Tere vaan kaikile Kankaanpään Hese-kansalle!
Oon tässä miettiny, että koska sitä Grimace shakee alakaa olla meirän paikallises Hesburgeris tarjolla. Kuulemma se on tullu Yhdysvaltain Ohiosta. Miul ois kova himo maistaa sitä herkkua, josta kaikki puhuu!
Onks kellään täälä tiedos, koska Grimace shake tulee meille? Mää oon kuullu, että se maistuu niinku vadelmajäätelöltä. Ja onhan se Grimacen värinenkin! Jos joku on jo saanu maistaa, niin kertokaa ihmeessä millasta tavaraa se on.
Toivottavasti meirän Hesburgeri kuuntelee meirän toiveita ja pistää Grimace shaket tarjolle pian. Ei kai ne vaa Amerikkaan voi jättää! Olis tosi mukavaa, jos tästä sais keskustelun aikaseks ja ehkä meirän äänet kuuluu Hesen pääkonttorille asti.
Pistäkää siis kommenttii, jos ootte kans Grimace shaketten perään! Ja jos joku tietää milloin ne tulee, niin kertokaa ihmeessä. Ois kiva tietää, kuinka kauan täytyy enää odottaa herkkua Kankaanpään Hesessä.
Kiitos ja moikka!
Hesburger gyat
20
934
Vastaukset
- Anonyymi
Selvitä asia itte äläkä täällä itke
- Anonyymi
Miksi hese palkkaa vain sellaisia tatuoituja pikkutyttöjä myymälöihinsä.
Menee ruokahalut.
Lähdin siis kotiin keittämään HK sinistä.- Anonyymi
Isot on ongelmat
- Anonyymi
mmmitä sä niitä tuijotat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mmmitä sä niitä tuijotat
On sulla murheet
- Anonyymi
On sulla ongelmat
- Anonyymi
Piäre vaan, se helpottaa!
- Anonyymi
Jatkuva piäreskely on iso ongelma.
- Anonyymi
Onko Kankaanpään homppelit opineet hengaamaan ukrainalaishomppelien kanssa torilla?
- Anonyymi
Selvitä asia itte äläkä täällä itke
- Anonyymi
päivittäin
- Anonyymi
Mikä vika se on..nehän ovat oikein kivoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
päivittäin
Piäre kunnolla vaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
päivittäin
päivittäin vähintään 50 kertaa tulee.
- Anonyymi
Isot on ongelmat
- Anonyymi
Ainaskin piarua vääntäessä.
- Anonyymi
Tyylii joskus maaliskuussa. Sitä heerrrrrrrkullista grimmacea 😋
- Anonyymi
🤮🤮🤮
- Anonyymi
Oon kuullu semmosesta kai senatista että semmone grimais sheikki ois kai tulossa tääne Suomen mantereelle, kuulemma monet sie Amerikan mantereel on vissii kuollu siihee sheikkii. Vois olla aika eksoottinen juoma🍐🍊🍋🍌🍉🫐🍈🫒🧄🫘
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305557
- 1732071
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1621649Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus81627Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141344Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike301341Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan671333En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701194- 941165
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2121108