Yritätkö nainen tahallasi

Anonyymi-ap

Tehdä kaivatustasi mustasukkaista?

57

873

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikään ei ole niin v* tuttumainen kuin mustasukkainen mies. Miksi kukaan sitä haluasi.

      • Anonyymi

        Koska jotkut on sairaita ja nauttii siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska jotkut on sairaita ja nauttii siitä.

        Ja vielä jatkan: inhoan itse liian mustasukkaisia naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska jotkut on sairaita ja nauttii siitä.

        Eiköhän sekin jo ole aika sairasta tulla näistä jutuista tulla mustasukkaiseksi. Tai olla mustasukkainen jos ei ole edes suhteessa toisen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän sekin jo ole aika sairasta tulla näistä jutuista tulla mustasukkaiseksi. Tai olla mustasukkainen jos ei ole edes suhteessa toisen kanssa.

        Tunnut hyvin olevan perillä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnut hyvin olevan perillä?

        Mistä? Ihan vaan mielipide tuo oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä? Ihan vaan mielipide tuo oli.

        Taidat olla niitä naisia ketkä tykkää tunteesta kun joku on vähä mustis?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla niitä naisia ketkä tykkää tunteesta kun joku on vähä mustis?

        Ihan miten vaan haluat ajatella. Se on sun oikeus. Mä kyllä tykkään niin paljon epävarmoista, kotrolloivista,haukkuvista ja ilkeistä miehistä joita mustasukkaiset yleensä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnut hyvin olevan perillä?

        Ohhoh! Onpas omituinen kommentti. Ja tämä ihmettely sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohhoh! Onpas omituinen kommentti. Ja tämä ihmettely sivusta.

        Niinpä. Taitaa joku olla minusta mustasukkainen. 😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan miten vaan haluat ajatella. Se on sun oikeus. Mä kyllä tykkään niin paljon epävarmoista, kotrolloivista,haukkuvista ja ilkeistä miehistä joita mustasukkaiset yleensä on.

        Hyvin sanottu tämä


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🍒 ­N­y­­m­­f­­­o­­­m­­a­­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18017020j

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      En. Tunteilla pelailu on lapsellista (enkä pidä mustasukkaisista miehistä).

    • Anonyymi

      Jotkut taitaa tykätä kyllä harrastaa semmosta. Minulla se tuntuu vaan pahalta ja alan kuolettaa tunteitani, jos ihastukseni tekee sellaista. Saa sitten olla sen toisen miehen kanssa, jos kerran on hänestä kiinnostunut.

      • Anonyymi

        Kauheaa olla suurennuslasin alla, jos on vaikka ystävällinen kaikille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauheaa olla suurennuslasin alla, jos on vaikka ystävällinen kaikille.

        Ystävyys on aivan eri asia. Toki oikeasti mustasukkaiset ihmiset eivät välttämättä ymmärrä sitä, joten heidän kanssaan suurennuslasin alle joutuminen on aina mahdollista.


    • Anonyymi

      Minä en ole kenenkään kaivattu, mutta kommentoin mustasukkaisuutta noin muuten. Mielestäni tervejärkinen ja -itsetuntoinen ihminen ei tahallaan halua satuttaa ketään, joka välittää hänestä. Ihmiset eivät ole mitään pelinappuloita.

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä.


      • Anonyymi

        Entä jos on hyväntahtoinen sadisti, ja toinenkin tykkää? Sivusta vaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos on hyväntahtoinen sadisti, ja toinenkin tykkää? Sivusta vaan...

        Ei nyt liity tähän mustasukkaisuuteen niinkään, mutta eikös se silloin olisi vaan hyvä asia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä.

        Hyvä, että joku on samaa mieltä.

        47:54


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos on hyväntahtoinen sadisti, ja toinenkin tykkää? Sivusta vaan...

        Miten voi olla hyväntahtoinen sadisti?

        47:54


    • Anonyymi

      Jaa, no en tietääkseni.

    • Anonyymi

      En mä osaa tollasta. Korkeintaan voisin yrittää aiheuttaa (tai lähinnä vain toivoa aiheuttavani) lieväasteista kaipuuta itseäni kohtaan. 🙂

    • Anonyymi

      En ole koskaan yrittänyt tehdä ketään mustasukkaiseksi. Mutta olen monesti aika pirteä, kun juttelen ihmisten kanssa ja käynyt mielessä pitäisikö vähän yrittää olla vakavampi, ettei mies luule, että flirttailen muille.

