Naiset on tyhmiä

Anonyymi-ap

Se on todella ikävää kun osaavat puhua, mutta eivät ymmärrä vastauksista mitään. Olettavat kaiken niin kirjaimellisesti, mutta itse eivät osaa mitään suoraan sanoa. Puhu suoraan niin eivät kykene ymmärtämään. Puhu heidän omalla kielellään ja he eivät edes ymmärrä että heille puhutaan. Pitäisi varmaan kieltää naisilta äänenkäyttö kokonaan.😅

33

611

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos sinä et ymmärrä naisia niin ei se naisten tyhmyydestä kerro. 😉

      • Anonyymi

        No ei siinä mitään menetäkkään.😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei siinä mitään menetäkkään.😂

        Kaksoiskonsonantti on no-no.


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😍 ­N­­y­m­­­f­­o­­m­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18017221z

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      What??!! Eihän sen kauniimpaa ääntä olekaan kuin naisen ääni❣️ Nyt oon kyllä vahvasti eri mieltä aloittajan kanssa. Sivustajuuh

      • Anonyymi

        Kyllä on. Vihollisen tuskanhuuto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on. Vihollisen tuskanhuuto.

        Pitkään jaksanut ulista tuokin


    • Anonyymi

      No näinpä näinpä

      • Anonyymi

        Onko tämä joku uus 4chan?


    • Anonyymi

      Osa naisista on harvinaisen yksinkertaisia ymmärtääkseen miesten kommenteista, kysymyksistä, kuinka niihin tulisi vastata nasevasti.

      • Anonyymi

        Eikä sekään laitonta ole jos vaikka vähän osaakin mitä epäreilumpi tilanne sen kovemmat keinot


      • Anonyymi

        Olet väärässä


      • Anonyymi

        Kyllä. Valtaosaa miehistä ärsyttää eniten se, että heille ei vastaa yhtään mitään. 🤐


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä sekään laitonta ole jos vaikka vähän osaakin mitä epäreilumpi tilanne sen kovemmat keinot

        En oo vielä törmännyt mieheen, jolle en osaa vastata tavalla, mikä tyydyttää molemmat osapuolet:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Valtaosaa miehistä ärsyttää eniten se, että heille ei vastaa yhtään mitään. 🤐

        Yhtä lailla vastaamaton mies on tumpeloiden kärkeä 🤨. Löytyy yllättävän monista ikäryhmistä.


    • Anonyymi

      Kyllä on äiti ylpeä pojastaan. Ja isällä meni kusta joukkoon. Ei varmaan ymmärtänyt ei sanaa.

    • Anonyymi

      Monet huumeiden käyttäjät nk.kukkaiskansa kuvittelee puhuvansa viisaita ,🌻mikään muu ole kuin pridet mielessä.

    • No miehet ne vasta tyhmiä ovat, eivät osaa edes sitä puhumista. Ei osata lukea rivienvälistä, kuten naiset. Pitäisi varmaan kieltää miehiltä tollanen ruikuttaminen kokonaan😅

      • Minä ainakin yritän ymmärtää naisia. Vaikeaa se on, täytyy myöntää.


      • mustasusi kirjoitti:

        Minä ainakin yritän ymmärtää naisia. Vaikeaa se on, täytyy myöntää.

        Se on hienoa, että yrittää. Naisen mieli on moninkertainen.
        Kommentti oli lähinnä vittuilua aloittajalle. Naiset on aina toistensa puolella.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Se on hienoa, että yrittää. Naisen mieli on moninkertainen.
        Kommentti oli lähinnä vittuilua aloittajalle. Naiset on aina toistensa puolella.

        Se on hyvä että tuette toisianne. Mulle naiset on niin mysteerisiä olentoja. En tiedä mikä siinä on, mutta mun on vaan todella vaikea saada naisiin sellaista luontevaa puheyhteyttä. Joidenkin kanssa se melkein sujuu. Toisten kanssa ei sitten millään. Toki siinä vaikuttaa sekin, haluaako se toinen osapuoli edes kommunikoida. Monesti sen näkee heti, että ei halua mitää minun kanssa.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Se on hienoa, että yrittää. Naisen mieli on moninkertainen.
        Kommentti oli lähinnä vittuilua aloittajalle. Naiset on aina toistensa puolella.

        Ja täytyy sanoa vielä se, että sinä olet kyllä yksi esimerkki myös tässä. Sinäkin lopetit minulle juttelun aika lyhyeen. Eli kommunikointi naisten kanssa on vaikeaa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ja täytyy sanoa vielä se, että sinä olet kyllä yksi esimerkki myös tässä. Sinäkin lopetit minulle juttelun aika lyhyeen. Eli kommunikointi naisten kanssa on vaikeaa.

        voi ei . ettekö olleetkaan samiksia. voi hyvänen aika.


      • Anonyymi kirjoitti:

        voi ei . ettekö olleetkaan samiksia. voi hyvänen aika.

        Ei prinsessaakaan enää kiinnosta. Tiesin sen jo kauan sitten miten tässä tulee käymään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei prinsessaakaan enää kiinnosta. Tiesin sen jo kauan sitten miten tässä tulee käymään.

        mähän sanoin ettei prinsessa täällä ole vuodesta toiseen sun seurana. voisko kuule johtua sun asennevammasta ja suhtautumisesta elämään. prinsessa ei jaksanut sun itsetuhoisuutta


      • Anonyymi kirjoitti:

        mähän sanoin ettei prinsessa täällä ole vuodesta toiseen sun seurana. voisko kuule johtua sun asennevammasta ja suhtautumisesta elämään. prinsessa ei jaksanut sun itsetuhoisuutta

        Niin mutta sitten aletaan välttelemään ja ollaan hiljaa. Ei mitään kommenttia mihinkään. Ei edes sanota että missä teen väärin. Lakkaa vaan olemasta kaveri. Tämmöisiä naiset ovat.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin mutta sitten aletaan välttelemään ja ollaan hiljaa. Ei mitään kommenttia mihinkään. Ei edes sanota että missä teen väärin. Lakkaa vaan olemasta kaveri. Tämmöisiä naiset ovat.

        vittu kun mä just sanoin sulle. sun asennevamma ja suhtautuminen elämään negatiivisesti ei houkuta ketään tutustuu. Sä valitat kaikesta niin luuletko että sellanen tekee vaikutuksen ja se miten nimittelet vanhempia naisia. Ei tainnut prinsessa tykätä kun nimittelet 50 vuotiaita mummeleiksi. Luulit että prinsessa hyväksyy sellasen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        vittu kun mä just sanoin sulle. sun asennevamma ja suhtautuminen elämään negatiivisesti ei houkuta ketään tutustuu. Sä valitat kaikesta niin luuletko että sellanen tekee vaikutuksen ja se miten nimittelet vanhempia naisia. Ei tainnut prinsessa tykätä kun nimittelet 50 vuotiaita mummeleiksi. Luulit että prinsessa hyväksyy sellasen.

        No ilmeisesti ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vittu kun mä just sanoin sulle. sun asennevamma ja suhtautuminen elämään negatiivisesti ei houkuta ketään tutustuu. Sä valitat kaikesta niin luuletko että sellanen tekee vaikutuksen ja se miten nimittelet vanhempia naisia. Ei tainnut prinsessa tykätä kun nimittelet 50 vuotiaita mummeleiksi. Luulit että prinsessa hyväksyy sellasen.

        Kysyin aikoinaan prinsessalta mitä miletä hän on sun jatkuvasta valittamisesta ja asennevammasta itseään ja elämään kohtaa niin ei halunnut vastata. Nyt hän se kertoi olemalla hiljaa kokonaan. Hän ei halunnut loukata sutta sanomalla oikeaa mielipidettä näihin asioihin.


    • Anonyymi

      🤔 Minä se olen suoraan selvällä suomenkielellä kirjoittanut että en ole kiinnostunut.

      Silti on vaan jatkettu vainoamista.

      Että ei ne miehetkään nyt niin aina mitään ymmärrä.

    • Anonyymi

      Hei sovinisti! Naisissa on erilaisia ihmisiä kuten miehissäkin. Ei ole olemassa mitään naista, josta kaikki muut olisi kloonattu.

      • Kyllä naiset ovat hyvin samankaltaisia, niin kuin miehetkin ovat, monessa asiassa kuitenkin.


    • Anonyymi

      Tuo on vielä tyhmempää kertomusta naisista, että kyllähän tässä paukahtaa meikäläisellä se tuomarin nuija, tällaisia mainitessa. Ihan mainitsin vain...

      T.se on jossain, jossain....

      https://m.youtube.com/watch?v=Z5sgV-hviVM

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9849
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      402
      4266
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2956
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2845
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      226
      2640
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2634
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1833
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1676
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1610
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe