Kuinka moni aloittanu painiharrastuksen karhunpainista? Suositteletteko laittamaan omia lapsia kokeilemaan? Yle Areenassa oli ohjelma: Pikku Kakkosen Rami suuntaa Ilmajoelle, painin syntysijoille ottaakseen selvää mikä saa pikkupojat ja pikkutytöt painikilpasille. Molskilla nähdään myös Marko Yli-Hannuksela ja Jarkko Ala-https://areena.yle.fi/1-3823097
Vastaukset 5
- Anonyymi
Paini tuskin on syntynyt Ilmajoella.
- Anonyymi
Kyllä se paini on syntynyt Ilmajoella. Riippuu mitä painityyliä tarkoitetaan.
- Anonyymi
Tarkoitettiin mitä vaan, niin ei ole.
- Anonyymi
Synnyinsijoillakin voidaan tarkoittaa mitä vaan. Oli miten oli, lukkopainia kannattaa kokeilla ja kokeilun jälkeen tehdä päätöksen että jatkaako vai eikö.
- Anonyymi
Eikös se prinsessa Diana ollut syntynyt Ilmajoen painisali n yläkerrrassa,haistellut rutiilikaasuja pienenä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493