Eikös voi sannoo molemmat ku Pyhäsalmi on siis se ydinkeskusta ja muu osa on pyhäjärvi`? Ja onhan pyhäjärvi joskus ollu Pyhäsalmen nimenä (1993-1995).
Pyhäjärvi vaiko pyhäsalmi mutta jos pittää päteä niin
21
450
Vastaukset
- Anonyymi
siis että keskustassa asuva voi sanua että oon pyhäsalmelainen kun taas keskustan ulkopuolella asuva ei voi sanoa niin??
- Anonyymi
Saa sanoa, mutta ei ole...
- Anonyymi
Pyhäsalmi nimellä on niin huono maine ympäri Suomea, että eipä kannata mainostaa
- Anonyymi
Sama vika kuin Itä-Helsingissä muuttaneet pilanneet?
- Anonyymi
Paikkakunta tunnetaan eri puolella Suomea "nimenpyörittäjien kylänä".
Tämä on fakta.- Anonyymi
Onhan Pyhäjärvellä kuitenkin Job''kylä.
- Anonyymi
Uudet kyltit nelostiellä vielä sekoittaa nimiä. Junantuomatko niitä kylttejä tietämättään tekevät? Kyltti ohjaa Pyhäsalmeen mutta tekstiksi livahtanut Pyhäjärvi?? Mistä näitä neroja tulee?
- Anonyymi
Varmaan Komunrannalta. HIHI
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan Komunrannalta. HIHI
Maski päähän persut. Yksinkertaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maski päähän persut. Yksinkertaista.
Jallupullon korkki kiinni kepuli..
- Anonyymi
Tervetuloa Pyhäjärven Pyhäsalmeen.Pyhäsalmi on Pyhäjärven pääkaupunki.
- Anonyymi
OLIPA KERRAN KAUNIISSA TALOSSA PUNAINEN NAINEN JOLLA ON PÖHEIKKÖÄ VAIKKA MUILLE JAKAA
- Anonyymi
vaan sinä sait tyytyä nuolemaan omat näppisi--vai mitä
- Anonyymi
Niinnn. Vaihettaa toasen nimeä. Päästään julkisuuteen!
- Anonyymi
Päivän selvä asia : Pyhäjärvi on kunta ja kaupunki Pohjois - Pohjanmaalla. Ja Pyhäsalmi on kylä, vaikka keskustaajama . Eikä mikään kirkonkylä.
- Anonyymi
Pyhäsalmen yli kulkee kaksi tiensiltaa ja yksi rautatiesilta, ennen kuljettiin pyhäsalmen yli lossilla.Kylänä pyhäsalmi on kuin mikä muukin Pyhäjärven kylistä,ruotanen,kuusenmäki,niinimäki ja niin edelleen
- Anonyymi
Mutta mitä tarkoittaa emolahden tien ja nelostien risteyksessä kyltti: " Pyhäjärvi 3 min"?
- Anonyymi
Pyhäjärven kaupungin kuntakeskukseen on tuosta 3 min ajomatka! Hyvin loogista....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyhäjärven kaupungin kuntakeskukseen on tuosta 3 min ajomatka! Hyvin loogista....
HÖPÖ HÖPÖ! Vähintään 5 min ajomatka. Nopeusrajoitus 60 kmh, paitsi eihän se kepuleita koske HI hih
- Anonyymi
Oisiko että emobeachin rannasta pääsee uimaan pyhäjärveen? Ei tuossa muuta lookista selitystä oo?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504178
- 593712
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 412428
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086