Millaisessa tilanteessa olet viimeksi puhunut ikävän kohteenne kanssa?
Viimeisin tilanne kun näitte
80
1748
Vastaukset
- Anonyymi
monta kuukautta takaperin
- Anonyymi
Kuinka monta, millainen paikka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka monta, millainen paikka?
Ulkovarasto,missäs muuallakaan häntä näkisin.
- Anonyymi
Kopissa oltiin kahdestaan hetki.
- Anonyymi
Kopissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kopissa?
Ei se ny mikään pussauskoppi ollut :D
Sellainen kopin omainen tosi pieni huone. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ny mikään pussauskoppi ollut :D
Sellainen kopin omainen tosi pieni huone.Koskas tällainen tapahtui ja mitä siellä teit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koskas tällainen tapahtui ja mitä siellä teit?
Tuossa ylempänä mainittu. Ainakin katsottiin toisiamme silmiin.
Tapahtui viime viikolla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa ylempänä mainittu. Ainakin katsottiin toisiamme silmiin.
Tapahtui viime viikolla.Selvä sitten. Itse en ole ollut missään kopissa viime viikolla. 🙃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvä sitten. Itse en ole ollut missään kopissa viime viikolla. 🙃
Kait se koppi jotain toimiston virkaa suorittaa :D
- Anonyymi
Pidän niistä hetkistä kopissa kahden kesken
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidän niistä hetkistä kopissa kahden kesken
Joo , varmaan jonkun muun kun mun kans.
Me ei olla oltu ku yhden kerran .
- Anonyymi
Jos seinä lasketaan kaivatuksi niin ehkä n. viikko sitten.
- Anonyymi
En koskaan. Olen nähnyt hänet vain kaksi kertaa, en tiedä edes hänen nimeään.
- Anonyymi
Jotain ovessa oli oikeudesta ellen ihan väärin muista.
- Anonyymi
Perjantaina, vähän kurjissa merkeissä…
- Anonyymi
Kuinka niin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka niin?
Pientä erimielisyyttä oli ja se paisui siihen että näkemiset toistaiseksi ainakin ohi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pientä erimielisyyttä oli ja se paisui siihen että näkemiset toistaiseksi ainakin ohi
Okei. Meillä ei ollut erimielisyyttä , ei sitten koske omaa tilannetta.
- Anonyymi
Pari kuukautta mennyt jo siitä kun nähtiin ja juteltiin, minun luonani💔
- Anonyymi
Vein klapisäkin
- Anonyymi
Teamsissa juteltiin perjantaina.
- Anonyymi
Haikein syntymäpäivä koskaan.
- Anonyymi
Tänään viimeksi. Suljin silmäni, näin hänen kasvonsa ja puhuin hänelle sanomatta ääneen sanaakaan. Kuten joka päivä. Ajattelen häntä ja puhun hänelle ääneti muutaman sanan. Ne sanat vaihtelee, mutta yleensä ne on tyyliin "minulla on ikävä sinua", "muistathan, missä menetkin, että minä rakastan sinua", "toivon sinun olevan onnellinen", "olisitpa lähelläni", "hei huomasitko tänään auringon", "katsotkohan koskaan samaan aikaan kuuta tai tähtiä".
- Anonyymi
Suloista. Minä kiedoin käteni kaipaamani miehen olkavarsien/hartioiden ympärille takaapäin hänen istuessaan tuolilla tänään kuvitelmissani. Painoin oikean poskeni hänen vasenta poskeaan vasten. Jostain syystä kuvittelen usein, että voisin antaa ohimennen pienen rutistuksen hänelle noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suloista. Minä kiedoin käteni kaipaamani miehen olkavarsien/hartioiden ympärille takaapäin hänen istuessaan tuolilla tänään kuvitelmissani. Painoin oikean poskeni hänen vasenta poskeaan vasten. Jostain syystä kuvittelen usein, että voisin antaa ohimennen pienen rutistuksen hänelle noin.
Jos hän oikeasti ikinä tulisi ottamaan minusta kiinni, niin arvaa, mitä tapahtuisi? Arvaa ja lue sitten vasta loppuun tämä. Silmät kiinni nyt ja arvaa. Kiinni, minä sanoin. Nyt.
