Nyt se sitten lähti vihdoinkin

Anonyymi-ap

Nyt sain sitten vihdoinkin pillua.
Olen 17v poika ja ollaan nykyisen 19-vuotiaan naisystäväni kanssa oltu kimpassa muutama kuukausi. Ja nyt sitten päädyimme sänkyyn.
Oli kyllä vähän kömpelöä minun puoleltani koko touhu, mutta onnistuihan se sitten kuitenkin ihan hyvin.
Ja tuntui mahtavalta, en olisi uskonutkaan, kuinka hyvältä pillu tuntuu. On niin lämmin ja märkä, ettei tosikaan.
Tuo sisällä pysyminen oli oikeastaan se keskittymistä vaatinut juttu, muutaman kerran luiskahti ulos, kun innostuin tekemään vähän liian "pitkiä" vetoja.
Ja siinä vaiheessa, kun sain orkun, niin oli nahtavaa.
Tietysti kun naisystäväkin oli oikein kiihottunut ja voihki korvaani, mutta se, kun siemensyöksyni alkoi ja hän antoi mun päästää spermani pillunsa sisään.
Kietoutui oikein tukevasti muhun kiinni, etten olisi pääsytkään mitenkään luiskahtamaan hänestä ulos kesken syöksyn ja oli ihan mieletön tunne, miltä se tuntui kun siemensyöksy alkoi hänen sisällään.

15

1440

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      ai että vihdoin? minä yli 37v enkä ole saanut koskaan

      • Anonyymi

        No, ehkä saat joskus.


    • Anonyymi

      Ei muuta kun hyviä ja kiihkeitä hetkiä teille. Kyllä se siellä alkaa pysymään kun harjoittelette. Harjoitus tekee mestarin.

      • Anonyymi

        Kovasti kyllä harjoitellaankin:) Onneksi tyttöystäväkin tykkää ja päästää lähelleen, joka päivä 1-2 kertaa yhdynnässä. Sujuu jo hieman paremmin kuin reilu viikko sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovasti kyllä harjoitellaankin:) Onneksi tyttöystäväkin tykkää ja päästää lähelleen, joka päivä 1-2 kertaa yhdynnässä. Sujuu jo hieman paremmin kuin reilu viikko sitten.

        Tuo muuten on kiva juttu hänessä monen muunkin lisäksi, kun hän käyttää pillereitä:)
        Niin voi olla loppuun asti rauhassa sylikkäin ja saada orgasmin ihan vapaasti, eikä muutenkaan tarvitse sählätä kaiken muun lisäksi kortsujen kanssa.
        Ja totta kai opettelen myös miellyttämään häntä kanssa samalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo muuten on kiva juttu hänessä monen muunkin lisäksi, kun hän käyttää pillereitä:)
        Niin voi olla loppuun asti rauhassa sylikkäin ja saada orgasmin ihan vapaasti, eikä muutenkaan tarvitse sählätä kaiken muun lisäksi kortsujen kanssa.
        Ja totta kai opettelen myös miellyttämään häntä kanssa samalla.

        Hienoa, se toisen nautinnon opettelu kannattaa, ettei tuo 1-2 kertaa päivässä muutu pariin kertaan kuussa. Kiimaista syksyä teille toistenne sylissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa, se toisen nautinnon opettelu kannattaa, ettei tuo 1-2 kertaa päivässä muutu pariin kertaan kuussa. Kiimaista syksyä teille toistenne sylissä.

