Jos on vuosia kiertänyt naista kuin kissa kuumaa puuroa, hiukan avannut tälle sydäntään ja saanut kuulla ehkä, mutta silti olosuhteiden pakosta joutunut vetäytymään, onko vielä toivoa saada hänet?
Vai menikö tilaisuus jo kerrasta ohi? Kannattaako vielä yrittää vai luopua toivosta?
Mitäpä mieltä palstan naiset on asiasta?
Tunnustaako lopulta?
68
1354
Vastaukset
- Anonyymi
Yritä, jos olosuhteet ovat muuttuneet,
- Anonyymi
Miten muuttuneet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten muuttuneet?
Omat olosuhteet on muuttumassa. Hänen kohdallaan ehkä eivät. ..
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omat olosuhteet on muuttumassa. Hänen kohdallaan ehkä eivät. ..
ApMitäs nämä olosuhteet ovat? Lokeroajatteluihmiset ovat myös monesti hyvin rajottuneita ja ihmiset eivät kyllä siltä osin muutu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs nämä olosuhteet ovat? Lokeroajatteluihmiset ovat myös monesti hyvin rajottuneita ja ihmiset eivät kyllä siltä osin muutu.
Olen eroamassa pitkään hiipuneesta liitosta. Ihastuin toiseen naiseen jo vuosia sitten, mutta reaaliteettien vuoksi joutunut pysymään etäällä. Ihastuminen oli tahatonta, mutta se herätti näkemään oman pahan olon suhteessa. Kokeiltu korjata liittoakin tuloksetta.
Lokeroajattelu ei sovi minulle, enkä tekeydy muuksi kuin mitä tunnen olevani olevani ja tuntevani. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen eroamassa pitkään hiipuneesta liitosta. Ihastuin toiseen naiseen jo vuosia sitten, mutta reaaliteettien vuoksi joutunut pysymään etäällä. Ihastuminen oli tahatonta, mutta se herätti näkemään oman pahan olon suhteessa. Kokeiltu korjata liittoakin tuloksetta.
Lokeroajattelu ei sovi minulle, enkä tekeydy muuksi kuin mitä tunnen olevani olevani ja tuntevani.Onnea kaikkeen uuteen.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18018605v
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Miehenä sanon tähän, kun en viitsi käydä yhden kommentin takia vaihtaa sukupuolta, että ei kannata jäädä enää kitkuttelee, jos jo vuosia on mennyt odotellessa. Ei se oo enää elämää.
- Anonyymi
Ämissä kohtaa se sun mielestä on muuttunut ”ei elämäksi?
- Anonyymi
Mieti vastausta tarkkaan. Kukaan ei halua olla tekemisissä ihmisen kansaa jolla ei Ile harmainta hajuakaan toisesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ämissä kohtaa se sun mielestä on muuttunut ”ei elämäksi?
Siinä kohtaa, kun on odottanut kauan ja kun viimein pystyy tajuamaan, miten turhaa se odottaminen on. En puhu mistään tuntemattoman odottamisesta vaan itselle tärkeän ihmisen ja sellaisen, jonka on tuntenut jo aiemmin. Ei tietenkään tuntematonta ja sen odottamista voi verrata samalla tavalla.
- Anonyymi
Olet tuhlanut aikaasi.Unohda koko henkilö ja jatka elämää.
- Anonyymi
Vähän hämäräksi jäi, kirjoittiko ap siitä kiertävästä miehestä vai onko itse se.
- Anonyymi
Luin uudelleen. Mies siis on ottanut naiseen etäisyyttä ja kysyy mahdollisuuksistaan suhteessa naiseen. Taitaa olla ihan sinusta itsestäsi kiinni, josko saat vakuutettua hänet että olet luotettava ja turvallista seuraa. Enimmäkseen naiset haluaa turvallista seuraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luin uudelleen. Mies siis on ottanut naiseen etäisyyttä ja kysyy mahdollisuuksistaan suhteessa naiseen. Taitaa olla ihan sinusta itsestäsi kiinni, josko saat vakuutettua hänet että olet luotettava ja turvallista seuraa. Enimmäkseen naiset haluaa turvallista seuraa.
Turvallinen olisin hänelle. Hiukan epävakaata signaalia olen tosin antanut, olosuhteiden vuoksi suurelta osin.
