Millaista on olla Sugar Babynä ?

Anonyymi-ap

Olen 21 v. ja tapasin Somessa 66 v. miehen. En tiedä noista jutuista juuri mitään, joten kysyn kokemuksia sellaisilta, jotka ovat olleet ?

18

732

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Annat vaan ukolle persettä niin se antaa sulle kympin tai kaks rahaa , eiks ole helppoa...

      • Anonyymi

        Ai sulla on ale menossa.


      • Anonyymi

        Katos vajakki on pistänyt ittensä aleen. Heheheee. Joudutko nyt jo maksaa siitä saat ottaa poskeen ja pyllistää. Heheheheeh


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        💋 ­­N­y­­­m­f­­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Mulla on tuollainen suhde 38 v. vanhempaan mieheen. Paljon muutakin, kuin vain seksiä. Alkuun tapailimme silloin tällöin. Nyt kuitenkin asun hänen luonaan. Mulla on oma huone ja auto. Voin mennä ja tulla miten haluan. Ja rahaa saan pyytämättä.

      • Anonyymi

        Juu ei spetellä vaan siulla ihan itelläs. Spete on siun mielikuvitus roolihahmo. Etkö sie pökiö tajjuu ees sitä.


    • Anonyymi

      U­u­s­­i s­ek­­­si­tea­­tteri avautu­­­u Suome­en! Ku­tsumme kai­­­kk­­i. Il­­mo­­it­­tautum­­­ine­n ry­­hmä­ämm­­e tä­äl­­­l­ä 👉 https://www.kevatkiimajopaalla.online/H/J2w8X4

    • Anonyymi

      Mäkin haluisin jonkun vanhemman hyvätuloisen daddyn. Kuka arvostaa sitä että en joka ukon kanssa pane ja maksaisi kerralta paremmin ku mitää muutamia kymppejä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mä oon 20 v. ja BI nainen. Olen taiteilijaparin "sisäkkönä". Paljon matkustelua, palkka säännöllisesti ja minulle sopivanlaista seksiä.

      • Anonyymi

        Siis mitä häh ? Harrastako sä sit kummankin kaa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mitä häh ? Harrastako sä sit kummankin kaa ?

        Jos tarkoitit seksiä, niin kyllä. Tosin parin mies on yli 60 v. ja hän tykkää enemänkin katsella mua alasti tai alusvaateisillani. Oon mä sen kanssa kyll pannutki, mut harvemmin. Vaimon kanssa nukun samassa sängyssä. Vaimo on alle nelikymppinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tarkoitit seksiä, niin kyllä. Tosin parin mies on yli 60 v. ja hän tykkää enemänkin katsella mua alasti tai alusvaateisillani. Oon mä sen kanssa kyll pannutki, mut harvemmin. Vaimon kanssa nukun samassa sängyssä. Vaimo on alle nelikymppinen.

        Spedellä taas sekottaa buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spedellä taas sekottaa buaahaa

        Heheheee spedeen ei niuvanniemen hoito näytä tehoavan. Aina vaan yhtä sekaisin. Älä nyt vaan kilahda.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minun kuuden vuoden kokemuksellani olen sitä mieltä, että sinun on parasta hankkia sellainen varakas ja mukava Daddy vakisuhteeseen. Miitäkin on, sovit vain millaista suhdetta haluat. Minä asun talvet tuon Daddyn kanssa etelässä ja kesäisin Suomessa. Saan tulla ja mennä mieleni mukaan ja minulla on myös ollut "poikaystäviä " ( huom. monikossa ) tänä aikana.

      • Anonyymi

        Ja nuo kaikki vain unelmissas pöperö maija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja nuo kaikki vain unelmissas pöperö maija

        Pöperö maijalla taas sekottaa. Buaahaa buahaaa.


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe