Sähköskootterilla junassa

Anonyymi-ap

Tässä sattui viikon päivät sitten, että n. 15 vuotias poika ajoi sähköskootterilla junaan sisälle ja siellä muutaman metrin. Sanoin hänelle asiallisesti, että junassa ei saa ajaa sähköskootterilla eikä muillakaan ajoneuvoilla. Lisäsin myös , että laiturialueilla ei myöskään saa ajaa.

Hän vastasi, että hänen oli pakko ajaa, koska ei olisi muuten ehtinyt junaan!

Miten sitten muuten kävi? 3-4 akkaa alkoi "hyökätä" sanallisesti minua aikuista naista kohden, koska olin uskaltanut puuttua sähköskootterilla junassa ajamiseen!

Tällainen se maailma on täällä pääkaupunkiseudulla! Uusavuttomia ihmisiä ja heidän lapsia löytyy paljon! Eikä heidän tekemiseen uskalla puuttua!

Entä, jos kymmenet muutkin polkupyörillä, sähköpotkulaudoilla, sähköskoottereilla tms alkavat ajamaan junassa sisällä? Mitä siitäkin tulee?

Olen jo vuosia sitten lopettanut polkupyöräilijöiden, skuuttaajien tms ajavien auttamisen tapaturman/onnettomuuden sattuessa.

Perustelut: he itse ajavat vaarantaen jalankulkijoita sekä jopa kolhivat!

Tuo edellä mainittu tapaus vahvisti sitä, että ei heitä kannatta auttaa vaikka tarvitsisivat apua! Poikkeuksena alle kouluikäiset lapset mikäli ovat yksin liikenteessä.

1

284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mä ajan tossumopolla (2-tahti) monesti junassa sisällä. Pendolinossa useitten.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Savonlinnassa machete hyökkäys!

      Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
      Maailman menoa
      190
      3912
    2. Mikä siinä sun kaivatussasi on niin

      erityistä muihin verrattuna? 🙋‍♂️
      Ikävä
      188
      2778
    3. Suoraan Sinulle

      En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,
      Ikävä
      55
      1674
    4. Kuvaile omaa ulkonäköäsi

      Niin kaivattusi voi bongata sinut täältä.
      Ikävä
      119
      1667
    5. Pakettiauton kuljettaja tappoi

      Kuljettajan nimi joka tappoi 2 ihmistä.
      Leppävirta
      13
      1388
    6. Apokryfikirjat: mitä "kielletyt kirjat" kätkevät sisäänsä?

      Itämaiset palstat eivät ole Raamatun tai kristinuskon asialla, mutta koska meitä häiritään täällä, meidän on puhuttava a
      Hindulaisuus
      423
      1337
    7. Niin siinä kävi

      Mä ihastuin suhun. Kukapa ei? Olisi pitänyt kuunnella sisäistä naisen vaistoa, etten takuulla ollut ainut. Kuulin sattum
      Ikävä
      61
      1263
    8. Mikä on sinun ja rakkaasi ikäero?

      Kirjoita, jos rakkaasi on nuorempi/vanhempi 🥰
      Ikävä
      88
      1205
    9. Mies minkälaisista naisista yleensä

      Tykkäät? Ihan mielenkiinnosta kysyn.
      Ikävä
      74
      1184
    10. Mitä siellä tapahtuu?

      Mitä ihmettä? Joku hyökkäys?
      Savonlinna
      27
      1181
    Aihe