Kun et tunne toista kunnolla, et uskalla heittäytyä etkä tehdä peruuttamattomia päätöksiä kovin helposti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turvallinen olisin hänelle. Hiukan epävakaata signaalia olen tosin antanut, olosuhteiden vuoksi suurelta osin.
Kun et tunne toista kunnolla, et uskalla heittäytyä etkä tehdä peruuttamattomia päätöksiä kovin helposti.Mitkä nämä olosuhteet ovat? Turvallisuus on kaiken a ja o se on totta. Se että toinen alkaakin käyttäytymään ristiriitaisesti ilmaisematta miksi luo sitä epäturvallisuuden tunnetta kun toisesta ei voi ollakkaan enää varma. Se rikkoo ja saa kääntymään poispäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitkä nämä olosuhteet ovat? Turvallisuus on kaiken a ja o se on totta. Se että toinen alkaakin käyttäytymään ristiriitaisesti ilmaisematta miksi luo sitä epäturvallisuuden tunnetta kun toisesta ei voi ollakkaan enää varma. Se rikkoo ja saa kääntymään poispäin.
Lue aiempi kommenttini 21.9 2023 klo 21:43:25.
Hän tietää että olen hänelle turvallinen. Epätietoisuus tekee kaikesta vaikeaa. Kun et tunne toista tarpeeksi, jotta uskaltaisit hypätä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lue aiempi kommenttini 21.9 2023 klo 21:43:25.
Hän tietää että olen hänelle turvallinen. Epätietoisuus tekee kaikesta vaikeaa. Kun et tunne toista tarpeeksi, jotta uskaltaisit hypätä.Oletko yrittänyt tutustua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko yrittänyt tutustua?
Olen, mutta näemme aina väärässä ympäristössä, jotta rauhallinen keskustelu voisi toimia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen, mutta näemme aina väärässä ympäristössä, jotta rauhallinen keskustelu voisi toimia.
Näettekö usein?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näettekö usein?
Ma- pe, työajalla. Aikalailla paljon siis.
- Anonyymi
Kovasti riippuu siitä, miten tuo oikeasti meni. Jos sinä olit se joka perääntyi sen ehkä vastauksen jälkeen, ja teit sen vielä ovet paukkuen, niin eiköhän se ollut siinä.
- Anonyymi
Jossain oli maininta, että mies kyllä näkee vaivaa ja ilmoittaa kohteelle, jos oikeasti löytyy tunteita ja haluaa naisen. Tiedä sitten ..
- Anonyymi
Oikeat miehet, ei pojankoltiaiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeat miehet, ei pojankoltiaiset.
Koivujen heiluntaa kesätuulessa. Aurinko paistaa pilvien välistä, pääskyt livertelevät taustalla. Mies kävelee kaivolle, josta kansallispukuun pukeutunut nainen nostaa juuri vesisankoa. "Krö- höm. Tuota Maire.. Minä kun olen katsellut sinua jo pitkään... ja ollaan tunnettu jo vuosia... niin alkaisitko jakamaan samaa jääkaappia kanssani?"
Oliko tuossa tarpeeksi oikeaa miestä? Suomi- Filmin ajalta, melkein.
- Anonyymi
Eiköhän tuo ole kahden ihmisen välinen juttu selvitellä tunteitaan.
He itse tietävät parhaiten mitä tehdä ja mitä haluavat tehdä. - Anonyymi
Itse toivoisin että hän palaisi elämääni. Jos et ole suoraa kielteistä lausetta kuullut, et tee mitään väärin jos kerro mitä tunnet ja toivot.
- Anonyymi
Jättää se mies jo rauhaan!! On varmaan avilliitossa ollut vuosikymmeniä!
- Anonyymi
Itse myös toivoisin, että hän palaisi elämääni. Sivusta mies.
- Anonyymi
Unohda äläkä tee itsestäsi pelleä.
- Anonyymi
Jos on jotain jo kielteistä tapahtunut aiemmin. Älä leiki tulella vaan jatka matkaasi toisaalle.
- Anonyymi
Teet niinkuin sydämesi sanoo. Jos haluat hänet, niin tee kaikkesi sen eteen, että saat hänet. Mitään ei saa, jos ei uskalla yrittää. Nainen tykkää, että mies näyttää tunteensa tosissaan, eikä tarvi arvailla.
- Anonyymi
Juurikin näin, tarvitaan suoria sanojakin osoittamaan niitä tunteita. Kun sanoo että on ihastunut toiseen niin siinä ei ole sitten enää mitään epäselvää.
