Ketkä on lieksan älykkäimmät virkamiehet ja kunnallispoliitikot? Luulen että Lieksa on Pohjois karjalan kärjessä tässäkin asiassa.
Lieksan älykkäimmät virkamiehet ja kunnallispoliitikot.
15
412
Vastaukset
- Anonyymi
Turha on nimiä mainita koska jokainen on viisaampi kuin koko Suomen virkamiehet ja poliitikot yhteensä. Se on jo jotain!
- Anonyymi
Ei kyllä tule yhtään nimeä mieleen.
- Anonyymi
Muut kunnat on kateellisia.
- Anonyymi
Jokainen on paras versio itsestään
- Anonyymi
Määttänen,Reke ja persut.
- Anonyymi
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Muut kunnat on meille kateellisia. 🤭
- Anonyymi
Onko gfn maksanut ympäristöluvan kaupungille?
- Anonyymi
Tollot arvioivat viisaampiensa älykkyyttä! Jos Luoja antaa viran, antaa hän myös sen vaatiman älyn.
Mistä kummasta tollot voivat tietää kenenkään älykkyyden?
Kannattaa olla varovainen, voi diagnoosi tulla muuten kalliiksi.- Anonyymi
"Jos Luoja antaa viran, antaa hän myös sen vaatiman älyn."
Ei sitä "virkaa" Luoja anna. 😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Jos Luoja antaa viran, antaa hän myös sen vaatiman älyn."
Ei sitä "virkaa" Luoja anna. 😂Eikä älyäkään.
- Anonyymi
Minä tiedän, minä olen seurannut politiikkaa ja tiedän nämä asiat. Kaiken muunkin minä myös tiedän paremmin kuin kukaan muu. Sekä etu- että takakäteen minä tiedän kaikesta kaiken. Minä olen ja kehtaan sanoa puhujapöntöstä, minä olen reccu.
- Anonyymi
Persut kyllä melko älykkäitä Lieksassa🤣🤣. Keronen kun ymmärtäisi vaihtaa puoluetta näitten joukosta.
- Anonyymi
Kepulaiset ja demarit tunnetusti kusettavat omiaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008920
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265368- 534631
- 894390
- 583573
- 513346
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.583208Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262846Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv442666- 432601