Villipeura ja asiakaspalvelu

Anonyymi-ap

Tässä hetken sivusta seuranneena tätä villipeuran toimintaa alan olla sitä mieltä että lopetan itsekkin kyseisessä paikassa käymisen….
Asiakkaita nakellaan ulos naamanperusteella jopa pöytään saatetaan tulla sanomaan että halutaan jonkun seurueesta poistuvan ilmeisestin heillä varaa valita asiakkaitansa…..
Portsarit riuhtoo vaatteista asiakkaita ulos kun kello alkaa olla pilkun verran..
Nyt ryhtiliikettä sinne asiakaspalveluun

26

2126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vai semmosta siellä nykyään?

      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🍒 ­N­­y­­m­­­f­o­m­­a­­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Ihan tyypillistä lajikäyttäytymistä persuilta

    • Anonyymi

      Kyllähän kuri ja järjestys pitää olla. Luuserit ja tunarit pois häiritsemästä kunnon kansalaisia. Suomi ensin ! 🇫🇮👍

    • Anonyymi

      Kyseinen paikka meni huonompaan suuntaan . Kyllä se ennen tätä nykyistä omistajaa oli ihan kiva paikka mut nyt kyl kaikkea muuta.!

      • Anonyymi

        Miten ne omistajat liittyy ulos nakkaamiseen? Onko ne oven pielessä sanomassa, jotta tuo ja tuo ulos?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten ne omistajat liittyy ulos nakkaamiseen? Onko ne oven pielessä sanomassa, jotta tuo ja tuo ulos?

        On.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On.

        Eivät luota portsarin ammattitaitoon? No onpa merkillistä touhua...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten ne omistajat liittyy ulos nakkaamiseen? Onko ne oven pielessä sanomassa, jotta tuo ja tuo ulos?

        Omistaja itse seisoskelee siellä järjestyksen valvoja lätkä rinnalla ja itse tulee sanomaan kenet haluaa poistuvat samalla kun toinen järjestyksen valvoja paasaa vieressä ja riuhtoo menemään….


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omistaja itse seisoskelee siellä järjestyksen valvoja lätkä rinnalla ja itse tulee sanomaan kenet haluaa poistuvat samalla kun toinen järjestyksen valvoja paasaa vieressä ja riuhtoo menemään….

        No onpa kuuluu meininkiä. Ajat on näköjään muuttuneet sitte viime käynnin.... Onko siellä samat poket, ku esim vuosi sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omistaja itse seisoskelee siellä järjestyksen valvoja lätkä rinnalla ja itse tulee sanomaan kenet haluaa poistuvat samalla kun toinen järjestyksen valvoja paasaa vieressä ja riuhtoo menemään….

        Joo taitaa tämä poroista valittaja siellä olla joka mersulla ajaa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo taitaa tämä poroista valittaja siellä olla joka mersulla ajaa :)

        En itseasiassa omista autoa enkä ajokorttia enkä pidä mersuja juuri minään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo taitaa tämä poroista valittaja siellä olla joka mersulla ajaa :)

        Poroista?


    • Anonyymi

      Vakkarit taitaa pyöriä siellä kun ei päästä minnekään muualle. Taksi on kallis ja kukaan ei suostu kuskaamaan😀

    • Anonyymi

      Rahattomat joutaakin poistaa ravintolasta!

      • Anonyymi

        Miten rahattomuus tähän liittyy? sieltä nakellaan porukkaa ulos vaikka juomat ois ostettu pöytään jo! Kyllä tarvitaan kilpailijaa ja pahasti!!!!


    • Anonyymi

      Onko tuolla sukurutsa kovin yleistä?

    • Anonyymi

      Eipä kannata siihen puljuun pakkautua..

      • Anonyymi

        Ylipäätään jos on ongelma ja kessua kärisee ketjussa niin se on näköjään 50 +-5 vuotta niin poistuu luonnollisella tavalla soppajonosta. Hoksasin kun katselin seurakunnan ilmoituksia. Tuttuja nimiä nuoruudesta😀


    • Anonyymi

      Tämäpä. ymmärrän kyllä että häiriökäyttäytyjät poistetaan mutta että ihmiset jotka ole tehneet edes mitään. taannoin tässä yksi vanhempi herrasmies poistettiin pöydästä vaikka herra joi tyytyväisenä kaljaansa nais seurassa

      • Anonyymi

        Eikat oo perää. Ei voi olla.


    • Anonyymi

      Ettei vain olisi mustasukkaisuutta, jos mies poistetaan naisen seurasta, on mistä ihailla seinäruusua itellä?

    • Anonyymi

      Eduskunta oli budjetoinut kesän hallitusneuvotteluihin 700 000 euroa, mutta Orpon hallitusneuvottelujen loppulasku oli 836 563,45 euroa.

      Antti Rinteen (sd) johtamat hallitusneuvottelut maksoivat neljä vuotta sitten 595 396,35 euroa.

      ENNEN Rinteen hallitusta suurimmasta hallitusneuvottelulaskusta vastasi Jyrki Kataisen (kok) kuuden puolueen hallitus, jonka neuvottelukustannukset ylittivät 300 000 euroa.

      Juha Sipilän (kesk) kolmen puolueen hallituksen neuvotteluista aiheutui 183 623 euron kustannukset.

      • Anonyymi

        Antti Rinteen (sd.) hallitus saatiin vuonna 2019 kasaan 53 päivässä eduskuntavaalien jälkeen. Petteri Orpolla (kok.) kesti 79 päivää.

        Sipilä piti rahatörsäilyt vähissä.


    • Anonyymi

      No villipaariin kun tulee klo 22.00 nämä keskitysleiri portsarit ne alkaa systemaattisesti heittää ulos porukkaa syy voi olla esim ulkona tupakoimassa käynti tai ei mitään syytä eihän Kainuussa käy enää kuin idiootit

    • Anonyymi

      Kyllä siellä rahassa Kainuussa ryvetään kun maksavat asiakkaat voidaan ulos heittää ilman mitään syytä sitten ihmetellään päälle kun on asiakas kato eikä kukaan enää käy

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      76
      5715
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2506
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe