Eläköön pyhäjärven voimailu-urheilulle ja painiurheilulle!

Anonyymi-ap

Pyhäjärvellä on aina painiurheilu ja voimailu-urheilu kukoistaneet . Toisin on joissakin muissa pitäjissä joissa esim saattaa olla enempi kestävyysurheilupainotteista. 10 vuoden aikana Pyhäjärvi on kunnostautunut yhdessä kestävyysurheilulajissa eli murtomaahiihdossa (tosin hommannut suurimman osan /melkein kaikki hiihtäjät Pyhäjärven ulkopuolelta) mut kyllä pyhäjärvinen urheilija on yleensä painija tai voimailija. Hurraa huuto pyhäjärven painijoille&voimailijoille. Sievistä ja Kalajoelta tulee myös paljon voimailijoita ja painijoita.

8

332

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Panourheilu on paradsta urheilua.

• Anonyymi

Ei ole kunnon voimamiestä pyhäjärvellä. Haapikkaalla suomen vahvin!

• Anonyymi

Aamuyöllä juottoloiden ympärillä on voimamiehiä.Mene testaamaan voimias.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aamuyöllä juottoloiden ympärillä on voimamiehiä.Mene testaamaan voimias.

Ei nykyään ole. Rauhottunut kylä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaik ompi kuollehet, mustan mullan maa, toimii noutopalveluna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä asia että porukka rauhoittuu ettei oo turhaa öyhöttämistä.

• Anonyymi

Maski päähän persut. Yksinkertaista.

• Anonyymi

1970-luvulla oli lähikuntien välinen painiottelu, jokaisessa sarjassa alkaen n 35 kg aina 120 kilosiin painia yrittäviin.. Sarja kerrallaan ottelu eteni tasaisesti, vuoroin voitti naapurin edustja ja vuoroin oman kunnan painija.
      Tultiin ylimpään painoluokkaan, oman kunnan edustaja oli linja-autokuski, pulska ja kova leuhkimaan voimillaan...sali haisi jo valmiiksi hiestä ja erityishajuista, mutta katsojakunta jännitti, ottaako tämä niin hiton kova oma mies voiton vastustajasta...tuomari heilautti kättä erän alkamiseksi...vastustaja tarttui omaa miestä vyötärölta, kaksin käsin otteella, nosti jalat irti maasta, ja heitti kenttään...selätti heti..oman kunnan edustajan ilmat pääsi pihalle isolla pierulla säestettynä ..ja se oli siinä..voiton vei "maaottelussa" naapurikunta , ja kotikentän salissa olijat nauroivat niin ettei loppua meinannut tullla.
      Eipä linja-autokuski sen jälkeen puhua pukahtanut voimistaan...

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      185
      8529
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4638
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4178
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3722
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3186
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2950
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2656
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      42
      2446
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2143
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2086
    Aihe