Se on tuo vihertävä politiikka omituista. Tuola rannoilla Letolla ja muuallaki on hakattu palajaaksi suuria alueita tiheetä pusikkoa. Mikä lie tarkotus. Siinähän tuhoutuu suuri määrä sitä paljo kaivattua hiilinielua ja ilmasto tuhoutuu. Miks pusikko ei saa tuola rannoila vappaasti kasvaa. Omituisia ne on nuo vihreet muutenki. Ensin ne vastusti ydinvoimaa ja sitte ne sitä kannattaa. Tuulivoimaa ne suorastaan vaati lissää ja lissää ja nyt ne sitäki vastustaa.Taitaa oll niin että aina pitää olla eri mieltä kuin muut.
Vastaukset 4
- Anonyymi
Voisko se olla mahollista, että vihreillekin järki joskus välillä palautuu?
- Anonyymi
Voikos se palautua, jos siitä on ollut suurta vajausta koko ajan?
- Anonyymi
Mikähän idea siinä on tosiaan hakata tuolta kaikki kasvillisuus pois? Sehän taitaa olla Luonnonsuojelulaluetta? Saako sielläkin vapaasti puustoa hakata?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493