- Anonyymi
Lopeta se kuuman puuron kiertely ja kaartelu niin teoin kuin sanoin ja näytä mitä ajattelet. Se on se yksi ja ainut mahdollisuus jota et vielä ole käyttänyt.
- Anonyymi
Teethän niin itsekin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teethän niin itsekin?
Tottakai
- Anonyymi
En muuta sano kuin... Tule jo niin loppuu tämä ikuinen näppäily...Sinulle
- Anonyymi
Kenelle?
- Anonyymi
Yrittänyttä ei laiteta. Mihin? No, en tiedä. Mut aina pitää kertoa, joskus voi onnistaakin.
- Anonyymi
Pakko se on kokeilla, ja vähän yrittääkin. Kun tunteet toista kohtaan ei haihdu eikä toiveet yhteisestä jatkosta katoa, niin johan se on sanottava naiselle. Kun lähelle tullessa aika pysähtyy, syke hidastuu, ajatus katoaa. Vähän kuin jossain vorteksissa olisi silloin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakko se on kokeilla, ja vähän yrittääkin. Kun tunteet toista kohtaan ei haihdu eikä toiveet yhteisestä jatkosta katoa, niin johan se on sanottava naiselle. Kun lähelle tullessa aika pysähtyy, syke hidastuu, ajatus katoaa. Vähän kuin jossain vorteksissa olisi silloin.
Siis kaikennielevässä pyörteessä? Hekumallista.
- Anonyymi
Kierrä vain . Et tule koskaan saamaan häntä kiertelemällä.
- Anonyymi
Niken sanoin: just do it
- Anonyymi
Niinhän se pitää, jos jotain aikoo saavuttaa.
Just do it.. ..
- Anonyymi
Ajatusten sivuvirrasta:
Despite of everything would consider you in anything 💜
-Ap-- Anonyymi
Just be my everything
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just be my everything
Would be yours if you just take my hand and say it.
Eli suomeksi: Tässä oon. Ei sun tartte kuun tulla ja tarttua käteeni ja sanoa "oothan mun". Silloin joko kuolen äkilliseen sydänpysähdykseen tai sitten hyppään riemusta kattoon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Would be yours if you just take my hand and say it.
Eli suomeksi: Tässä oon. Ei sun tartte kuun tulla ja tarttua käteeni ja sanoa "oothan mun". Silloin joko kuolen äkilliseen sydänpysähdykseen tai sitten hyppään riemusta kattoon.Paljon koristesanoja mutta onko sitä uskallusta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljon koristesanoja mutta onko sitä uskallusta?
Sehän se ongelma on. Kun ei tunne toista kunnolla uskaltaakseen hypätä tyhjyyteen häntä lähestyessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän se ongelma on. Kun ei tunne toista kunnolla uskaltaakseen hypätä tyhjyyteen häntä lähestyessä.
Pitäs sen verran hypätä ettei ole niin tuntematon tai sitten jos olet niitä ihmisiä jotka repii laastarin irti kerrasta niin kerrot vaan suoraan ja yllättäen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäs sen verran hypätä ettei ole niin tuntematon tai sitten jos olet niitä ihmisiä jotka repii laastarin irti kerrasta niin kerrot vaan suoraan ja yllättäen
Aloitan varovasti ja repäisen lopuksi. Laastarin kanssa ja muutenkin. On tullut jo kirjoiteltua ajatukset valmiiksi, ettei ihan miettimiseksi mene kun ei muista hänen lähellään mitään. Blackout, olen ja hengitän, ja katson häntä silmät sydäminä osaamatta sanoa mitä piti. Muistiosta voi vilkaista apua😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitan varovasti ja repäisen lopuksi. Laastarin kanssa ja muutenkin. On tullut jo kirjoiteltua ajatukset valmiiksi, ettei ihan miettimiseksi mene kun ei muista hänen lähellään mitään. Blackout, olen ja hengitän, ja katson häntä silmät sydäminä osaamatta sanoa mitä piti. Muistiosta voi vilkaista apua😊
Harjoittelee ja kertaa niin sanat löytää tiensä ulos blackoutin aikanakin. Onnea ja menestystä.
- Anonyymi
No tottakai tunnustat, kiikkustuolissa ei tartte sitten ihmetellä että miksen edes koittanut. Ja kyllähän vaisto sanoo usein oikein jos tuntuu että toinenkin välittää.