    • Anonyymi

      No siis mustasukkainen mies pettää, h u o r i t telee, hakkaa, haukkuu, huutaa, jättää jne. Joten hyvin harva haluu semmosta.

      Mä ainakaan en haluu.

      Tietty joku nainen joka ei tiedä mitä edessä siintää voi semmosta yrittää jos luulee et siitä seuraa pään silittelyä, pussailua, rakkaudentunnustuksia, kosintaa ja muuta halihalia ja pusipusia nyrkin ja ho rottelun sekä muiden muijien pa ne mi sen sijaan.

      T: Karoliina

      • Anonyymi

        Varmaan pätee ihan molempaan sukupuoleen. Sellainen kuka kovasti epäilee toista jostakin tekee sitä yleensä itse.


    • Anonyymi

      Ei mul tietääkseni ole sellaista.

    • Anonyymi

      Ei ollu tahallista. Minkä mä voin sille, et mies tuli mustasukkaiseksi vaikka mitään suhdetta ei ole. Olen innoissani, kun nään tuttuja ihmisiä ja se ei tarkoita muuta vaikka moni on mulle siitä sanonut, että flirttailen ihan tietämättä asiaa. Joten hankala varmasti sen henkilön tulkita, josta olen oikeasti kiinnostunut😄

    • Anonyymi

      En todellakaan yrittäisi tehdä kenestäkään mustasukkaista, päinvastoin vältellä semmoisen syntymistä kaikin tavoin. Semmosesta ei mitään hyvää seuraa.

    • Anonyymi

      En todellakaan. Minua ärsyttää aina sisäisesti kun muut miehet tulevat keskeyttämään meidät mutta haluan olla ystävällinen. En voi myöskään estää sitä jos on ihailijoita (aivan varmasti on hänelläkin) mutta en halua ketään muuta kuin hänet. Ketään muuta en katso samalla tavalla kuin häntä.

    • No mä luulet, ettei häntä pahemmin kiinnosta tekemiseni. Joten tuskinpa on mistään mustasukkainen😘

    • Anonyymi

      Mustasukkaisista miehistä olen saanut tarpeekseni.

      Kokemukseni mukaan naisen ei edes tarvitse 'tehdä' miestä mustasukkaiseksi, nämä osaavat ihan itse vilkuilla sivuille ja huomata kaikenlaista ja jankuttaa siitä keskenään loputtomiin. Oikeasti raskasta siitä tekee se, jos ei edes tiedä, mistä sua syytetään.

      • Anonyymi

        Se on kyllä huono juttu jos löytyy myötäilemään jotain jurpoja oli syytä tai oikeutta eli minkään näköistä suhdetta tai ei


    • Anonyymi

      Miten kaivattu voi tulla mustasukkaiseksi? Miksi pitäisi? Hän saa elää elämäänsä ja jos tykkää minusta ni tykkää ni tykkää jos ei ni sitte ei tykkää.

      En halua ihmistä joka on mustasukkainen.

    • Anonyymi

      Mihinköhän nainen pyrkii

      • Anonyymi

        Eteenpäin, lentokentälle, pururadalle? Aika abstakteja kysymyksiä sulla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eteenpäin, lentokentälle, pururadalle? Aika abstakteja kysymyksiä sulla

        Lyttyyn lyöty haluaa viestittää, että muitakin ottajia olisi. Siis jos mustis mies on alistanut, nimitellyt ja toitottanut naiselle sitä, että parempiakin olis tarjolla ja tuollaiseen ala-arvoiseen rumilukseen hän joutui pakosta tyytymään, johon kenenkään ei pitäisi. Henkinen ja fyysinen väkivalta kulkevat käsi kädessä.

        Ja just mustasukkaiset miehet pyrkivät alistamaan toisen, vievät tältä itsetunnon nälvimällä. Eli mustasukkaisuuspeleissä voi taustalla olla jotain tällaista.

        Tai mies itse flirttailee jatkuvasti uusille naisille, muttei salli samaa naiselle. Kaksinaismoralismi kukkii. Validaation etsintää huonossa suhteessa kai. Sen paikkaamista, mikä on viety. Loukkauksien kostoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lyttyyn lyöty haluaa viestittää, että muitakin ottajia olisi. Siis jos mustis mies on alistanut, nimitellyt ja toitottanut naiselle sitä, että parempiakin olis tarjolla ja tuollaiseen ala-arvoiseen rumilukseen hän joutui pakosta tyytymään, johon kenenkään ei pitäisi. Henkinen ja fyysinen väkivalta kulkevat käsi kädessä.