        Tuskin se laantuu noin harvaan ainakaan. Vaikka onhan tässä nyt tietysti alkuhuumaakin mukana.
        Mulla nyt tietysti tuon ekan seksikokemuksenkin vuoksi ja sitten muutenkin, joka suhdehan kuulemma on todella kiimainen ensialkuun.
        Mutta opetellaan ja ollaan halukkaita, eli eiköhän kiima jatku vielä tämän syksynkin jälkeen vielä.
        Ja on kyllä kiva huomata, kun hänkin nauttii ja tuleehan siitä aika hiton miehekäs ja ylpeä olo, kun saan annettua hänellekin orkun. Tai useammankin kerralla.
        EIlen mentiin oikein maisemareittiä, todella pitkät esileikit ja pidin häntä monella muullakin tavalla hyvänä. Maistelin ja silittelin ym ja yhdyntäkin kesti todella kauan, hyvin rauhallinen tahtia pidettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin se laantuu noin harvaan ainakaan. Vaikka onhan tässä nyt tietysti alkuhuumaakin mukana.
        Mulla nyt tietysti tuon ekan seksikokemuksenkin vuoksi ja sitten muutenkin, joka suhdehan kuulemma on todella kiimainen ensialkuun.
        Mutta opetellaan ja ollaan halukkaita, eli eiköhän kiima jatku vielä tämän syksynkin jälkeen vielä.
        Ja on kyllä kiva huomata, kun hänkin nauttii ja tuleehan siitä aika hiton miehekäs ja ylpeä olo, kun saan annettua hänellekin orkun. Tai useammankin kerralla.
        EIlen mentiin oikein maisemareittiä, todella pitkät esileikit ja pidin häntä monella muullakin tavalla hyvänä. Maistelin ja silittelin ym ja yhdyntäkin kesti todella kauan, hyvin rauhallinen tahtia pidettiin.

        Mites sillä imutus sujuu? Alussa ne vielä imeekin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites sillä imutus sujuu? Alussa ne vielä imeekin!

        Alussa pitää imuttaa! Vuoden päästä ne ei enää halukkaan!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Et ole käynyt festareilla? Maitopilluu tyrkyllä yl kysynnän!

      • Anonyymi

        Moni jo aika väljä mamujen jäljiltä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni jo aika väljä mamujen jäljiltä?

        Niin ja vaikka ei olisikaan, niin kuka helvetti nyt festaripilluun sekaantuu edes kortsun kanssa..?
        Minä en ainakaan, nehän on niin mällillä marinoituja värkkejä, joita on paukuteltu jo vaikka kuinka ja miten ties kuinka monella festarilla ja niistä voi saada ihan mitä tauteja tahansa.


    • Anonyymi

      Olen myös 17-vuotias. Alkusyksystä sain ensimmäisen kerran saman luokan tytöltä.
      Oli se eka kerta kyllä jännittävä. En ollut edes varautunut panemiseen. Olimme bileiten jälkeen puolen yön jälkeen kävelleet puistoon ja minun tavoitteeni oli oikeastaan päästä pitelemään tytön kuhtalaisen suuria rintoja. Hän ei pannut vastaan kun avasin puseron jatyönsin käteni rintalivin sisään. Oli ihana puristella sellaista rintaa. Suutelimme myös. Kun vedin rintaliivin kuppeja sivuun katsellakseni hänen nännejään hän yllätti minut täysin laittamalla kätemsä haarojeni väliin. Minulla oli seisokki rintojen pitelystä ja hän avasi vetoketjuni ja otti kaluni esiin. Päässäni löi kyllä tyhjää hetken verran ennen kuin tajusin mahdollisuuteni. Aika varovasti keräsin hänen pitkän hameensa ylös ja aloin tunnustella häntä reisien välistä. Hän oli alkanut runkata kaluani ja niin rohkenin työntää käteni sukkahousujen ja pikkuhousujen sisään ja tunnustella lämmintä ja kosteaa vakoa. Kun hän ei edelleenkään pannut mitenkään vastaan niin siinä puuta vasten sain kaluni uppoamaan hänen pilluunsa muutaman sentin verran. Sitten hän sanoi että käyttää pillereitä niin että voin kyllä työntää sen sisään. Eihän se niin helppoa siinä puuta vasten ollut, mutta sitten löytyi hyvä asento vaikka hän painoi voimakkaasti suuni vasten rintaansa. Nänni suussani sain aivan mahtavan orgasmin ja luulen että hänkin sai.
      Hiukan ujostellen siten korjailimme vaatetuksemme ja melko vaitonaisena saattelin hänet kotiovelleen. Koulussa vaihdoimme vain pikaisia silmäyksiä ja hymyjä. Odotan kovasti uutta mahdollisuutta, mutta rohkeus ei riitä selkeän ehdotuksen tekemiseen.

      Ensikertalainen

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8146
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2502
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2223
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      21
      1898
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1634
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1153
    Aihe