Tervehdys
Olen joskus lukenut Espanjan satamissa olevasta systeemistä, jossa satamapaikan omaavalla on joitain etuja saman allianssin muissa satamissa vieraillessa. En vain löydä ko. artikkelia enää mistää. Tietääkö joku tarkemmin?
Eli ajatuksena se, että kun venepaikan omaava jättää maksamansa paikan pidemmäksi aikaa tyhjäksi, sitä vuokrataan vierasveneille. Ja venepaikan omaava pääsee itse edullisesti saman allianssin toiseen satamaan vierailemaan.
Olenkohan nähnyt unta, vai onko tällainen järjestelmä olemassa. Pitääkö venepaikan osake olla ostettu omaksi, vai riittääkö pitkäaikaisvuokra samaan ko. oikeuden.
Mikä allianssi kyseessä? Kuinkahan paljon sillä on satamia? Koskeeko pelkästään mantereen rannikkosatamia, vai myös Baleareja ja Kanariaa?
Kuikahan suuri rahallinen hyöty satamavierailussa on?
Ja ilman muuta voin lukea itsekin vastaukset kysymyksiini, jos joku ystävällinen antaa vinkin mistä lukea.
Kiitos ja mukavaa syksyä.
Kotisatama Espanjasta ja vierailu muissa satamissa
Anonyymi-ap
1
397
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikuttaa samalta kuin lomaosakkeet.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?373982- 1003534
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim1103457- 783205
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m883184Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862845- 352630
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se472519- 692513
- 952259