Tervehdys
Olen joskus lukenut Espanjan satamissa olevasta systeemistä, jossa satamapaikan omaavalla on joitain etuja saman allianssin muissa satamissa vieraillessa. En vain löydä ko. artikkelia enää mistää. Tietääkö joku tarkemmin?
Eli ajatuksena se, että kun venepaikan omaava jättää maksamansa paikan pidemmäksi aikaa tyhjäksi, sitä vuokrataan vierasveneille. Ja venepaikan omaava pääsee itse edullisesti saman allianssin toiseen satamaan vierailemaan.
Olenkohan nähnyt unta, vai onko tällainen järjestelmä olemassa. Pitääkö venepaikan osake olla ostettu omaksi, vai riittääkö pitkäaikaisvuokra samaan ko. oikeuden.
Mikä allianssi kyseessä? Kuinkahan paljon sillä on satamia? Koskeeko pelkästään mantereen rannikkosatamia, vai myös Baleareja ja Kanariaa?
Kuikahan suuri rahallinen hyöty satamavierailussa on?
Ja ilman muuta voin lukea itsekin vastaukset kysymyksiini, jos joku ystävällinen antaa vinkin mistä lukea.
Kiitos ja mukavaa syksyä.
Kotisatama Espanjasta ja vierailu muissa satamissa
Anonyymi-ap
1
377
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikuttaa samalta kuin lomaosakkeet.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 473542
- 1053355
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342591Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262258- 201819
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51709- 1821688
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841417- 251071
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91048