Missä elokuva outokummusta?

Anonyymi-ap

Olikohan viime tai sitä edellinen kesä, kun sitä tehtiin keskellä kummunkatua. Nimeäkään en muista. Tietääkö joku, onko se jossain nähtävillä. Ohjaajana taisi olla Kervisen Tomi?

17

803

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täällä ne videokamerat raksuttaa usein kesäisin. Tiedä sitten, mitä he videoivat ja minne ne videot menee. Ehkä niitä ei julkaista ollenkaan, vaan ovat ikään kuin opetusvideoita?

      • Anonyymi

        Ainakin tanssijat tekevät joskus videoitaan näkyvästi. Ettei vain olisi ollut niitä?


    • Anonyymi

      Kaipaisiko huono itsetunto hieman pönkitystä muiden tekemänä elokuvana ??

      Itse vaihdoin paikkakuntaa ja pääsin ahdistuksesta ja mulla menee hyvin, okun ahdasmielinen ilmapiiri ei sopinut mulle alkuunkaan, kuullut muidenkin näin haastaneen..

      • Anonyymi

        Mielenterveyspotilaille onkin hyväksi asua Polvijärvellä ja mukavaa, että nautit olostasi siellä. Poismuuttosi nosti kummasti Outokummun viihtyvyyttä. Ei täällä sinua kaivata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenterveyspotilaille onkin hyväksi asua Polvijärvellä ja mukavaa, että nautit olostasi siellä. Poismuuttosi nosti kummasti Outokummun viihtyvyyttä. Ei täällä sinua kaivata.

        Polvijärvi onkin vähintään 10 kertaa parempi paikkakunta Outokumpuun verrattuna välittömän ja välittävän ilmapiirin pohjalla.

        Itse viihdyn Polvijärvellä hyvin, parempaa ja viihtyisämpää paikkakuntaa en tiedä. Höytiäinen antaa kalaa ja elämyksiä, kunnassa tarvittavat palvelut ja viihtyisä ympäristö asun..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Polvijärvi onkin vähintään 10 kertaa parempi paikkakunta Outokumpuun verrattuna välittömän ja välittävän ilmapiirin pohjalla.

        Itse viihdyn Polvijärvellä hyvin, parempaa ja viihtyisämpää paikkakuntaa en tiedä. Höytiäinen antaa kalaa ja elämyksiä, kunnassa tarvittavat palvelut ja viihtyisä ympäristö asun..

        Niin Outokumpu on MT paikkakunta ongelmaisia täynnä johtuu kaivosmyrkyista jotka jälkeläisillä aivokuormana syntymästään ja sen kyllä huomaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Polvijärvi onkin vähintään 10 kertaa parempi paikkakunta Outokumpuun verrattuna välittömän ja välittävän ilmapiirin pohjalla.

        Itse viihdyn Polvijärvellä hyvin, parempaa ja viihtyisämpää paikkakuntaa en tiedä. Höytiäinen antaa kalaa ja elämyksiä, kunnassa tarvittavat palvelut ja viihtyisä ympäristö asun..

        Olen asunut Polvijärvellä ja Outokummussa, en huomannut mitään eroa.
        Viihdyn kodissani, missä sitten sijaitseekaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen asunut Polvijärvellä ja Outokummussa, en huomannut mitään eroa.
        Viihdyn kodissani, missä sitten sijaitseekaan.

        ite MT ongelmia tuskin huomaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen asunut Polvijärvellä ja Outokummussa, en huomannut mitään eroa.
        Viihdyn kodissani, missä sitten sijaitseekaan.

        Muutin Outokummusta Polvijärvelle ja stressitasoni laski ja elämänlaatu parani merkittävästi.
        Polvijärven ilmapiiri on välitön, avulias, toiset huomioonottava.. Täysi vastakohta Outokummulle.

        Tämä on henkilökohtainen mielipiteeni, nautin elämästäni täällä nyt ja tulevaisuudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutin Outokummusta Polvijärvelle ja stressitasoni laski ja elämänlaatu parani merkittävästi.
        Polvijärven ilmapiiri on välitön, avulias, toiset huomioonottava.. Täysi vastakohta Outokummulle.

        Tämä on henkilökohtainen mielipiteeni, nautin elämästäni täällä nyt ja tulevaisuudessa.

        Polvijärvi on hyvä paikka asua.


    • Anonyymi

      Pekka ja Pätkä gynekologeina?

      • Anonyymi

        Asiahan ei minulle kuulu mutta ihmettelen mihin vittuun jäin


    • Anonyymi

      Tässä sitä taas ollaan. Ja minä vain kysyin elokuvasta, jota en ole netistäkään löytänyt, kun en tiedä edes sen nimeä. Mutta trollit valtasivat heti koko viestiketjun.

      • Anonyymi

        Ja eläin raiskaajat joita Okussa runsaasti


    • Anonyymi

      Olkoon mokoma elokuva vaikka hevon v***ssa, ovesta menet ulos niin pääset itse elokuvaan päätähdeksi. Niskat rutisee kun sinua tuijotetaan vajakkien toimesta, haastetaan puhdasta paskaa ja räkätetään perääsi..

      • Anonyymi

        Onko tää kylä tosiaan jo niin huonolla tolalla? Uskallanko enää käydä ulkoilemassa? Entä kaupassa?


    • Anonyymi

      Kaivoksen lapset niminen elokuva on tehty Outokummussa

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      422
      2948
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      100
      2266
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      343
      1939
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1883
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1737
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1207
    7. 158
      1202
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      95
      1130
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1042
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      927
    Aihe