Onko täss kylässä enää virkaansa hoitavia poliiseja? Ei ole normaalia että kaupan sivuovesta tulevien ihmisten täytyy väistellä jalkakäytävillä ajelevia ja parkkeerattuja autoja! Toisissa kaupungeissa kyllä sakotetaan noin räikeistä virheistä!
Citymarketin jalkakäytävä.
23
486
Vastaukset
- Anonyymi
Vanhat ukot eivät osaa ajaa Pielisentieltä parkkiruutuun.
- Anonyymi
Hei!
Tässä kylässä ei ole ollut virkaatekeviä poliiseja kymmeniin vuosiin! Muuta pois, jos nykymeno ei passaa. - Anonyymi
Ai siinäkö neuvo että "muuta pois". Taidat olla niitä romunseisottajia jalkakäytvällä, lidlin pyörätiekin näkyy olevan mainio parkkipaikka.
- Anonyymi
Niin, muuta pois, johonkin kuntaan missä tällaista "häiriötä" ei ole... miten olisi vaikka utsjoki? Ai, mut siellä mörrää motokelkat ja mönkijät.
Muuta Kuuhun!
- Anonyymi
Ei ne Utsjoella niin hölmöjä ole että jalkakäytäville parkkeeravat niin kuin laiskat lieksalaiset.
- Anonyymi
Ei kai kun ei siellä ole jalkakäytäviä...
- Anonyymi
Lappalaiset on niin pieniä ja lyhkäisiä ettei niistä ole Utsjoella haittaa, jos eivä mene porolla reen kanssa suoraan kaupaan.
- Anonyymi
Muistelin että Citymarketin parkkipaikallakin pitää aina kävellä hitaasti, koska on 5km/h nopeusrajoitus.
- Anonyymi
Luultavasti aloittaja on kävellyt ylinopeutta 🤔
- Anonyymi
Eihän juopojen ja laiskojen kannata liian kauas viinakaupasta romujaan jättää kun kerta sallittua.
- Anonyymi
Ei todellakaan kannata mennä hyvin kaukaa kävelemään, muuten näkee ihmiset, että tuo kuski on humalssa? Lähemmäs kun jättää auton pääsee livahtamaan muomaamatta.
- Anonyymi
Taxithan ne onkin vanhoja Nissaneita, Audeja joita seinivieret täynnä. Taxit kyllä ymmärtää ja työn takia olevat autot parkissa.
- Anonyymi
Käy kysy onko niillä invakortti ja jos ei ole anna sakot ja jos lyövät, niin anna sakot haitanteosta. Onnistunee sinulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käy kysy onko niillä invakortti ja jos ei ole anna sakot ja jos lyövät, niin anna sakot haitanteosta. Onnistunee sinulta.
Jokuvuosi sitten oli muuan vanha ukkeli kyttäämässä invapaikkoja ja motkottamassa? Olet vissiin uusi kyylä ja tullut sen vanhan ukon tilalle.
- Anonyymi
No nehän on niitä kuuluisia pimeitä takseja
- Anonyymi
Jotkut urpot pistää autonrotiskonsa parkkiin cittarin pankkiautomaatin eteen kun käyvät seinästä rahaa.
- Anonyymi
Onnexi laiskanpuoleiset poliisit tällä kylällä nykyään niin eivät kehtaa sakottaa. Ennen hoitivat sakotuksen turhankin tarkasti.
- Anonyymi
Ei kyttiä kiinnosta mikään muu kuin kahvi ja donitsit!
- Anonyymi
Ennen oli kaikki paremmin.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008950
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265498- 534651
- 904470
- 593619
- 513356
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.663283Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262856Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502722- 432621