- Anonyymi
Harmi kun en näe häntä päivittäin että voisin omia tämän aloituksen.. neuvoisin kuitenkin ottamaan asian puheeksi niin ei tarvi katua.
- Anonyymi
Jos olet vuosia pelleillyt niin oot arveluttava tapaus.
🍁- Anonyymi
Pelleillyt on ihan väärä sana. Tarinassa on monta muuttujaa, eikä mikään ole niin yksinkertaista. Sanottukin on paljon, jäänyt sanomatta liikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelleillyt on ihan väärä sana. Tarinassa on monta muuttujaa, eikä mikään ole niin yksinkertaista. Sanottukin on paljon, jäänyt sanomatta liikaa.
Omalla nimellä ja kasvoilla puhuminen olisi ollut tärkeintä. Siitä johtuen 🎭 ja niihin liittyvät valheet veivät mukanaan kaiken hyvän.
Itsesuojeluvaisto on nyt parasta itselleni tässä haavoittavassa elämäntilanteessa.
Luottamus on se joka ansaitaan rehellisyydellä ja aitoudella. Ei selittelyllä palstalla.
🍁 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omalla nimellä ja kasvoilla puhuminen olisi ollut tärkeintä. Siitä johtuen 🎭 ja niihin liittyvät valheet veivät mukanaan kaiken hyvän.
Itsesuojeluvaisto on nyt parasta itselleni tässä haavoittavassa elämäntilanteessa.
Luottamus on se joka ansaitaan rehellisyydellä ja aitoudella. Ei selittelyllä palstalla.
🍁Erehdyt henkilöstä ja pahasti.
Hänelle puhuin tänään face to face. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erehdyt henkilöstä ja pahasti.
Hänelle puhuin tänään face to face.What ever. Vastasin kuin pennulle menneisyydestä. Hyvä jos joku tänne kirjoittavista puhuu oikeasti kasvotusten. Bye bye.
- Anonyymi
Kerrottu hänelle halusta puhua kaikesta mitä on jäänyt meidän välillä kesken ja selvittämättä. Pallo on nyt hänellä, toivottavasti haluaa käydä ne kanssani läpi. Ellei, niin sekin ratkaisee jo paljon. Jos haluaa kuulla, vedän kolme ässää hihasta: hertta, hertta ja hertta.
-Ap-- Anonyymi
Minkä verran ikäeroa teillä on.
- Anonyymi
Tänään kerroit? No kuitenkin, hyvä että otit asian puheeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä verran ikäeroa teillä on.
Sellaiset n. 10 vuotta, olen se vanhempi.
Kumpi sattuu enemmän, verhottu totuus vai avoin totuus? Ja kumpaa se avoin totuus, tunnustus, voisi sattua enemmän ja/tai pidempään?
- Anonyymi
Johan vaikeita kysyt. Avoin totuus sattuu minua enemmän, jos saan kylmää vettä niskaan. Hän tietää aika hyvin tunteistani, mutta suora tunnustus minulta voi osua syvälle ja sekoittaa paljon asioita. Kaikessa on kääntöpuolensa.
Anonyymi kirjoitti:
Johan vaikeita kysyt. Avoin totuus sattuu minua enemmän, jos saan kylmää vettä niskaan. Hän tietää aika hyvin tunteistani, mutta suora tunnustus minulta voi osua syvälle ja sekoittaa paljon asioita. Kaikessa on kääntöpuolensa.
On pakko vain asetella sinulle kysymyksiä, kun vastauksia minulla ei ole. Eikä ole kellään muulla kuin sinulla itselläsi, jos ei vielä, niin ehkä muutaman kysymyksen jälkeen...
Se vanha, hassu sanonta pitää paikkansa sinunkin tilanteessasi:
-Kakkua ei voi sekä syödä että säästää.
Ja sen päälle voisi lisätä omiin kokemuksiini perustuvan itse itselleni kehittämäni "viisauden" tai muistilapun:
-Välitila on pahin paikka olla.
- Anonyymi
Meinasit si elämäs tuollaiseen käyttä no kai niitä olis huonompiakin tapoja elämänsä tuhlata mu onnea kyttäys keikkoihisi
- Anonyymi
Huoh. Kun se ihminen on koko ajan siinä silmien alla, tekemisissä ja puheyhteydessä. Aihealue on ainoa muuttuva tekijä kanssakäymisessä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1606981
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264088- 473397
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1353138- 512906
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262286- 432256
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722013Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551975- 291856