Mikä sua mies mussa oikein kiinnostaa?

Anonyymi-ap

Mulla on vaan tarjota sulle pienet rusinarinnat ja pieni pyllerö. Aika tylsäkin oon.

135

3939

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olet täydellinen ihan selllaisenaan, kuin olet. Mies varmaan ihastui sinussa johonkin mitä et itse näe.

• Anonyymi

Kiitos ihanasta ja asiallisesta kommentista.🧡

• Anonyymi

Tätä vartoin sun tarttis tuntea kyseinen neito muutoinkin kun vain ulkonäöltään eli siis sun olis tarvinu vähintäänkin keskustella hänen kanssaan

• Anonyymi

Juuri näin! T:mies

• Anonyymi

Mitä et näe, siis minne ei aurinko paista...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin! T:mies

Kyllä törötissit is best.

• Anonyymi

Enemmän minua kiinnostaa se persoona kuin ulkoiset tekijät ja mahdollinen potentiaali mitä toisessa on, mitä se toinen ei välttämättä itsekkään tajua. Kuitenkin aina etsin sitä potentiaalia toisista ihmisistä ja sitten tekojen perusteella tuomitsen että onko se potentiaali saavutettavissa, vai ei.

• Anonyymi

Etsit siis potenttiaalista panoa olisit suoraan saatana laittanu että se mikä sulla on jalkojen välissä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etsit siis potenttiaalista panoa olisit suoraan saatana laittanu että se mikä sulla on jalkojen välissä

Siellä taas joku vääristelemässä sanoja. Etsin potentiaalisesti fiksua ihmistä jonka kanssa voisi aloittaa vaikka perheen ja kyllä, siihen sisältyy myös seksi, lapset, talo, tulevaisuus ja muuta mukavaa.

Ihania ihmisiä täällä trollaamassa kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siellä taas joku vääristelemässä sanoja. Etsin potentiaalisesti fiksua ihmistä jonka kanssa voisi aloittaa vaikka perheen ja kyllä, siihen sisältyy myös seksi, lapset, talo, tulevaisuus ja muuta mukavaa.

Ihania ihmisiä täällä trollaamassa kyllä.

Hyvä juttu,on mukavaa kuulla,että on vielä
        tervejärkisiä,joilla on hyvät tavoitteet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä juttu,on mukavaa kuulla,että on vielä
        tervejärkisiä,joilla on hyvät tavoitteet.

Jahas täällä taas poistellaan viestejä. Olis mukava tietää mikä siinä minun edellisessä nyt muka rikkoi sääntöjä. Aivan satunnaisesti on lähtenyt poistoon omia viestejä ja ei todellakaan tietääkseni ole mitään sääntöjä rikottu niissä.

Mutta niin, mennäänpäs takaisin siihen viestin pariin, mikä kyllä nyt muuttuu hieman.

Itseä harmittaa kun ei ole vielä tuntunut löytyvän sellaista naista, joka ei alkais leikkimään ja koita laittaa minua jahtaamaan heitä vaan enemmän. Harvoille ja valituille kun osoitan sitä huomiota.

Edellinen nainen jolle osoitin mielenkiintoa ja annoin yhtyestiedot että olis yhteyksissä, jos oikeasti kiinnostaa alkoi vaan leikkimään vaikeasti tavoiteltavaa ja vihjaili siihen malliin että pitäisi jahdata vaan enemmän. Ja itse kun haluaisin naisen joka tulis vastaan reilusti, eikä yritä laittaa minua jahtaamaan vain häntä ja yksipuolista jahtaamista en tee, koska en ole epätoivoinen.

Olen tullut vähän siihen tulokseen että moni nainen vain haluaa multa huomiota, koska mun ulkonäkö on todella monen naisen mieleen ja he saavat siitä jonkinlaista itsetunto ja ego boostia jos onnistuvat mun mielenkiinnon houkuttelemaan. Itse taas haluaisin vaan löytää naisen joka tulis vastaan sen jälkeen kun olen ensimmäisen liikkeen heitä kohtaan tehnyt.

Sitten on sellaisia naisia, jotka eivät vaan uskalla puhua mulle, mutta tuijottavat ja hymyilevät kokoajan odottaen että hoitaisin kaiken alusta loppuun asti.

• Anonyymi

Mahdollisestikin sun olemuksessa on jotain joka herättää mielenkiinnon tutustua riippuu millaista miestä tarkoitat

• Anonyymi

Ei sinusta kukaan ole täällä kiinnostunut. Tunnenälässä omit tunteita anonyymipalstoilla etkä ole ainoa.

• Anonyymi

Mitä tämä hyvä raiteilta tippunut naisparka tarkoittaa, että palstalta omitaan tunteita? Tämäkin on siis miehen vedätys tämä aloitus mutta kerro silti - i claim this feeling to myself tms vai mitä haet tällä tarinoinnilla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tämä hyvä raiteilta tippunut naisparka tarkoittaa, että palstalta omitaan tunteita? Tämäkin on siis miehen vedätys tämä aloitus mutta kerro silti - i claim this feeling to myself tms vai mitä haet tällä tarinoinnilla?

Mutta onhan siinä työsarkaa jankuttaa jollekin ihmiselle joka ei edes ole ottamassa näitä viestejä vastaan, että sinua ei kukaan halua täällä😂 Olisiko itsellä jäänyt huomionhaku ja joku absurdi kilpailu omassa päässään ns vaiheeseen

• Anonyymi

Sinulla on ihana luonne ja viehättävä persoonallisuus. Miehillä on erilaisia mieltymyksiä eivätkä kaikki pidä isoista rinnoista.

• Anonyymi

Aivan kuin minun suusta. Noin ajattelen naisesta kenet haluan.
        Naiselle, Mieheltä

• Anonyymi

Olet aloittaja ja mies kyllä niin jontkalla, että naurattaisi ellei naisia tai itseään vihaavat ihmiset uskoisi teksteihisi

• Anonyymi

No kun et ole tylsä olen sen sanonut sinulle monta kertaa mikset vain usko minua tykkään sinusta sen näköisenä kun olet mutta kiusaamisesta mua kohtaan en tykkää se kun loppuu niin voidaan jutella monta vuotta

• Anonyymi

Mikset halua että olisin susta kiinnostunut

• Anonyymi

Missä fantasiassa sinä mies omaat nuo ominaisuudet? Arvatenkin kaiken pedoilun lisäksi elät jotain tragikoomista saippuasarjaa täällä yksikseen mutta kertoisitko palstalaisille missä ulottuvuudessa naiset sinua haluaa kuin korkeintaan oikeussaliin punastelemaan. Se vähä niinky on skidien vainoajana kohtalo ja hyvä niin

• Anonyymi

Juuri näin, kannattaa luovuttaa jo

• Anonyymi

Puhut nainen suuria totuuksia itsestäsi.

• Anonyymi

Oikein suuria😂 Oletko naisille katkera AP ja mies vai yhdelle naiselle katkera elämänkoulueukko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikein suuria😂 Oletko naisille katkera AP ja mies vai yhdelle naiselle katkera elämänkoulueukko?

En kumpikaan.

• Anonyymi

Taidat mies olla kuule katkera tälle naiselle, kun teet näitä lapsellisia aloituksia.

• Anonyymi

Raamatun mukaan nainen on kuolemaakin katkerampi miehelle.-sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen saman kirjoittajan mukaan ei ole eroa ihmisellä ja eläimellä: hautaan päätyvät kaikki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä se mies teki?

• Anonyymi

Ja horoskooppimerkki on ........?

• Anonyymi

En ole koskaan ymmärtänyt ulkonäkökeskeisyyttä. Näin ollen en ole mikään kedon kukkanen itsekään. Toki kunnostani pidän huolen ja liikun paljon.

Noin yleisesti sanoisin, että vaikka joku olisi kuinka kaunis tai komea, jos korvien välissä ei ole mitään, niin ei kiinnosta.

En yhtään jaksaisi sellaista kumppania, joka pörräisi peilin edessä päivät pitkät.

Minun mielestä kaikki hassuttelu, keskustelu ja samanlaiset arvot ovat paljon tärkeämpiä asioita vetovoiman kannalta.

Ehkä hän näkee sinussa muuta kuin ulkonäön. :)

🖤

• Anonyymi

Täällä pohtinut samaa ja tulen aina siihen tulokseen että ehkä olen vain kuvitellut miehen olevan kiinnostunut vaikka onkin ollut vain ystävällinen omana itsenään. Hänellä on nuorempiakin naisia ympärillään joten mitä tälläisessä vanhemmassa näkisi.

• Anonyymi

Näkee jotain kaunista.. Ei sillä iällä ole niin väliä 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näkee jotain kaunista.. Ei sillä iällä ole niin väliä 😊

Kyllä sillä iällä on paljonkin väliä ja jos tämä on vaikeaselkoista niin kyllä isät opettaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sillä iällä on paljonkin väliä ja jos tämä on vaikeaselkoista niin kyllä isät opettaa

Ai yli 50 v:n isi tulee ja kouluttaa mua? Onko jäänyt pedohunter moodi päälle😂😆 et sä niitä täältä koskaan kiinni saa 🤡

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rannalle jääneen ruikutusta!
        Eikö se mies tykännytkään?! 😅

• Anonyymi

Nuo asiat juuri kiinnostaakin naisessa. Ja aloittajan hyvätahtoisuus. Sinussa on kaikki, mitä tarvii ollakin. m>n

• Anonyymi

Olen vissiin itsekeskeinen lehmä mutta ymmärrän hyvin mikä minussa miehiä kiehtoo .

• Anonyymi

No paskaaks siinä sitten, another one bites the dust tai jotain- hyvä meininki

• Anonyymi

Ei mokään, because you are man! Nothing🌈💩.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Oisi kiva nähdä

• Anonyymi

Tyyriskin vielä.

• Anonyymi

Tyyris tyllerö joo.

• Anonyymi

Niinhä ne betat sun muut aina toivoo, että ois joku oikoreitti. Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhä ne betat sun muut aina toivoo, että ois joku oikoreitti. Sivusta

No ei ainakaan se ja säpikseenki moni on liian ns vanha, että niheetä se on

• Anonyymi

Rusinarinnat! Ei rintojen tarvitse olla megakokoiset. Nämä megakokoiset rinnat toimii vain joillekin pokesivuilla.
      Pienet ja sievät on kaunista.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Kuraa

• Anonyymi

Mulla ei oo noin pienet jos mua taas yrität maalailla.

• Anonyymi

Kun hyväksyy itsensä niin muutkin hyväksyvät,eikä mikään parannusleikkaus sitä
      korvaa.

• Anonyymi

Ei kiinnosta!!!!!!!

• Anonyymi

Jos sä meinaat koko yön taas käyttää mun haukkumiseen ja mustamaalaamiseen ,niin siitä vaan, olen tottunut jo siihen. Monta vuotta kun olet tehnyt jo sitä. Ei paljon kiinnosta sun tekemiset.

• Anonyymi

Olet varmaan kaunis ihminen... Kertomasi ominaisuudet ovat varmaan monelle
      miehille mieleen. Tuosta kertomastasi tylsyydestä en kommentoi kun en tunne
      Sinua

• Anonyymi

Oi kulta pidän kaikesta 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😂😂😂😂😂😂😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😂

• Anonyymi

Rakastan Sinua Ihanuus...

• Anonyymi

Vanhaa vitsiä lainaten:
      Ei haittaa jos nainen on lankku, kunhan on toisesta päästä halki.

• Anonyymi

Kiitti, en ole tuota ikinä kuullut. Kiinnostaa kaikki tämmöset sanonnat.

• Anonyymi

Kaikki miehet eivät laahusta rystysiään katua vasten raahaten jättipepun ja isojen tissien perässä.

• Anonyymi

Aloitus on yksinkertaisen ihmisen kehujenhakus. Säälittävää.

• Anonyymi

"Myös pienet rinnat prinsessallani siedän, hattu on moitteeton ja hyvä myös ryhti vartalon🎶 mutta joo, ei nainen ole vaan tissit ja peppu. Omassa ihastuksessani en niitä edes ajatellut vaan huomioni kiinnittyi kokonaisuuteen..hiuksiin, olemukseen, pituuteen yms. Ja juteltuani ääneen puhetapaan ja kasvoihin. Kaikki kivasti sopusoinnussa hänellä..varmaan löytää vertaisensa miehen ellei jo ole löytänytkin...-V

• Anonyymi

Tiktokkiseppo taas rusinana palstalla. Laitas joku stayuppikuva välillä

• Anonyymi

Mikähän naisella on kun joku alkaa kiinnostumaan neitistä niin aletaan ihmetellä joko kautta rantain moista elettä joka ihan biologian tunnillakin tiedettiin.Tai sitten yhtäkkiä pidetäänkin itseä liian hyvänä jollekin joka erehtyy hyvissä aikeissa kiinnostumaan.En ihmettele jos syntyvyys suomalaisilla laskee.

• Anonyymi

Tinder naiset tällaista?

• Anonyymi

nii no siinä vaiheessa ku aletaan pommittaa hlvetin pitkillä viesteillä ni tulee sellanen olo et toi mies on ihan neiti. ku se on se vuorovaikutus mikä ei nappaa.

sori vaan ja hetken hupiahan siel on, ku voi vähä kiusata ja jutskata.

profiili kantsii kattoo, jos lukee ->ei tiedä mitä hakee ni se todella tarkottaa sitä!

• Anonyymi

Sä olet vaan niin ihana. Kävelit muuten tuossa joku päivä sitten autollsei ennen minua ja moikattiin.

• Anonyymi

Eli oot just mun mieleen :) Lähtisin kahville ja toisin kukkia!

• Anonyymi

Pyydä kahville!

• Anonyymi

Ei mies vaadi muuta, jos olet mukava. Oikeasti.

• Anonyymi

Iih

• Anonyymi

Kauhean alentava kirjoitus.

En minä tarjoa rintoja tai "pylleröä" kenellekään.

Vartaloni kuuluu minulle.

• Anonyymi

Pipari.

• Anonyymi

Kyllä se römpsä kiinnostaa eniten

• Anonyymi

Puristusvoimassa on taikaa vaikka muuten pussi päähän?

• Anonyymi

Kyllä taas tietää että tuonkin sanan takana on se ilkeä nainen joka viljelee pahuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä taas tietää että tuonkin sanan takana on se ilkeä nainen joka viljelee pahuutta.

Pitäiskö sinun mennä kahvipannuinesi jonnekin muualle manaamaan tätä huuhaata?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puristusvoimassa on taikaa vaikka muuten pussi päähän?

Otan osaa, luin rivien välistä

• Anonyymi

Voihan sitä kuitenkin tehdä silloin tällöin vaikka ei esim. asuisi yhdessä.

• Anonyymi

Täysin samaa mieltä...

• Anonyymi

Haluan panna. Kovaa.

• Anonyymi

🫣...

• Anonyymi

Lemmenliemet tulee varmasti

• Anonyymi

Tykkään pitkistä naisista.

• Anonyymi

Näitkö 🫠

• Anonyymi

No sulla on tosi rusinat sen nyt näkee sokeakin. Tää sulle joka on todella se ainoa oikea aloittaja. Mut mitä tulee minun rintoihin ne eivät ole rusinat, olethan aloittaja käynyt penkomassa liivivarastoani ja tiedät kokoni. Olet ällö tapaus, mee pois.

• Anonyymi

Teet mut levottomaksi

• Anonyymi

Ei todellakaan , tää on niin tätä päivää.

• Anonyymi

Se pystyy mihin vaan tiedä se. Kaikki takiasi.

• Anonyymi

kiva kuulla. jos saisit sun ihastukselta pikkarit kotiin vietäväks ni tykkäisitkö 😝 tuoreet haisteltavaks tai mitä nyt haluisitkaa niillä tehä😉

• Anonyymi

persoona, etsin jotain tavallista tylleröä

• Anonyymi

En kaipaa naiselta persoonaa, älyä, tai mielipiteitä - kunhan on vain kaunis ja omaa isot tissit ja pepan - se riittää mulle.
      T. vähään tyytyväinen mies

• Anonyymi

Katteletko paljo jornoa?

• Anonyymi

Ei ne isot hinkit, ei se pyöreä peppu, ei se täydellinen iho, ei sehuoliteltu ulkonäkö, vaan se mikä ihmisestä hehkuu ja tuntuu ulospäin. Se ratkaisee ketä lopulta haluaa, keneen tuntee vetoa. Nuorena näkee liiqn usein vain kuoren, aikamies katsoo ihan muuta.

M44

• Anonyymi

Vieläkö tämä katkeran äijän yksinhöpinä pylleröistä jatkuu ja yleisön innostus myös? On se hieno olla suomalainen

• Anonyymi

Teillä kahdella lihavalla varmaan ongelmia tpn seksuaalisuuden kaa, jatkuvaa höpinää samasta asiasta, vailk ketää ei kiinnosta!

• Anonyymi

Sinä olet tärkein. Sellaisenaan sinut nainen haluan. Mikään ulkoinen seikka sinussa ei merkitse, muista aina se! En itsekään ole täydellinen, läheskään. m>n

• Anonyymi

Valehtelet.

• Anonyymi

Nam kuka puhui rusinoista.

• Anonyymi

Suklaarusinoista? 🤩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suklaarusinoista? 🤩

Mansikka on makuuni.

• Anonyymi

Ei mikään

• Anonyymi

Höpsistä keikkaa.

• Anonyymi

Ensin se sisin, sitten muut jutut

• Anonyymi

Olet upean näköinen ja sinulla on täydelliset sääret joita mielelläni hyväilisin ja pussailisin. Tykkään myös jaloista.

• Anonyymi

Se voi olla, että miestä kiinnostaa vain nuo rinnat ja pehva.

• Anonyymi

Kaksi asiaa on parempi kuin yksi.

• Anonyymi

Ei häntä kiinnostakaan mikään, siis minun tuntemaa, omaa ihastustani.
      ja miksi alennat aloittaja itsesi noin tavaraksi jonka tarjoilet. Yök.

Nainen sivusta

• Anonyymi

Jos haluaa maistaa rusinan makuuu.

• Anonyymi

Jos haluaa prepuberteettia, niin varmaan juurikin silloin kuvailemasi on ihanne. Ällöä joka tapauksessa.

• Anonyymi

Puhu aloittaja vaan omasta rusinastasi, se todellinen aloittaja. Esiintyy toisena.

• Anonyymi

Ärsyttää tämä huomionkipeä kehujen kerjääjä. Oikeasti???

• Anonyymi

Niin, mies.

• Anonyymi

Pienet kiinteät rinnat... Rakastan niitä ja tiukkaa pylleröä

• Anonyymi

Metsään on tullut jo syys..

• Anonyymi

No haista v…u sit.

• Anonyymi

Ehkä erehdyin vain luulemaan, että voisit olla mulle se oikea? Olemus oli se seikka, ehkä olin tässä liian heppoisin eväin liikkeellä? Epäilevä olin kans, unohda kaikki mitä meidän välillä oli.

• Anonyymi

Ei tuota ongelmaa!

• Anonyymi
    • Anonyymi

Anu s

• Anonyymi

Pullava, Pu-pu-pu-pu-pullava,
      Pu-pu-pu-pulla, pullava, pulla, pullava
      Pullava, Pu-pu-pu-pu-pullava,
      Pu-pu-pu-pulla, pullava, pulla, pullava

• Anonyymi

Tämä on täysin väärin kirjoitettu.
      "Mikä sua mies mussa oikein kiinnostaa?"

Eihän tästä saa selvää kysytkö, mikä miestä sinussa kiinnostaa vai kysytkö mikä miehessä sinua kiinnostaa.

• Anonyymi

Pullava pullaa saa kaupasta... Pehmeää ja hyvää!

• Anonyymi

Minulta pullava saa myös kovaa ja kovaa!

• Anonyymi

Ihanassa M naisessa kiinnostaa kaikki

• Anonyymi

On ihan paska koko nainen. Vikoja täynnä. Mitä ihmettä näet siinä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi mies väittelet itsesi kanssa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet hylkiö.

• Anonyymi

Tuskin. Ruma ja kamala.
      Unohda ja löydä joku kaunis ja lämmin ihminen

• Anonyymi

Mene sinä stalkkaaja muualle.

• Anonyymi

Miks pitäis

• Anonyymi

Oletko se tirkistelijä?

• Anonyymi

Oli sitten trollausta tai ei, niin älkää turhaan lytätkö itseänne. Jos minäkin pidän jostain naisesta, niin sitten pidän hänestä juuri omana itsenään. Jos hän on minusta maailman ihanin, niin sitten hän on sitä minulle. Ihmiset takertuvat liikaa pieniin asioihin, jotka eivät useinkaan merkitse toiselle mitään.

• Anonyymi

Aika hyvä ihmiseksi

• Anonyymi

Kauniisti sanottu.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä lopettanut rajalle ihmisten tuomisen, Suomi sulkemassa silti rajansa

Venäjä on lopettanut toistaiseksi "turvapaikanhakijoiden" kuskaamisen Raja Joosepin avonaiselle Itärajan asemalle. Syynä
      Maailman menoa
      187
      2032
    2. Fatima Diarra Suomen pakolaiskiintiö nostettava moninkertaiseksi

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010021408.html Hallitus on laskemassa Suomen pakolaiskiintiön 500 pakolaiseen vuod
      Maailman menoa
      177
      1301
    3. Onko tämä yksipuolista?

Haluaisin laittaa sulle viestiä, kysyä kuulumisia. Haluaisin tietää miten voit, onko kaikki hyvin. Kaipaan sua, en tiedä
      Ikävä
      63
      1058
    4. Mistä et pidä kaivattusi ulkonäössä

Tai luonteessa ?
      Ikävä
      70
      1053
    5. Persu jakoi tekoälyn tekemiä deepfakekuvia mustamaalatakseen SPR:ää

Ei näe asiassa ongelmaa https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/224e6737-010d-42ce-9ac0-cd08a8309f06
      Maailman menoa
      151
      934
    6. Hän, kaivattuni

varmaan luulee, että unohdin, jatkoin elämääni, päästin irti. Vaikka ajattelen häntä edelleen koko ajan. Näin se vaan me
      Ikävä
      50
      845
    7. Kaverini kaipaa

Sun kosketusta, kovasti...! :D
      Ikävä
      101
      795
    8. Amnesty nillittää rajojen sulusta

Amnesty väittää, että missään ei ole näytetty toteen sitä, että noista itärajalta tulleista turvapaikanhakijoista olisi
      Maailman menoa
      139
      781
    9. Onko kaivattusi

seksikäs? Miten on?
      Ikävä
      45
      780
    10. Muistatko? Selviytyjät Teemu Roivainen on Saara Aallon ex-mies - Nyt kumpikin naisen kanssa - Kuvat!

Kääk-juoru! Teemu Roivainen ja Saara Aalto tapasivat lukiossa ja seurustelivat vuosia. Nyt kumpikin on vakiintuneessa pa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      728
    Aihe