No, Olettekos tyytyväisiä kun / Jos Nokialla kyläkoulut lakkautetaan ? Vai oletteko sitä mieltä, Että EI saa lakkauttaa ..?
Kyläkoulujen lakkautus Nokialla ? !
8
246
Vastaukset
- Anonyymi
Juu kuule ei missään nimessä saa lopettaa.
- Anonyymi
Päättäjiä ei kiinnosta, Ne koulut suljetaan..
- Anonyymi
No jos ei oppilaita kun kourallinen niin ei kannata lämmittää!
- Anonyymi
Juu, kaikki lapset isoihin laitoksiin. Rahan säästö on tärkeintä. Sillä ei nyt niin väliä, miten niiden lasten tai nuorten käy. Ei silläkään ole väliä, että koulumenestys muutenkin laskee yleisellä tasolla siitä johtuen, että lapset laitetaan isoihin ryhmiin ja isoihin koululaitoksiin.
- Anonyymi
Ei kannata arua erämaassa.
- Anonyymi
Jos tarvitsee auraa, niin kannattaa.
- Anonyymi
Paljonko minulle veronmaksajana maksaa tämä vaatimus, että joillekin peräkorvessa pitää järjestää tenaville oma henkilökohtainen koulu? Kunnallisvero vaan korotukseen, niinkö?
Valinta sekin on mihin menee asumaan. Luultavasti halpojen asuntojen/tonttien perässä sinne muutettu.- Anonyymi
Olisi syytä tasata väestö tasaisemmin ympäri maata. Nyt iso osa kansasta on eteläisessä ruuhkahelvetissä. Onneksi itse ei siellä tarvitse itse olla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853141
- 883003
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 211681
- 241677
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299