Kerropa syytelista.

Anonyymi-ap

Mistä kaikesta minua syytät. Ihan kiinnostaa, miten paljon on totta ja mikä kuviteltua.

Miete tuuleen.

19

320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kirjoittaja selvästi putki aivo mies

      • Anonyymi

        Ei ole. Kirjoittaja on nainen, joka haluaa tietää, mistä häntä syytetään. Hän ottaa vastuun teoistaan ja pyytää anteeksi, jos on tehnyt väärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. Kirjoittaja on nainen, joka haluaa tietää, mistä häntä syytetään. Hän ottaa vastuun teoistaan ja pyytää anteeksi, jos on tehnyt väärin.

        Älä yritä trolli mies. Tiedäthän kaikki että käyt täällä espoolainen insinööri miäs. Rikosilmoitus ja lasten suojelu tehty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. Kirjoittaja on nainen, joka haluaa tietää, mistä häntä syytetään. Hän ottaa vastuun teoistaan ja pyytää anteeksi, jos on tehnyt väärin.

        No onko sulla muka selkärankaa siihin mahtanen epäillä jos olet se joka/kuka mulla vois tul mieleen miten sulla vois olla selkärankaa kun valehtelevien selkärangattomien kanssa olet elämäsi lähestulkoon viettänyt ja vielä pojillesi otit miehenmalliksi samanlaisen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä yritä trolli mies. Tiedäthän kaikki että käyt täällä espoolainen insinööri miäs. Rikosilmoitus ja lasten suojelu tehty

        En tiedä asuiko kyseinen insinööri missäpäi uudenmaan alueella ennen muuttoaan lähemmä keskisuomea joka mul vois tuohon tulla mieleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä asuiko kyseinen insinööri missäpäi uudenmaan alueella ennen muuttoaan lähemmä keskisuomea joka mul vois tuohon tulla mieleen

        Just näin 👍👍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onko sulla muka selkärankaa siihin mahtanen epäillä jos olet se joka/kuka mulla vois tul mieleen miten sulla vois olla selkärankaa kun valehtelevien selkärangattomien kanssa olet elämäsi lähestulkoon viettänyt ja vielä pojillesi otit miehenmalliksi samanlaisen

        Luuletko sä mies, etä kaikki on jonkun misogyynisen narratiivin vietävissä? 🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. Kirjoittaja on nainen, joka haluaa tietää, mistä häntä syytetään. Hän ottaa vastuun teoistaan ja pyytää anteeksi, jos on tehnyt väärin.

        Ei sinua usko naiseksi kukaan ei edes ne itsekään jotka jotain puppua satuilee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko sä mies, etä kaikki on jonkun misogyynisen narratiivin vietävissä? 🥱

        Espoolainen trolli insinööri luulee


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        💋 ­­N­­­y­m­f­­­o­m­a­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18016873O

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      No pistäppä naamakuvas tänne ni kirjotetaan kaikki vuorollamme mistä kaikesta sua voi syyttää

      • Anonyymi

        Nyt vähemmät jamppa sitä pörriä heti


    • Anonyymi

      Minäpä kerron mistä voi syyttää:
      - oman edun tavoittelu: en vaaranna omaa hyvinvointiani enkä omaisuuttani toksisen, uteliaan, valehtelevan, seläntakana paskaa puhuvan kieroilijan seurassa, voi olla että olen saanut ko. henkilöstä huonon kuvan koska tällä oli paha olo tms. En siedä enkä pilaa elämääni ao. henkilön seuralla tai henkilöiden tässä tapauksessa, syyllinen
      - puhumattomuus ja kylmyys; ujous ja hämmennys sekä reaktio pettymyksen edessä, syyllinen
      - ylimielisyys; ilmenee kun en siedä ihmisen tapaa toimia mm. seläntakana, syyllinen
      - mustasukkaisuus, syyllinen
      - kerroin kavereille, mitä siellä tapahtui, syyllinen
      Lieventävä seikka: totesin, että tämä subjektiivinen kokemus asiasta
      - on/off tunteet; epäluottamus ja epäusko mahdollisuuksiin selvittää asioita, syyllinen
      - v!ttumaisuus; ehdottomasti syyllinen -> vain taivas on rajana, kun suutun

      Jäikö jotain mainitsematta?

    • Anonyymi

      Pistäkää arkkia pöydälle niin katotaan allekirjoitanko pöytäkirjan aina voi yrittää just näin se on trololoomies

    • Anonyymi

      Olen nainen ja sinä olet tunkeutunut kotiini. Seuraat minun tekemisiäni jotta voit haukkua täällä. Tirkistelet mua suihkussa käydessäni, paska. Teet ilkivaltaa, varastat, hakkeroit, stalkkaat myös työpaikassani. Kuuntelet puheluitani, revit vaatteitani. Et tee muuta kuin seuraat minua ,et edes tiedä mitä työnteko tarkoittaa. Olet mustasukkainen naikkonen, haukut minua rivoin tekstein. Luuseri.

      • Anonyymi

        Lesbo?


      • Anonyymi

        Ei kai sentään 😱?


      • Anonyymi

        Ritu?


    • Anonyymi

      Minä en syytä sinua mistään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      180
      1345
    2. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      311
      1050
    3. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      144
      1014
    4. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      23
      997
    5. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      96
      882
    6. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      848
    7. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      59
      835
    8. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      84
      818
    9. Nyt olis hyvä hetki tavata ja jutella

      Entinen parisuhde on paketoitu, ja nyt olisin vapaa mies sinun käyttöösi. Vieläkö tahdot mua? Aikaa on mennyt liikaa, mu
      Ikävä
      51
      768
    10. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      122
      762
    Aihe