USA on maapallon suurin ROISTOVALTIO

Anonyymi-ap

Politiikka USA on maapallon suurin ROISTOVALTIO

16

244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suomi linkuveitsenä ryömi juoksupojaksi!

      • Anonyymi

        Suomesta tuli NATOn myötä USAn sätkynukkevaltio ,taitaa mennä koko maa kohta USAn persiiseen ,toivon kunnon atomipommia USAan , tähän maailmaan suurimmalle roistovaltiolle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomesta tuli NATOn myötä USAn sätkynukkevaltio ,taitaa mennä koko maa kohta USAn persiiseen ,toivon kunnon atomipommia USAan , tähän maailmaan suurimmalle roistovaltiolle

        Salaliittoteorioille on oma palstansa. Suomi on muuten ollut "kihloissa" Naton kanssa jo vuosikausia ennen tätä lopullista liittoutumista.


      • Anonyymi

        Amerikan militaari-teollisen kompleksin voitot on jo paljolti kerätty. Analogisesti Vietnamin poltetun ja myrkytetyn maan taktiikan kanssa Bidenin poppoo kylvää nyt Ukrainan peltoja köyhdytetyllä uraanilla jolla tuhotaan maan tulevaisuus ja autioitetaan Ukraina.


      • Anonyymi
        UUSI

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🍑 ­­­N­­y­­­m­f­­o­­­m­­­a­­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Näin on toivon kunnon terveiset yellostonelta😆😆😆

    • Anonyymi

      USA nettoo sodilla!

    • Anonyymi

      Suomalaisten poliitikkojen jenkkien ihailu on nousukasmaista pienen valtion nöyristelyä.
      Tulee mieleen hirvikärpäset, jotka loisena takertuvat suurempaansa.

      • Anonyymi

        Kuka muka Jenkkejä ihanoi? Nato on lisäksi eri asia, kuin Jenkkilä/USA.


      • Anonyymi

        Mutta USA takaa meille aseiden ostosmahdollisuudet ja myös osoittaa meille niiden käyttökohteet kuten se on tehnyt NATOn jäsenmaillekin Aasiassa ja Afrikassa. Pääsemme itse kokeilemaan miltä tuntuu ampua pakottein heikennettyjä kolmannen maailman asukkaita. Niitä voimme sitte kutsua oheisvahingoiksi. Tietenkin maksamme itse kaikki kulut ja otamme vastaa pakolaiset näistä maista USA kun ei huoli niitä.

        Meille on varattu pysyvä rooli nyt NATOn jäsenenä ja roolimme on esittää typerystä. Sen me totisesti osaamme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta USA takaa meille aseiden ostosmahdollisuudet ja myös osoittaa meille niiden käyttökohteet kuten se on tehnyt NATOn jäsenmaillekin Aasiassa ja Afrikassa. Pääsemme itse kokeilemaan miltä tuntuu ampua pakottein heikennettyjä kolmannen maailman asukkaita. Niitä voimme sitte kutsua oheisvahingoiksi. Tietenkin maksamme itse kaikki kulut ja otamme vastaa pakolaiset näistä maista USA kun ei huoli niitä.

        Meille on varattu pysyvä rooli nyt NATOn jäsenenä ja roolimme on esittää typerystä. Sen me totisesti osaamme.

        Täyttä totta haastelet tämä vitun USA saa vielä yellostonen viha päälleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täyttä totta haastelet tämä vitun USA saa vielä yellostonen viha päälleen

        roolimme on esittää typerystä. Sen me totisesti osaamme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        roolimme on esittää typerystä. Sen me totisesti osaamme.

        Suosittelen hyvää psykiatria ja mieluimmin yksityiseltä puolelta!


    • Anonyymi

      Vihdoin olemme vapaita ryssän ikeestä poissa on vainoin vuodet raskaat ja häpeän aika, vihdoi kansa sai äänensä kuuluviin kun vainolainen oli melkein kimpussa, kiitos Sanna tekii suurnaisteon taivutti NIinnistönkin lopulta. Olemme vihdoin yhtä kristittyjen veljien kanssa rinnalla Israelin pyhän kansan kuin ukrainan heimoveljen uljaan kasakan, niin liikutuin kun valtiomiehet maailman merkittävimmät Netanjahu ja Biden syleilivät toisiaa kristityt on vihdoin yhtä kansaa.

    • Anonyymi

      Oliko tuo edellinen vitsi, jos ei niin ainakin se vaatii omituista huumorintajua?

    • Anonyymi

      USA on kupannut suomalaisia jo kauan! Lentokone ja asemyyntihuijsuksilla!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8396
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe