Anonyymi

      Tänään erikoistarjous, ota ennen keskiyötä Molok sydämeen, niin saat kontin k-menua, purkin tummelia sekä annoksen maksalaatikkoa rusinoilla ILMAISEKSI! Eikä siinä vielä kaikki, saat neitsyen pimun!

      • Anonyymi

        Mut jos haluu x-traa ja miehen, voidaanko tästä neuvotella? 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut jos haluu x-traa ja miehen, voidaanko tästä neuvotella? 🤔

        Mä luulen et moolokin kanssa ei voi neuvotella eikä tinkiä 👹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä luulen et moolokin kanssa ei voi neuvotella eikä tinkiä 👹

        █▬█ █▄█ █▬█ █▄█


      • Anonyymi

        Eikö saisi tummelilla ja ahnusaineilla sisustaltaan tuhrattua romisbemaria?


    • Jumalan Henki ei johdata ihmistä tekemään syntiä.

      • Anonyymi

        Niin, luulette, että kuoleman jälkeen olette helpottuneita, koska menette olemattomuuteen, mutta näin ei ole.

        Itsemurhan tehnyt henkilö ei saa uutta fyysistä kehoa niin kauan kuin hänen olisi pitänyt elää tässä elämässä. Toisin sanoen niin kauan kuin hänellä olisi vielä elämää jäljellä tietyssä elämässä. Hän kärsii ilman fyysistä kehoa, koska hänellä on edelleen erilaisia haluja, esimerkiksi halu syödä ja juoda ja niin edelleen, mutta hänellä ei ole kehoa, jolla hän voisi täyttää nämä halut ja niin edelleen.

        Itsemurhaajan ei tarvitse odottaa rangaistusta, sillä hän rankaisee itseään tuhoamalla kehonsa. Tämä on kuin ihminen, joka poltti oman talonsa ja on nyt tuomittu vaeltelemaan kellareissa. Elämä ilman fyysistä kehoa mutta ilman henkistä kypsyyttä on eräänlaista helvetillistä olemassaoloa, koska hänellä on edelleen monia aineellisia haluja, eikä hän voi täyttää niitä. Tämä tuottaa hänelle mittaamattomia kärsimyksiä, jotka eivät käytännössä eroa helvetin kärsimyksistä. Ainoastaan tähän helvettiin ihminen tuomitsee itsensä ja luulee, että itsemurha on ulospääsykeino. Tosiasiassa se on sisäänkäynti pahempaan todellisuuteen kuin se, josta ihminen yritti paeta itsemurhalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, luulette, että kuoleman jälkeen olette helpottuneita, koska menette olemattomuuteen, mutta näin ei ole.

        Itsemurhan tehnyt henkilö ei saa uutta fyysistä kehoa niin kauan kuin hänen olisi pitänyt elää tässä elämässä. Toisin sanoen niin kauan kuin hänellä olisi vielä elämää jäljellä tietyssä elämässä. Hän kärsii ilman fyysistä kehoa, koska hänellä on edelleen erilaisia haluja, esimerkiksi halu syödä ja juoda ja niin edelleen, mutta hänellä ei ole kehoa, jolla hän voisi täyttää nämä halut ja niin edelleen.

        Itsemurhaajan ei tarvitse odottaa rangaistusta, sillä hän rankaisee itseään tuhoamalla kehonsa. Tämä on kuin ihminen, joka poltti oman talonsa ja on nyt tuomittu vaeltelemaan kellareissa. Elämä ilman fyysistä kehoa mutta ilman henkistä kypsyyttä on eräänlaista helvetillistä olemassaoloa, koska hänellä on edelleen monia aineellisia haluja, eikä hän voi täyttää niitä. Tämä tuottaa hänelle mittaamattomia kärsimyksiä, jotka eivät käytännössä eroa helvetin kärsimyksistä. Ainoastaan tähän helvettiin ihminen tuomitsee itsensä ja luulee, että itsemurha on ulospääsykeino. Tosiasiassa se on sisäänkäynti pahempaan todellisuuteen kuin se, josta ihminen yritti paeta itsemurhalla.

        No johan oli satuja. Mikä lahko tämmöiseen uskoo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, luulette, että kuoleman jälkeen olette helpottuneita, koska menette olemattomuuteen, mutta näin ei ole.

        Itsemurhan tehnyt henkilö ei saa uutta fyysistä kehoa niin kauan kuin hänen olisi pitänyt elää tässä elämässä. Toisin sanoen niin kauan kuin hänellä olisi vielä elämää jäljellä tietyssä elämässä. Hän kärsii ilman fyysistä kehoa, koska hänellä on edelleen erilaisia haluja, esimerkiksi halu syödä ja juoda ja niin edelleen, mutta hänellä ei ole kehoa, jolla hän voisi täyttää nämä halut ja niin edelleen.

        Itsemurhaajan ei tarvitse odottaa rangaistusta, sillä hän rankaisee itseään tuhoamalla kehonsa. Tämä on kuin ihminen, joka poltti oman talonsa ja on nyt tuomittu vaeltelemaan kellareissa. Elämä ilman fyysistä kehoa mutta ilman henkistä kypsyyttä on eräänlaista helvetillistä olemassaoloa, koska hänellä on edelleen monia aineellisia haluja, eikä hän voi täyttää niitä. Tämä tuottaa hänelle mittaamattomia kärsimyksiä, jotka eivät käytännössä eroa helvetin kärsimyksistä. Ainoastaan tähän helvettiin ihminen tuomitsee itsensä ja luulee, että itsemurha on ulospääsykeino. Tosiasiassa se on sisäänkäynti pahempaan todellisuuteen kuin se, josta ihminen yritti paeta itsemurhalla.

        Haluaisin uudelleen syntyä siitossonnina. Saisi pinppiä ja voisi myös ahnusta pökkiä. Harmi vaan ettei sitten bemariin mahdu.


    • Anonyymi

      K-menua ja pinppiä🤭

      • Anonyymi

        Mörkölonkeroa huiviin! Onkohan aamulla haikea huomen Jopen mukaan.😉


      • Anonyymi

        Oho joku laukas siittiöt palstalle, toivottavasti kaikilla on ehkäisyasiat kunnossa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho joku laukas siittiöt palstalle, toivottavasti kaikilla on ehkäisyasiat kunnossa!

        Jos minä poltan oman taloni,niin en missään kellareissa ryömi,vaan ihan vuokralle menen,ostan toisen tai rakennan uuden.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      851
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      660
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      151
      427
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe