Ajattelin kysyä vielä kerran Jns-Kitee-Sln. Akselin bi-naisista. Olemme pariskunta ja etsimme minulle bi-naista, koska olen kauan haaveillut naisten keskeisestä seksistä. Nykyisen mieheni kanssa olen vasta uskaltanut puhua mieltymyksestäni ja mieheni on tukenut täysin minua tässä lähes mahdottomassa tehtävässä. Onneksi sain tänään eräältä viehättävältä naiselta viestin jossa hän kertoi myös olleensa jonkin aikaa halukas kokeilemaan tyttöjen välistä rakkautta. No eihän se tietty täysin ole tyttöjen välistä, koska haluan mieheni myös ainakin hellii minuu.☺ Mielestäni kolmisinkaan ei olisi täysi mahdottomuus sillä haluaisin nähdä mieheni naivan vierasta naista. 🤗 Tähän mennessä hän ei ole ollut oikein suostuvainen kuin antamaan suuseksiä vieraalle ja myöskin vastaan ottamaan sitä. Toivottavasti löytyy tosiaan se ihana nainen jonka kanssa synkkaa ja päästään niin tyttöjen kesken naimaan että myös kolmisinkin. Mikäli nyt jotain naista / naisia alkoi kiinnostaa vaikka isommatkin sessiot tyttöjen kesken niin minuun saa yhteyttä tällä nimimerkillä. Useat tietää kyllä missä..☺🤗 Olisi myös ihanaa järjestää kunnon naisten ryhmä sessio ja voisin pyytää mieheni nauttimaan vaikka näkemästään. 😉🥰
Naisten välinen seksi ja FFM
0
382
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175670
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04621Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2252819- 432591
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452230Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332186Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731737Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme141578- 381410
- 1701334