Ja nyt kun luet tätä, niin sanon, etten enää päästäisi pois. Ymmärrän nyt, miten kipeää se tekee. Vaikka olisinkin sitten omahyväinen, mutta en päästäisi. En ainakaan ennenkuin olisi puhuttu niin, että rauha olisi kummankin sisällä. Vasta sitten päästäisin, jos olisi pakko. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos hän oikeasti ikinä tulisi ottamaan minusta kiinni, niin arvaa, mitä tapahtuisi? Arvaa ja lue sitten vasta loppuun tämä. Silmät kiinni nyt ja arvaa. Kiinni, minä sanoin. Nyt.
Ja nyt kun luet tätä, niin sanon, etten enää päästäisi pois. Ymmärrän nyt, miten kipeää se tekee. Vaikka olisinkin sitten omahyväinen, mutta en päästäisi. En ainakaan ennenkuin olisi puhuttu niin, että rauha olisi kummankin sisällä. Vasta sitten päästäisin, jos olisi pakko.Etkö ole saanut vielä pidellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö ole saanut vielä pidellä?
Olen saanut. Lue tarkemmin. Kirjoitin, että en enää päästäisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja nyt kun luet tätä, niin sanon, etten enää päästäisi pois. Ymmärrän nyt, miten kipeää se tekee. Vaikka olisinkin sitten omahyväinen, mutta en päästäisi. En ainakaan ennenkuin olisi puhuttu niin, että rauha olisi kummankin sisällä. Vasta sitten päästäisin, jos olisi pakko.Arvasin väärin. :)
Toivotaan, että hän tulee luoksesi vielä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
A, sä voisit tehdä noin ihan hyvin, mutta silleen ystävälinjalla koska oot varattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
A, sä voisit tehdä noin ihan hyvin, mutta silleen ystävälinjalla koska oot varattu.
En valitettavasti ole A vaan S.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvasin väärin. :)
Toivotaan, että hän tulee luoksesi vielä.Samoin, arvasin väärin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen saanut. Lue tarkemmin. Kirjoitin, että en enää päästäisi.
Millainen tilanne? - eräs joka ei olisi halunnut sylistä pois
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen tilanne? - eräs joka ei olisi halunnut sylistä pois
Hän halusi. Hän lähti. Se tavallinen tarina, jos näin voi sanoa. Lähti.
- Anonyymi
Minä sanon hänelle joka aamu ja ilta mielessäni (*rakastan sinua aina*)
- Anonyymi
Ompa ihana tapa. ♡
Olen kyllä monesti miettinyt samoja asioita hänestä mutta en ole kokeillut tuota silmien sulkemista ja kasvojen kuvittelua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki Aat ei ole varattuja..!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvasin väärin. :)
Toivotaan, että hän tulee luoksesi vielä.Ei hän tule. Ison ikävän jätti. Siksi joka päivä sanon hänelle ääneti jotain. Jotain pientä. Jotain kaunista. En voi olla sanomattakaan. Ja en ole S enkä H tai R. Oon sivuhemmo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mee too!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai mieheke Ellä alkava mies!
- Anonyymi
Tämän kirjoitti siis sivuhemmo. Erästä naista ajatellen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinkas sattuikaan S - mies minä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinkas sattuikaan S - mies minä.
Sinäkö se olet, Tarzan??
- Anonyymi
Toissaviikolla, siellä missä lähes aina tapaamme.
- Anonyymi
Eilen tuli mittari täyteen, nyt riitti
- Anonyymi
En puhu hänelle enää. Sanoi että puhun liikaa (vuosi välissä näkemisestä).
- Anonyymi
Eikö häntä kiinnosta elämäni. Olin hetken hupia hänelle ja näen itseni kyllä aivan muutoin. Minusta hän ei ole ihan viisas.
- Anonyymi
Elokuun lopussa se oli.
- Anonyymi
Kirjoitin viestin paperille lauantaina.
- Anonyymi
Ei puhuta ei nähdäkään oikeaataan.
En pelaile En testaile, hän saa tehdä mitä vaan tai olla tekemättä hän läpäisi testin kauan sitten tai ei sellaista testiä mulla ole edes. Pidän hänestä. Mutta yksipuolista on tämä.
Halustani en tiedä, kun nähdään valovuosien välein niin ne tunteet on mitä milloinkin ja kun ihastumisesta on kauan. - Anonyymi
No me tavattiin siellä missä ennenkin.
- Anonyymi
Koska tapasitte?
- Anonyymi
niin nähtiin. miehelle tämä. katsoin vähän liian pitkään huulias/viiksiä ja hän huomasi tämän. oltiin tosi lähekkäin. huulet sattu olee n. silmien korkeudella ni ei pystyny hillitsee ja se miten katoit takasin.🔥
- Anonyymi
tavattiin pääsiäisenä♥️
- Anonyymi
Näimme vilaukselta ja tervehdimme. Muuten ei ole sanonut sanaakaan, olen hieman ymmälläni.
- Anonyymi
Sitä ei voi unohtaa. Siihen hetkeen olisi tahtonut jäädä....
- Anonyymi
Hetki on tulevassa, viimeiset sanat. Ovat onnessa ja ääni on vanhan särisevä. Sitten kun aika koittaa me emme sitä tiedä tai osaa odottaa. Siihen on aikaa, ja paljon tehtävää ennen sitä.
- Anonyymi
:)))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:)))
Rehellisesti sanoen en tiedä. Kun tätä on jatkunut niin pitkään, se porukka on minuakin hakannut tosissaan vuosia. En tiedä jaksanko elää vanhaksi. Loputonta taistelua että pääsisi eroon siitä heidän otteestaan. Rahaa palaa siihen että pääsee niiden ruokalistalta ja kiysasta pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rehellisesti sanoen en tiedä. Kun tätä on jatkunut niin pitkään, se porukka on minuakin hakannut tosissaan vuosia. En tiedä jaksanko elää vanhaksi. Loputonta taistelua että pääsisi eroon siitä heidän otteestaan. Rahaa palaa siihen että pääsee niiden ruokalistalta ja kiysasta pois.
Totisesti toivon että nämä vuosia vainonneet ja kiusanneet joutuisivat vastuuseen, ei itseä ihan ehkä täysillä 10 vuotta, mutta hirveää vahinkoa joka elämän alueelle, ja orjuutus on kyllä oikea sana ja alistaminen. Toivon että lahkomaisesti toimiva porukka joutuu vastuuseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totisesti toivon että nämä vuosia vainonneet ja kiusanneet joutuisivat vastuuseen, ei itseä ihan ehkä täysillä 10 vuotta, mutta hirveää vahinkoa joka elämän alueelle, ja orjuutus on kyllä oikea sana ja alistaminen. Toivon että lahkomaisesti toimiva porukka joutuu vastuuseen.
Toivottavasti saavat näistä pahaa ja paljon elämäänsä. Samaa mitä ovat tehneet. Täysin järkyttävää ja minusta pitäisi johtaa vankeustuomioon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti saavat näistä pahaa ja paljon elämäänsä. Samaa mitä ovat tehneet. Täysin järkyttävää ja minusta pitäisi johtaa vankeustuomioon.
Leena siellä on yksi syyllinen kotipiireistä, täällä on useampi Leena, samoin Mikael ja pääosassa Mikaelin suvusta Tohmolat ja Hintikat. Mikaelin jonkun exän puolesta mennyt työpiireihin ja aikoinaan yritykseen, missä Leena teki hirveää vahinkoa. Krista mistä lie suuttunut. Ihan järkyttävää toimintaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leena siellä on yksi syyllinen kotipiireistä, täällä on useampi Leena, samoin Mikael ja pääosassa Mikaelin suvusta Tohmolat ja Hintikat. Mikaelin jonkun exän puolesta mennyt työpiireihin ja aikoinaan yritykseen, missä Leena teki hirveää vahinkoa. Krista mistä lie suuttunut. Ihan järkyttävää toimintaa.
Vainoa ja painostusta olla muka hullu, niin että on tultu kotiin asti ja kidutettu reaktiota, huumattu ja tehty vaikka mitä. Voitte kokeilla kauanko jaksatte elää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vainoa ja painostusta olla muka hullu, niin että on tultu kotiin asti ja kidutettu reaktiota, huumattu ja tehty vaikka mitä. Voitte kokeilla kauanko jaksatte elää.
Lauri M ja Tuula Tohmola sekä mietin Sari s mikä rooli ollut. Naapuriin asti mennyt. Toivottavasti saadaan tutkintaan ha vankilatuomiot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lauri M ja Tuula Tohmola sekä mietin Sari s mikä rooli ollut. Naapuriin asti mennyt. Toivottavasti saadaan tutkintaan ha vankilatuomiot.
