Missä elokuva outokummusta?

Anonyymi-ap

Olikohan viime tai sitä edellinen kesä, kun sitä tehtiin keskellä kummunkatua. Nimeäkään en muista. Tietääkö joku, onko se jossain nähtävillä. Ohjaajana taisi olla Kervisen Tomi?

17

892

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täällä ne videokamerat raksuttaa usein kesäisin. Tiedä sitten, mitä he videoivat ja minne ne videot menee. Ehkä niitä ei julkaista ollenkaan, vaan ovat ikään kuin opetusvideoita?

• Anonyymi

Ainakin tanssijat tekevät joskus videoitaan näkyvästi. Ettei vain olisi ollut niitä?

• Anonyymi

Kaipaisiko huono itsetunto hieman pönkitystä muiden tekemänä elokuvana ??

Itse vaihdoin paikkakuntaa ja pääsin ahdistuksesta ja mulla menee hyvin, okun ahdasmielinen ilmapiiri ei sopinut mulle alkuunkaan, kuullut muidenkin näin haastaneen..

• Anonyymi

Mielenterveyspotilaille onkin hyväksi asua Polvijärvellä ja mukavaa, että nautit olostasi siellä. Poismuuttosi nosti kummasti Outokummun viihtyvyyttä. Ei täällä sinua kaivata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielenterveyspotilaille onkin hyväksi asua Polvijärvellä ja mukavaa, että nautit olostasi siellä. Poismuuttosi nosti kummasti Outokummun viihtyvyyttä. Ei täällä sinua kaivata.

Polvijärvi onkin vähintään 10 kertaa parempi paikkakunta Outokumpuun verrattuna välittömän ja välittävän ilmapiirin pohjalla.

Itse viihdyn Polvijärvellä hyvin, parempaa ja viihtyisämpää paikkakuntaa en tiedä. Höytiäinen antaa kalaa ja elämyksiä, kunnassa tarvittavat palvelut ja viihtyisä ympäristö asun..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Polvijärvi onkin vähintään 10 kertaa parempi paikkakunta Outokumpuun verrattuna välittömän ja välittävän ilmapiirin pohjalla.

Itse viihdyn Polvijärvellä hyvin, parempaa ja viihtyisämpää paikkakuntaa en tiedä. Höytiäinen antaa kalaa ja elämyksiä, kunnassa tarvittavat palvelut ja viihtyisä ympäristö asun..

Niin Outokumpu on MT paikkakunta ongelmaisia täynnä johtuu kaivosmyrkyista jotka jälkeläisillä aivokuormana syntymästään ja sen kyllä huomaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen asunut Polvijärvellä ja Outokummussa, en huomannut mitään eroa.
        Viihdyn kodissani, missä sitten sijaitseekaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ite MT ongelmia tuskin huomaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muutin Outokummusta Polvijärvelle ja stressitasoni laski ja elämänlaatu parani merkittävästi.
        Polvijärven ilmapiiri on välitön, avulias, toiset huomioonottava.. Täysi vastakohta Outokummulle.

Tämä on henkilökohtainen mielipiteeni, nautin elämästäni täällä nyt ja tulevaisuudessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muutin Outokummusta Polvijärvelle ja stressitasoni laski ja elämänlaatu parani merkittävästi.
        Polvijärven ilmapiiri on välitön, avulias, toiset huomioonottava.. Täysi vastakohta Outokummulle.

Tämä on henkilökohtainen mielipiteeni, nautin elämästäni täällä nyt ja tulevaisuudessa.

Polvijärvi on hyvä paikka asua.

• Anonyymi

Pekka ja Pätkä gynekologeina?

• Anonyymi

Asiahan ei minulle kuulu mutta ihmettelen mihin vittuun jäin

• Anonyymi

Tässä sitä taas ollaan. Ja minä vain kysyin elokuvasta, jota en ole netistäkään löytänyt, kun en tiedä edes sen nimeä. Mutta trollit valtasivat heti koko viestiketjun.

• Anonyymi

Ja eläin raiskaajat joita Okussa runsaasti

• Anonyymi

Olkoon mokoma elokuva vaikka hevon v***ssa, ovesta menet ulos niin pääset itse elokuvaan päätähdeksi. Niskat rutisee kun sinua tuijotetaan vajakkien toimesta, haastetaan puhdasta paskaa ja räkätetään perääsi..

• Anonyymi

Onko tää kylä tosiaan jo niin huonolla tolalla? Uskallanko enää käydä ulkoilemassa? Entä kaupassa?

• Anonyymi

Kaivoksen lapset niminen elokuva on tehty Outokummussa

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      138
      4330
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      334
      2169
    3. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      3
      2044
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      248
      1871
    5. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      106
      1790
    6. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      456
      1770
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      479
      1604
    8. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      57
      1429
    9. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      476
      1330
    10. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1316
    Aihe