        Ja just mustasukkaiset miehet pyrkivät alistamaan toisen, vievät tältä itsetunnon nälvimällä. Eli mustasukkaisuuspeleissä voi taustalla olla jotain tällaista.

        Tai mies itse flirttailee jatkuvasti uusille naisille, muttei salli samaa naiselle. Kaksinaismoralismi kukkii. Validaation etsintää huonossa suhteessa kai. Sen paikkaamista, mikä on viety. Loukkauksien kostoa.

        Seura tekee kaltaisekseen. Pahoista tavoista voi päästää irti paremmassa suhteessa, jossa asioista puhutaan avoimesti eikä teatteriesitysten avulla.


    • Anonyymi

      En yritä. Mutta kaivatullani on oma kultansa kotona… välillä käy sillä tavalla ikävästi että kaipaan läheisyyttä ja tiedän hänen olevan omansa luona, joten haen sitä sitten muualta. Mutta tuskinpa hänellä on varaa siitä tulla mustasukkaiseksi.

    • Anonyymi

      Yritän

      • Anonyymi

        tiedät että olen joten voit jo lopettaa, tuo sattuu.


    • Anonyymi

      Luulen

    • Anonyymi

      Taidat olla mies omasta takaa mustasukkainen että ei sua tarvitse tehdä. 🤣

    • Anonyymi

      Mikähän näistä kommenteista on nyt falsedokumentoinnin arvoinen kun tällaisista tunteista puhutaan kysyn vaan korppikotka?

    • Anonyymi

      En yritä. Koska en usko että siinä onnistuisin. Vaikka uskon että pieni mustasukkaisuus pistäisi vipinää yhden kinttuihin ja toisi hänet luokseni, jos tykkää. Huom: JOS tykkää. Jossittelua kaikki.

      • Anonyymi

        Sellaisella voi olla myös täysin päinvastainen vaikutus. Saattaa myös riippua miten pitkälle mustasukkaiseksi tekemisen viet ja mitä muuta kaikkea keissiin liittyy. Yleensä silloin vain enää epätoivoisimmat tavoittelevat jos ei muita/parempia vaihtoehtoja ole. Heilläkin jotka syviä tuntevat on rajansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaisella voi olla myös täysin päinvastainen vaikutus. Saattaa myös riippua miten pitkälle mustasukkaiseksi tekemisen viet ja mitä muuta kaikkea keissiin liittyy. Yleensä silloin vain enää epätoivoisimmat tavoittelevat jos ei muita/parempia vaihtoehtoja ole. Heilläkin jotka syviä tuntevat on rajansa.

        Niin mutta jos mies olisi täysillä rakastunut naiseen ja nainen vaikka kertoisi, että joku muu pyysi ulos tms..pientä, niin voisihan se saada miehen lähestymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta jos mies olisi täysillä rakastunut naiseen ja nainen vaikka kertoisi, että joku muu pyysi ulos tms..pientä, niin voisihan se saada miehen lähestymään.

        Raja siinäkin on. Eikä kiristyksestäkään moni syty.


    • Anonyymi

      Se on mahdotonta, koska minulel ei ole kaivattua.

    • Anonyymi

      Voi en. Pois se minusta.
      Ei kun oikeasti, pitäisihän hänen tietää jo tähän mennessä paremmin. Kuin epäillä minua.

    • Anonyymi

      En yritä tehdä ketään mustasukkaiseksi. Olen tällä hetkellä sinkku ja pidän silmäni auki, jospa vastaan tulisi rakkaus. Ei siis ole syyt ätehdä ketään mustasukkaiseksi eikä tarvettakaan silloin, jos olen suhteessa.

    • Anonyymi

      Se on mahdotonta koska en kaipaa ketään. Ystävyys vain mahdollista. Minkäänlainen suhteilu ei kiinnosta.

    • Anonyymi

      On sairasta olla mustis sellaisesta, joka ei edes sillätavoin tykkkää sinusta.

    • Anonyymi

      En. Et viitsisi ajatella rumasti, kaikki epäilysi ovat turhia. Olet ainoa jota mietin

    • Anonyymi

      En usko että tämä aloittajaätmi ja skidejä vainoava kellotorninsoittaja on edes äitinsä kaivattu, kuin korkeintaan oikeussaliin

    • Anonyymi

      Miten teet päätelmiä? Pelottavaa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      375
      3546
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      129
      2519
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      126
      1785
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1270
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1137
    6. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      50
      1125
    7. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      161
      1095
    8. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      1063
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      908
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      47
      860
    Aihe