En viitsi mihinkään valittaa kun se kuulemma on turhaa, kun viimeksi asiasta kirjoitti.
Voitte arvailla mikä sairaala, mikä maa, mikä kaupunki, sinä just.. tilaa on vaikka missä mutta ei, joku osaa apinoida että pitää ajaa puskuriin kai kiinni ennen kuin apina älyää siirtyä edes vähän. Tai kun taksitolppa on täys niin voihan siihen jonon perään ajaa vielä ajoradan puolelle 2-3 taksia niin että ne on jo haitaksi sairaalaan tulevalle liikenteellekkin, kannattaa vilkasta tieliikennelakia että kuka on oikeassa jos asiasta alkaisi vääntää.
Ei ole kuin kai ajan kysys tätä menoa kun se apinoitten taksipaikat lentää muualle mikä on ollut mun ehdotus jo vuosia sitten josta ei ole edes apinoille haittaa.
Apinoimisiin :)
Ei joku taksiapina taas löydä muuta paikkaa olla kuin ambulanssien tukkeena
6
416
Vastaukset
- Anonyymi
Parasta olisi, että sairaaloista tulevat ja niihin menevät kelakyytiläiset kävelisivät tai vaikka ryömisivät parin kilometrin päässä olevalle taksiasemalle.
Aloittajalla ei ole niin väliä, koska psykiatrinen osasto on toisaalla.- Anonyymi
Kyllä täällä kahdessa suuressa sairaalassa asiakkaat soittaa aulasta taksin niin se on ihan sama ajallisesti onko se taksi 500 metrin tai 1km päässä. Taksi tulee sitten pääoville tai muualle minne on tilattu. Itseäkin ihmetyttää näitten joidenkin taksien pönöttäminen, ei haittaa mikä on tahansa ja mikä liikennehaitta, hän on siinä nyt parkissa oikeassa paikassa eikä liiku senttiäkään minnekkään. Hetkelliseen pysäköintiin tarkoitettuja paikkoja käytetään puolentunninkin ajan niin että kukaan muu ei pääse sisäänkäyntien edustoilla jättää omaistaan, asiakastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä täällä kahdessa suuressa sairaalassa asiakkaat soittaa aulasta taksin niin se on ihan sama ajallisesti onko se taksi 500 metrin tai 1km päässä. Taksi tulee sitten pääoville tai muualle minne on tilattu. Itseäkin ihmetyttää näitten joidenkin taksien pönöttäminen, ei haittaa mikä on tahansa ja mikä liikennehaitta, hän on siinä nyt parkissa oikeassa paikassa eikä liiku senttiäkään minnekkään. Hetkelliseen pysäköintiin tarkoitettuja paikkoja käytetään puolentunninkin ajan niin että kukaan muu ei pääse sisäänkäyntien edustoilla jättää omaistaan, asiakastaan.
Niin ja taksi pysäköidään röyhkeästi harvoille invapaikoille pääoven läheisyydessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja taksi pysäköidään röyhkeästi harvoille invapaikoille pääoven läheisyydessä.
Taksin voi pysäköidä lähimmälle taksiasemalle, jonne kelakyytiläiset tulevat. Sairaaloista sisältä haku ei ainakaan ole mahdollista, koska ei ole pysäköintipaikkoja takseille.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18019549o
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848465
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264568- 504128
- 543622
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262596- 372368
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382063- 292046