Yksikään ateisti ei ole kyennyt todistamaan olevansa rakkaudellinen. Koska näin on, niin meillä ei ole mitään syytä uskoa, että ateisteissa olisi rakkautta.
Ateisti on sitä mieltä, että Raamatun Jumala on paha, kun taas Raamatun Jumala on sitä mieltä, että ateisti on pahoja. Ateisti on kuolevainen ihminen, kun taas Raamatun Jumala on iankainen Jumala ja ylin tuomari, joka t…
Missä on se ateistien absoluuttinen moraalilaki, jonka mukaan on väärin kiduttaa toista ihmistä huvin vuoksi? Niimpä, sitä ei ole olemassa, ateistilla on vain hänen omat subjektiiviset mielipiteensä/näkemyksensä.
Jotta jokin teko voi olla absoluuttisesti väärä, täytyy olla olemassa absoluuttinen moraalilaki, jonka mukaan kyseinen teko on absoluuttisesti väärä. Ateistilla ei ole absoluuttista moraalilakia, ateistilla on vain häne…
Lainaan erästä ateistia: "Se tiedetään, että ihmiset kirjoittivat Raamatun ja sen kuvailema Jumala on kirjoittajien käsitys Jumalasta, ei todellinen Jumala." Tässä on minun vastaus: Se tiedetään, että ateistien kirjoitu…
Ateistin logiikka on tämän kaltaista: "Minulla ei ole todisteita Jumalasta, joten Jumalaa ei ole olemassa". Minulla ei ole todisteita ateistien rakkaudesta, joten ateistit ovat rakkaudettomia.
Ateisti sydämessään/mielessään tuomitsee Raamatun Jumalan pahaksi, mutta ateistilla ei ole absoluuttista moraalilakia, johon vedoten hän voisi tuomita Raamatun Jumalan pahaksi, ateistilla on vain hänen omat subjektiivis…
"Jumala on vanhurskas tuomari ja Jumala, joka vihastuu joka päivä. Jos kääntymystä ei tule, niin hän teroittaa miekkansa, jännittää jousensa ja tähtää sillä; hän valmistaa surma-aseet ja tekee nuolensa palaviksi." ( Psa…
Jumala on Rakkaus. Rakkaus ei hyväksy pahuutta/vääryyttä, vaan tuomitsee sen, joten jos sinä olet Jumalan silmissä paha ihminen, niin sinä olet pahassa pulassa. "Sillä sinä et ole se Jumala, jolle jumalattomuus kelpaa. …
Jos sinä et ole kuuliainen Jumalalle, sinä elät Jumalan vihan alla. "Isä rakastaa Poikaa ja on antanut kaikki hänen käteensä. Joka uskoo Poikaan, sillä on iankaikkinen elämä; mutta JOKA EI OLE KUULIAINEN POJALLE, SE EI …
"Jumala on vanhurskas tuomari ja Jumala, joka vihastuu joka päivä. Jos kääntymystä ei tule, niin hän teroittaa miekkansa, jännittää jousensa ja tähtää sillä; hän valmistaa surma - aseet ja tekee nuolensa palaviksi." ( P…