Juha Suomalainen ja it henkilö, haetaan tietoturvarikkomuksista jopa vankilatuomiota ja vainoamisesta myös. Esitetään myös vuosia sitten hoitohenkilökuntaa vastuuseen hoitovirheestä ja epäasiallisesta hoidosta, vaikea on. Mutta yritetään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juha Suomalainen ja it henkilö, haetaan tietoturvarikkomuksista jopa vankilatuomiota ja vainoamisesta myös. Esitetään myös vuosia sitten hoitohenkilökuntaa vastuuseen hoitovirheestä ja epäasiallisesta hoidosta, vaikea on. Mutta yritetään.
Henkirikoksessa motiivi ei vanhene.
- Anonyymi
Puhuttu. Varmaan silloin kun hän soitti minulle.
- Anonyymi
Milloin viimeksi juttelitte kasvotusten?
- Anonyymi
Milloin soitti?
- Anonyymi
Torilla tavattiin moro sanottiin
- Anonyymi
Jos voisin….
- Anonyymi
Hyvin arkipäiväinen tilanne, odotin hieman sattuisiko hyvä tuuri, ja tapaisin hänet. Hän näytti hemmetin hyvältä.
https://youtu.be/nFU9FyGJjJQ- Anonyymi
Samaa ajattelin minäkin näkemästäni.
- Anonyymi
Ai puhuttu... No varmaan pari sanaa vaihdettu useita vuosia sitten. Nykyään ei edes törmäillä kuin joskus ja jouluna. Viimeksi pikainen (mykkä) ohitus alkuvuodesta.
- Anonyymi
Kuukausi sitten näin viimeksi, kysyin häneltä vaan onko hän sinkku. Nainen meni aivan lukkoon, tuijotti minua silmiin 2-3 sekunnin ajan ja vastasi "eeeeeeeeeen ole".
No eipä se ikävän kohde varsinaisesti oo, kohta mennyt kiinnostus vaan. - Anonyymi
En halua puhua siitä tulee vain ikävä mutta haluan miehen tietävän rakastan eihän se tietenkään tätä tunnista eikä lue voin vain haaveissani olla
- Anonyymi
Sun autossa ja monta vuotta sitten.
- Anonyymi
Huomenta ohimennen, enempää ei ole rohjennut.
- Anonyymi
Prööt
- Anonyymi
Bannia puhutetaan kahdelta taholta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpon hallitus tulee leikkaamaan eläkkeitä!
Orpo suunnittelee eläkeuudistuksen tammikuulle 2025. Siihen mennessä työmarkkinajärjestöjen pitää tehdä suunnitelma siit3433730Niko Ranta -Aho kertoo ettei Sofia ollut hänelle sopiva nainen.
Ei ollut kannustanut häntä raittuiteen ,vaan teki juuri päinvastaisin ja olisi halunut siksi erilaisen naisystävän .2222564Miksi miehet jäävät lapsettomiksi Suomessa?
Suomessa jo puolet 35-vuotiaista miehistä oli lapsettomia. Osuus on kasvanut 10 prosenttia vuodesta 2015, eli todella no3952473Vakava onnettomuus
Kevätniemen sahalla tapahtunut illalla vakava onnettomuus, kuormaaja ja pakettiauto törmänneet yhteen. Kolme loukkaantun371717Miten ihmistä voidaan rangaista työttömyydestä, kun avoimia työpaikkoja ei edes ole kaikille ?
Vaikka kuinka työtön kuinka haluaisi työpaikan, hän ei sitä saa. Työttömiä työnhakijoita oli elokuun lopussa 249000 ja2321579Minun on aika
Siirtyä sivuun ja piiloon. En kuulu elämääsi enkä voi siihen tämän tapahtumasarjan jälkeen kuulua. Tiedät sen ja minä ti651517- 281317
- 181241
Olisitko nainen halunnut oikeasti
olla jollainlailla tekemisissä vai miks kyselit ? Olisitko halunnut vain sotkea päätäni enemmän kun se on jo muutenkin s571032Niko Ranta-ahon kirja
Tosi kiinnostava. Että on huumeidenkäyttäjä ja diileri. No parempi sentään kuin pedo Sillanpää1281020